Kaufland

založil:
kaufland
dne:
07.03.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 sklad (xxx.xxx.43.218)reagovat 26.06.2010 16:18:52
RE:RE:názor
Všechno je jen úhel pohledu. Také pracuji v Modleticích už delší dobu a jsem jedním z těch, o kterých se vyjadřujete, že na Vás vyvíjejí psychický nátlak. Přesčasy jsou placené v rámci rozhodného období, protože většina zaměstnanců pracuje v časovém kontu. Dále Vám chci říci, že pokud pracovník pracuje tak jak má, tak rozhodně žádnou psychickou újmou ze strany vedoucího netrpí. Každý by si měl zamést před vlastním prahem, že? Důkazem mi jsou i občasné žádosti bývalých zaměstnanců (kteří odešli z vlastní vůle a stejného přesvědčení jako Vy)o možnost se vrátit zpátky do Kauflandu, protože zjistili, že to tak špatné zase nebylo . . .
 Mirka (xxx.xxx.121.152)reagovat 29.05.2013 0:36:44
RE:názor
Tak za prve 13. Plat ano a 14. Plat neexistuje. To je totiž porad ten 13. Jen rozděleny aby to pry tzv Kaufland nepoložilo,nevím kde jste vzala ze platí prescasy.možna plánované na kase, ale normálně když musíte zůstat hodinu ještě po vaši směně tak to neexistuje. A vůbec si myslím ze asi budete posuk. Jako psát ze komu se nelíbí prace v kaufu ze je linej. Taky nevíme pravý důvod vašeho odchodu. Jak můžeme vědet ze píšete pravdu. Neznám ani jednoho cloveka z zádné filiálky který by mluvil pozitivně. Upřímně si myslím ze dobře se mají jenom tzv skocdoprdelkove. A je jasné ze pak se vám v kaufu líbilo. Jenže ja mám svou hrdost. A skákání někomu do zadku se mi příčí. Je mi z toho zle. A taky nejsem clovek co se nechá po sobě vozit. A nedej bůh aby na me někdo zvedl hlas. Protože lide si jsou rovni a jen par hlupáku si mysli ze jsou něco víc.
 babulak (xxx.xxx.139.178)reagovat 02.08.2015 17:28:58
RE:RE:názor
Ještě tam pracuješ???
 snowhite (xxx.xxx.237.157)reagovat 22.04.2003 11:14:33
Znam nekolik Kauflandu a bez debaty je ten Michelsky nejhorsi. Misto toho, aby vyuzili toho, ze se tam zbozi "toci", prodavaji tam v oddeleni zeleniny a ovoce nejhorsi smejdy. Proti tomu mi napr. nakup v Kauflandu ve Stodulkach pripadal spise jako prochazka rajskou zahradou. Tusim, ze tam maji dokonce i klimatizaci... (?) Mam prosmejdene Kauflandy v Praze i jinde a narazila jsem na nekolik polozek, ktere se znacne cenove lisily (napr. kapesnicky Kleenex ci Ranni caj Pickwick - to bylo zbozi, ktere jsme kupovali v dobe chripkove epidemie). Ceny se lisily o deset procent i vice. Je mi jasne, ze musi existovat rozdily i u jineho nez prave u tohoto zbozi, protoze jinak nejsem tak pecliva a ceny prilis neporovnavam. V posledni dobe me vytocila cena baleneho syra Javor. Kupovala jsem ho vzdycky v Penny a ejhle, ted se objevil i v K. Jenze cena na obalu neodpovidala cene, ktera u pokladny vyjela na blocku. Dvakrat mi u informaci vratili penize, ale potreti rekli, ze se zmenila cena za 1kg a ze se mam ridit jednotkovou cenou, ktera je uvedena na regalu. Asi si budu priste nosit kalkulacku. Ale nee, huraaa, dyt ja ji mam v mobilu! Abych jenom nenadavala, vyhovuje mi kauflandacky maso, zvl. veprovy je pekne zpracovany.
 pepa (xxx.xxx.80.238)reagovat 30.05.2003 7:34:29
ahoj jak
 juraj (xxx.xxx.136.226)reagovat 30.06.2003 23:37:12
kontakt
Priamy zástupcovia DMX MUSIC Slovakia prosia touto formou o kontakt na vedenie firmy Kaufland. Dakujeme J. Bilčík DMX MUSIC Slovakia Representative DMXMUSIC@holidayinn.sk +421 905 328 208
 Kaufland Sales Rep. (xxx.xxx.213.140)reagovat 08.09.2003 11:49:03
RE:kontakt
pište na info@fuckingkaufland.cz
 Richard (xxx.xxx.72.19)reagovat 24.09.2003 18:07:14
Pravda
Kaufland mám nedaleko svého bydliště a tak když něco nutně potřebuju, nezbývá nic jiného než kaufland. A v tomto Kauflandu, který se nachází na Bohdalci v Praze je naprosto běžné to co je zde napsáno! Byl jsem ještě v Kauflandu myslim v Plzni. Bylo to o něco lepší, ale stejně hrůza. Dle mého názoru je nejlepší Hypernova a carrefour, případně pak tesco s intersparem!
 BIGHead (xxx.xxx.210.82)reagovat 01.10.2003 16:12:03
bezchybný pokladní lístek
Záruka bezchybného pokladního lístku Jestliže zákazník zjistí, že jeho pokladní lístek není v pořádku, omluví se firma malým dárkem. Me treba namarkovali 2x levnejsi xleba, na pokladne se semnou nebavily, tak jsem sel na Informace. Bylo mi "blbe" vzit si neco so jsem nezplatil. Mno a na informacix mi rekli ze mam tedy xybu v listku a ze jako darek si muzu vzit ten xleba:))
 vlastimil Šimík (xxx.xxx.208.195)reagovat 05.10.2003 1:07:10
nejen Kaufland
jako občan blízkého Nového Jičína podporuji iniciativu občanů proti stavbě Kauflandu poblíž historického centra města, které v nové době vstávalo z ruin. taktéž naše radnice se zasadila o to, aby se v bezprostřední blízkosti našeho města postavil jiný market-LIDL. Tomuto záměru nejenže nebránili památkáři, ale město nechalo za bezmála 50.mil korum vybudovat komunikaci, která stavbu marketu v podstatě podmińovala. Jak se ukazuje, tak je jedno, jestli jsou na radnici levicoví či pravicoví, oba přiklady však ukazijí že to nejsou ti praví, demokraticky smýšlející zástupci občanů, spéše se jedná o prospěcháře.
 vlastimil Šimík (xxx.xxx.208.195)reagovat 05.10.2003 1:13:27
nejen Kaufland
jako občan blízkého Nového Jičína podporuji iniciativu občanů proti stavbě Kauflandu poblíž historického centra města, které v nové době vstávalo z ruin. taktéž naše radnice se zasadila o to, aby se v bezprostřední blízkosti našeho města postavil jiný market-LIDL. Tomuto záměru nejenže nebránili památkáři, ale město nechalo za bezmála 50.mil korum vybudovat komunikaci, která stavbu marketu v podstatě podmińovala. Jak se ukazuje, tak je jedno, jestli jsou na radnici levicoví či pravicoví, oba přiklady však ukazijí že to nejsou ti praví, demokraticky smýšlející zástupci občanů, spíše se jedná o prospěcháře. Další návaznosti, jako je likvidace drobných obchodníků a zacházení se zaměstnanci, daňové odvody pro stát ze strany supermarketu včetně diktování si nákuppních cen od dodavatelů si neuvědomuje řada občanů, kteří vidí jen ceny a nic více. Když se někteří ohánějí Evropou, tak co kdybychom zavedli prodejní doby pro supermarkety třeba jako v Rakousku, kde v sobotu v 17 hodin musí zavřít obchody nad 100m2.
 Tomas (xxx.xxx.95.134)reagovat 06.10.2003 16:26:34
RE:nejen Kaufland
Souhlasim, rad bych k tomu doplnil, že kaufland a lidl jsou v podstatě jedna firma (stejný majitel), rozdíl je v tom, že v ČR se mají chovat jako konkurence i mezi sebou, což ovšem se stejným majitelem je celken jedno, protože peníze jsou do stejné kapsy. Je to jako s Hypernovou a Albertem, ale ti aspoň nedělají z lidí blbce a každý ví, že tyto dva obchody patří k sobě (pod Ahold).
 gabka (xxx.xxx.99.132)reagovat 09.10.2003 15:20:01
Můj názor
Chtěla bych zde přidat svůj názor. Nemůžu říct, že bych nesouhlasila s některými názory zde napsanými, ale věta, že kladný názor na Kaufland si můžeme napsat do Tipu týdne, že zde se píší jenom záporné, mi taky nepřipadá úplně fér. Nakupuju pravidelně v Kauflandu v Ostravě, Havířově i v Praze a můžu říct, že jsem se setkala jak s ochotnými lidmi, tak prodovačkami, které bych nejraději poslala někam. Někdy nad ovocem a zeleninou jásám a někdy zuřím, sortiment mi většinou vyhovuje, ale někdy mi něco chybí - prostě Kaufland je sice největší, ale pořád diskontní prodej. Věřím zaměstnancům, že nejsou se svými podmínkami spokojeni, ale zeptejte se prodavaček v Tescu, Carefouru, Penny Marketu a jinde - ta diskriminace je všuje - prostě je třeba si stěžovat, stěžovat a zase stěžovat. A ceny jsou zde většinou opravdu jedny z nejnižších. Prostě si nemyslím, že jste objektivní a celé vaše www stránky mi připomínají trochu stránky Blesku.
 petra (xxx.xxx.195.119)reagovat 04.03.2004 14:50:59
Do konce života
Mám dotaz má kamarádka si zkoušela svetr a chytl ji při tom váš "detektiv" - mezi tím jí zazvonil mobil že její sestru odvezli do nemocnice byla z toho tak vedle že zapomněla na svetr který má na sobě byla pochopitelně nařčena z krádeže na čemž není nic divného i když okolnosti byly takové jaké vám píšu,nikomu toto ani nezazlívám jen se chci zeptat zda je evidována nějak na prodejnách s ezákazem vstupu.Již přes rok shání práci a nemůže vzít žádnou při které by musela do kauflandu protože toto neví,zda má zakázaný zákaz vstupu či nikoliv.Prosím neberte toto jako obhajobu zloděje jen je to dotaz na celkem aktuální téma protože tohle se vážně stalo tak jak vám to popisu a může se stát komukoliv i nám "šíleně cudným".děkuji
 Stuopaa (xxx.xxx.90.6)reagovat 12.04.2005 23:08:54
Práce na pokladně
Zdravím všechny, kteří tady čímkoli přispěli, rád bych vás uvedl do problematiky Kauflandu, pracuje už nějakou dobu brigádně na pokladně snad nejhorší úsek na světě, lidé po vás řvou, nadávají a to jen proto, že jednotlivé úseky nejsou v pořádku, například ceny, to ja vím je toho opravdu hodně, kdy přijdete k pokladně a vyjde vám jiná cena, chci vám říct, že pokladní ceny neudává ty přiřazuje počítač, tak pokud tohle zjistíte tak po nás nekřičte, vždy si nechte zavolat ředitele nebo vedoucí pokladny ta to má na starosti, nás nikdo neposlouchá takže ať si stěžujete na cokoliv nikdy se nic nezmění, další věc je například neodborné znalosti např. jak rožložit křeslo, jaký je rozdíl mezi jednotlivými druhy jablek, jaká je nosnost tašek atd... Nikdo pokladní neškolí!!! Vždy zajděte na info kde vám zavolá pracovníka úseku, teď bych vám napsal pár zásad pro práci na pokladně a teď se držte: Povinnost pozdravit, usmívat se, udržovat oční kontakt, rozloučit se a položit zdvořilostní otázku např Byl jste spokojen s nákupem? Dálle opsat číslo vozíku neexistuje si nechat číslo nadiktovat, zkontrolovat spodní plochu pokud je tam nějaké zboží vytáhnout na pás nebo vše posunout nadzvednout pokud zákazník nechce nic posouvat zavoláme pokladní dozor, který to udělá, dále kontrola všech dutin krabičky alobaly toaletní papíry, víčka šlehačky, spraye, zubní pasty, atd... Dále kontrola rohu, madla, stran vozíku, zda něco nevisí, kontrola zda neco nedržíte v ruce. Dále prolistování tiskovin, knih, sešitů, kontrola čárových kódů na textilu, kontrola kapes, ovoce a zeleniny, a víte proč to musíme dělat?? Protože každý měsíc jezdí z Prahy lidé, kteří dělají tvz. KONTROLNÍ NÁKUPY kde se dívají na tyto povinnosti, za 2 špatné test. nákupy letíte a navíc to schytá peněženka vedoucí směny, vedoucí pokladny a ředitel a jsou to nemalé částky, dobré že? To, že si stěžujete, že jedeme jak roboti, tak protože musíme aby byla zajištěna co největší produktivita, pomalé pokladní letí, navíc žádné přesčasy, kolikrát nemáte ani pauzu kvůli náporu lidí a jet 7-8 hodin bez pauzy a přitom dodržovat ty jejich kontroly, a pokud se vám neco nelíbí, nikdo vás tu nedrží za dveřmi čekají další, samozřejmě že berou na DPČ, protože nemají nárok na příplatky za soboty, nedělě, svátky, noční, takže směny najdete především v tyto dny a také na dobu určitou aby měli čisté ruce až vás nebudou chtít, na HPP se dostanete cca 2 letech jestli to ovšem přežijete, kde máte nárok také na prémie, a tak každý kdo má jinou práci ihned bere nohy na ramena, uvědomte si, že jsme taky lidi a na vaše veškeré otázky jsou zde vedoucí nebo zákaznická linka, nejhoší je to stěmi otázkami to přišlo nedávno je nám to příšernš trapné určitě jste to také slyšeli pokud možno stšžujte si na to v Praze na zákaznickém oddělení, pokud u testovacího nákupu neřeknete otázku máte okamžitě padáka, naštestí to mám jen jako brigádu, ale i tak je to makačka, a nemyslete si, že je to jednoduchá práce sedět na prdeli a píp píp, po 7 hod směně jste skoro úplně na dně jak psychicky z lidí, jejich kraválu, stížností, arogancí, a i drzostí, tak také fyzicky, tahat se pořád s balíky vod, cukrem , moukou není žádná sranda, budu rád, když se vyjádříte.
 hi (xxx.xxx.16.87)reagovat 12.01.2011 17:31:45
RE:Práce na pokladně
a nejvíc mě serou ty jejich přestávky na jídlo.ve 13.50 mám začínat směnu v 15 svačina a pak si dovolim jít na wc což mi je vyčteno a do 22.00sedět a pípat.když mám 12 hod směnu je to ještě horší což směnová vedoucí nechápe protože 12 nechodí a může se najíst v trezoru.
 Stuopaa (xxx.xxx.90.6)reagovat 12.04.2005 23:13:57
Práce na pokladně
Zdravím všechny, kteří tady čímkoli přispěli, rád bych vás uvedl do problematiky Kauflandu, pracuje už nějakou dobu brigádně na pokladně snad nejhorší úsek na světě, lidé po vás řvou, nadávají a to jen proto, že jednotlivé úseky nejsou v pořádku, například ceny, to ja vím je toho opravdu hodně, kdy přijdete k pokladně a vyjde vám jiná cena, chci vám říct, že pokladní ceny neudává ty přiřazuje počítač, tak pokud tohle zjistíte tak po nás nekřičte, vždy si nechte zavolat ředitele nebo vedoucí pokladny ta to má na starosti, nás nikdo neposlouchá takže ať si stěžujete na cokoliv nikdy se nic nezmění, další věc je například neodborné znalosti např. jak rožložit křeslo, jaký je rozdíl mezi jednotlivými druhy jablek, jaká je nosnost tašek atd... Nikdo pokladní neškolí!!! Vždy zajděte na info kde vám zavolá pracovníka úseku, teď bych vám napsal pár zásad pro práci na pokladně a teď se držte: Povinnost pozdravit, usmívat se, udržovat oční kontakt, rozloučit se a položit zdvořilostní otázku např Byl jste spokojen s nákupem? Dálle opsat číslo vozíku neexistuje si nechat číslo nadiktovat, zkontrolovat spodní plochu pokud je tam nějaké zboží vytáhnout na pás nebo vše posunout nadzvednout pokud zákazník nechce nic posouvat zavoláme pokladní dozor, který to udělá, dále kontrola všech dutin krabičky alobaly toaletní papíry, víčka šlehačky, spraye, zubní pasty, atd... Dále kontrola rohu, madla, stran vozíku, zda něco nevisí, kontrola zda neco nedržíte v ruce. Dále prolistování tiskovin, knih, sešitů, kontrola čárových kódů na textilu, kontrola kapes, ovoce a zeleniny, a víte proč to musíme dělat?? Protože každý měsíc jezdí z Prahy lidé, kteří dělají tvz. KONTROLNÍ NÁKUPY kde se dívají na tyto povinnosti, za 2 špatné test. nákupy letíte a navíc to schytá peněženka vedoucí směny, vedoucí pokladny a ředitel a jsou to nemalé částky, dobré že? To, že si stěžujete, že jedeme jak roboti, tak protože musíme aby byla zajištěna co největší produktivita, pomalé pokladní letí, navíc žádné přesčasy, kolikrát nemáte ani pauzu kvůli náporu lidí a jet 7-8 hodin bez pauzy a přitom dodržovat ty jejich kontroly, a pokud se vám neco nelíbí, nikdo vás tu nedrží za dveřmi čekají další, samozřejmě že berou na DPČ, protože nemají nárok na příplatky za soboty, nedělě, svátky, noční, takže směny najdete především v tyto dny a také na dobu určitou aby měli čisté ruce až vás nebudou chtít, na HPP se dostanete cca 2 letech jestli to ovšem přežijete, kde máte nárok také na prémie, a tak každý kdo má jinou práci ihned bere nohy na ramena, uvědomte si, že jsme taky lidi a na vaše veškeré otázky jsou zde vedoucí nebo zákaznická linka, nejhoší je to stěmi otázkami to přišlo nedávno je nám to příšernš trapné určitě jste to také slyšeli pokud možno stšžujte si na to v Praze na zákaznickém oddělení, pokud u testovacího nákupu neřeknete otázku máte okamžitě padáka, naštestí to mám jen jako brigádu, ale i tak je to makačka, a nemyslete si, že je to jednoduchá práce sedět na prdeli a píp píp, po 7 hod směně jste skoro úplně na dně jak psychicky z lidí, jejich kraválu, stížností, arogancí, a i drzostí, tak také fyzicky, tahat se pořád s balíky vod, cukrem , moukou není žádná sranda, budu rád, když se vyjádříte.
 Renča (xxx.xxx.61.178)reagovat 15.11.2006 19:43:12
plus a mínus
Ahojda klasičští ČECHÁČCI, docela jsem se pobavila při čtení všech příspěvků!!!!!!!!! neudržela jsem se a musím taky něco přidat.Nechci aby to byla reklama na Kaufland.Na každým šprochu, pravdy trochu.Není pravda, že zaměstnance nutí dělat přesčasy a když už, tak jsou normálně zaplacený. Jiný je to ovšem s vedoucíma nebo "fůďákama" ty dávají nějakou tu hodinku k dobru! o sortimentu není potřeba psát, každý člověk má jiné požadavky a nikdy nikomu se nezavděčíte, to jsou právě ty báječné české vlastnosti. Ovšem názory na hlavy pomazaný z Německa i Prahy jsou celkem pravdivý, berou zaměstnance jako roboty bez názoru.Pravdou také je ,že zaměstnanci "Kaufu" mají pár výhod, ale to už je v dnešní době úplně normální.Ale co je nejlepší, to je polepování všeho co si koupí zaměstnanec v Kaufu cedulkami- ZAPLACENO.Člověk pak vytáhne ve společnosti ,orbitky, kapesníčky, voňavku atd. s cedulkama a vypadá jek ten blbec. a teď vážně, jsem u Kaufu už sedm let a musím říct, že mi Kauf víc dal než vzal!Tam kde pracuji, je až na vyjímky perfektní parta lidí, kteří jsou u Kaufu stejně dlouho a to není zrovna standard!!!!! Kdo tam vždy pokazí náladu jsou papaláši z Prahy, ale my to berem už z humorem. Kauf mi dal kamarády, kontakty, určitou znalost lidských povah a trošku drzost do dnešní doby, vzal mi akorát zdraví, protože na sém úseku nosím rukavice v létě i v zimě. Na konec chci říct, že všude je něco a lidi co si to nevyzkoušej, nemaj právo někoho kritizovat! Mějte se všichni fajn a nenadávejte tolik, jsou stokrát horší věci, než plesnivej pomeranč nebo gumovej rohlík......
 stpupaa (xxx.xxx.90.230)reagovat 01.01.2007 22:53:17
RE:plus a mínus
napis prosim pokecame, jen me zajima jak to tam vydrzis, budu se tesit, stoupaa :))
 ZORO (xxx.xxx.5.82)reagovat 18.08.2007 23:30:02
ZNICILY MI ZENU ZNICIM JA JE
OTEVROU KAUFLAND V NYMBURCE DOBRE MUZOU A URCITE TO UDELAJ ALE BUDU JIM TO STEZOVAT A PORADNE UZ VIM JAK TO TAM CHODI ONA PODEPSALA ZE BUDE MLCET JA NEBUDU UZ ZACALI STAVET TAK BUDOU KOUKAT A UZ ZA PAR DNI MUZO UPLACET RADNI ALE MUSI MIT CLOVEK TY SPRAVNE ZNAME A HODNE NIKDO JE NEZASTAVI ALE SPOMALI A OTO PUJDE


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436