Kaufland

založil:
kaufland
dne:
7.3.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Oldřich Hradil (xxx.xxx.246.88)reagovat 27.12.2012 22:38:01
Neustálé zdražování.
Dobrý den,jsem již dlouho vaším zákazníkem,ale co se děje s cenami u Vás,teď to nemá obdoby.Zdražujete všechno a nejen o haléře.Jasný příklad-uzená makrela,ještě před vánocemi 139 kč dnes už 149 kč. Slevy na které lákáte zákazníky převyšují dřívější ceny,takže ani slevami nejsou.
 Odpověď pro pana Hradila (xxx.xxx.233.21)reagovat 28.12.2012 5:44:31
RE:Neustálé zdražování.
Vážený pane Hradile,zde Vám k této problematice nikdo nic neřekně,protože to je věc nákupčích,ale je si třeba uvědomit,že nejenom u nás,ale i v jiných řetězcích se vydatně zdražuje a zvýšená daň se pomalu začíná promítat do cen.Na závěr mohu pouze říci,že i my pracovníci Kauflandu musíme platit vyšší ceny za zboží a žádnou finanční úlevu nemáme.
 Josef (xxx.xxx.152.138)reagovat 29.12.2012 22:29:26
Přivýdělek.
Vyzkoušejte - fungule to. www.zumail.cz/jsemzuu/f2299ce40b9372b9
 Josef (xxx.xxx.152.138)reagovat 29.12.2012 22:30:07
Přivýdělek.
Vyzkoušejte - fungule to. www.zumail.cz/jsemzuu/f2299ce40b9372b9
 Nesýrař (xxx.xxx.20.25)reagovat 11.1.2013 8:59:41
Poděkování milovníkům sýrů na centrále
Vážený sýraři, děkujeme za motivující a příjemnou kampaň ohledně výborných sýrů. Takhle trapný spot povyšující se nad obyčejného člověka, tak tohle sem fakt dlouho neslyšel. Sdělovat v pozadí, že když si nejezdíš pro 10 dkg sýra do Amstru, že jsi úplný debil, tak je fakt hnus (nezdařená nadsázka). Tento výplach mozků konkuruje i legendárnímu K-Klasiku. Všichni my chudáci na odpoledních směnách ( i 5x za hodinu). Jedinou pozitivní zprávou je to, že už to skončilo. Halelujá.
 Nesýrař (xxx.xxx.91.161)reagovat 11.1.2013 17:38:53
RE:Poděkování milovníkům sýrů na centrále
No jo,ale kdo může vědět co nás čeká dalšího.
 komar (xxx.xxx.121.26)reagovat 13.1.2013 23:41:17
RE:RE:Poděkování milovníkům sýrů na centrále
Kaufland Bruntal jsem zakaznikem Kauflandu v Bruntale ale co posledni dobou předvaději pracovnice pokladen mam jako zakaznik dost jsou k zakaznikum arogantni a neslušne tim že jsme si se zakaznici předemnou nedali přepažku mezi našima nakupama což se nekdy stava věrim tomu že pani pokladni nema čas pozorovat kam az saha zakaznikuv nakup nic mene to sama odhadla ale dost arogantnim zpusobem zakaznici vyčinila o tom že na tohle přiště zapominat nema,mě samotnemu se stalo že jsem si vzal z koše určenyho pro zakazniky plastovou bedynku a vratil jsem se zaplatit nakup pani pokladni se na mě osočila s tim odkud jsem ji vzal že se to nesmi přitom vim že se to muže na to tam přece jsou jenže pani pokladni si myslela že jsem si ji vzal přimo ze zeleniny z čela ani se neomluvila.Takže pani pokladni Soničko Sucha i jine damy podobneho vzhledu příšte vice slušnosti ikdyž cele nakupovani v Kauflandu je prijemne dokažou to tam paničky od pokladen krasně skazit jsou arogantni a nepříjemne.
 xDEe (xxx.xxx.59.68)reagovat 17.1.2013 2:37:21
RE:RE:RE:Poděkování milovníkům sýrů na centrále
No,co k tomu dodat - jedině si zkuste v Kauflandu dělat.Za nějaký čas budete stejně protivnej.V neustálém stresu,každodenní buzeraci shora a podrazů od kolegů zvadnete jak lilie taky. A poznáte,jak se chovají zákazníci k nám.Nejsme jen kus hadru pro nadřízené,ale i spoustu z nich...
 komar (xxx.xxx.121.26)reagovat 26.1.2013 23:14:06
RE:RE:RE:RE:Poděkování milovníkům sýrů na centrále
Jenže ja vim o čem mluvim a urcite bych si netroufala o tom mluvit ja jsem v Kaufu delala taky a u pokladen ale toto bych si nikdy nedovolila vim ze nekteri zakaznici maji dost ale nekteri jsou fajn a pokud si dobre vzpominam tak na skoleni bylo ze na pokladnach nejvice zalezi jakym zpusobem budou zakaznici odchazet takze misto zdupu usmev by neskodil.
 Patricie (xxx.xxx.9.192)reagovat 16.1.2013 10:55:15
Stížnost na personalistku
Dobrý den,nevíte někdo na koho se obratit se stížností na naší personalistku v Příbrami? zaměstnaneckým kartičkám nevěřím a na Kaufland,cz jsem nic nenašla kam bych to mohla odeslat.Nejsem člověk který by si stěžoval,ale jak se poslední dobou chová naše personální je už velmi přehnané.Vím,že tato práce není jednoduchá,má toho hodně a je to dost psychicky náročná práce,že nám neustále škrtá docházky k přepsání,to také chápu,ale když tam přijde člověk a ona na každého řve,vyhazuje ho,je neustále nepříjemná,opravdu se k zaměstnancům chová jak prasatům.A mě už se toto přestává líbit.Také jsem to zažila,kdy jsem potřebovala potvrzení,P,personální mě vyřvala,že ted nemá čas,že mi to ted dělat rozhodne nebude a že jsme banda kreténů!!! je tohle normální???vím,že nebudu jediná se stížností,lidem už dochází trpělivost,vždyt ona je tam pro ně,na koho oni se teda mají obracet?ono by stačilo říct mladá pani nezlobte se já ted toho mám opravdu hodně,nemohla by jste přijít zítra?? předem děkuji za odpověd
 Já (xxx.xxx.20.25)reagovat 16.1.2013 14:04:14
RE:Stížnost na personalistku
Dobrý den, ve Vaší filiálce to asi nebude ojedinělé, u nás máme ten samý problém. Ne každý má na to, aby stejně hrubě a s podobnou intenzitou hlasu reagoval, to chápu. Důvody neakceptovatelného jednání personalistek spatřuji především v: 1. mimo vlastní personální práce je i sekretářkou VOD, vaří kafíčka pro návštěvy typu VKL, VL a pod., přeposílá a distribuje maily z VOD pošty 2. je na ní neustále vyvíjen tlak z centrály - garantky atd. 3. nechápe rozdíl mezi časovými možnostmi zaměstnanců provozu filiálky a jí coby kancelářskou sílou. Ona nechápe, že Vy jako pracovník provozu si nemůžete k ní dojít kdykoliv, ale jenom např. v rámci přestávky, případně před nebo po pracovní době. Stále pořád něco řeší a každý příchozí jí ruší a otravuje. Pokud k tomu všemu připočteme její problematickou náturu, máte před sebou k...u, kterou byste nejradši hned majzla. Málokdo se jí postaví, protože jí potřebují vlastně všichni. A tak kvete kult její osobnosti. Já jsem zaznamenal i situaci, že chtěla nechat 2 brigádnice důchodového věku čekat po noční šichtě 2 hodiny, aby jí podepsali jeden papír, což zabralo asi půl minuty. Poslal jsem je k ní a bylo vyřízeno. Kroutila se jako had, ale povolila. Jelikož tyto problémy u předchozí personalistky nebyly i při současném plnění stejných výše uvedených úkolů, vyvozuji z toho závěr, že ta stávající je prostě děsná namyšlená k...a. Takže na závěr, VOD, VO, VKL ten problém nevyřeší, protože ona je naoko na ně příjemná a pracuje pro ně, je prostě v jejich týmu. Já jsem to vyřešil ve smyslu "na hrubý pytel hrubá záplata" a měl jsem na 14 dnů klid, ostatním doporučuji minimalizovat s ní veškerý styk a na to minimum se k ní nejlépe telefonicky vždy objednat a domluvit čas návštěvy. Já si vyzvedávám výplatnice 2x ročně (na účtu je to dřív než to přijde vytištěné) a 1x ročně podepisuju daně. Pozdravím či odpovím na pozdrav. To je moje rada.
 Patricie (xxx.xxx.9.192)reagovat 16.1.2013 17:55:14
RE:RE:Stížnost na personalistku
Pěkně jste to napsal.Já chápu,že ona toho má opravdu hodně všechno co jste zde napsal je pravda, ale já už a ani ostatní jí toto tolerovat nehodlám,bud tu praci bude delat tak jak má a nebo se na to muze vys..t,vůbec si neumím predstavit kdyby se takto chovali VO nebo dokonce VOD klíčová služba má takové povinosti,to nemluvim o tom kdyz prijde do prace a zjisti,že je na směně jen se skladníkem,sam(a)a má na starosti lítání po krámě,dělat čela,hlidat pečivo,řešit zákazníky být co nejvíce na zelenině,hlídat zbylé zaměstnance z čerstveho,atd prijde Vám,že ona toho má více?já myslím,že ne a to jsem,zde neuvedla vsechno,ono to neni o tom kolik toho má clovek nastarosti,to je o lidech a já vylozeně nesnášim arogantni,náladový lidi co navic se navysujou vudci ostatnim,ostatně ona je nic,nema zadnou funkci a ani neni nedrizena zadnemu zamestnanci
 pl (xxx.xxx.144.28)reagovat 17.1.2013 11:32:01
RE:RE:Stížnost na personalistku
vy si vyzvedáváte výplatnice 2x ročně? já jsem jednou přišla na perso a chtěla jsem výplatnice za 4 měsíce zpět a personální mi řekla, že za více než 3 měsíce zpět to vyhazuje, takže místo 4 papírů jsem dostala jen 3... to se může???
 tapka (xxx.xxx.121.26)reagovat 16.1.2013 23:16:23
RE:Stížnost na personalistku
To je a těžce mi připomina pani ,slečnu personalni v Krnově škoda slov takoví člověk na takovem miste podle meho nema co dělat tak Kaufland Přibram nebojte bojujte nejste jediny Kauf ve kterem personalní za nic nestoji navic je drza a namyšlena pipina,ktera si mysli že pobrala rozum všem navic je hloupa až to hezke neni,navic ty jeji grymasi v obličeji když něco vysvetluje to je na tečku takze nemam co dodat.
 Personalistka (xxx.xxx.31.183)reagovat 19.1.2013 8:06:45
RE:RE:Stížnost na personalistku
Nechci být moc chytrá,ale organizace je povinna každý měsíc zaměstnanci předat výplatní pásku,ta vaše podivná personalistka neví,že je to protiprávní?Za tohle jednání by Kaufland mohl zaplatit milionové pokuty a to nemluvě o tom,že pásky vyhazuje,nevím,ale asi bych podala dotaz na Kárnišovou co to znamená,je to vedoucí účtárny a věc bych podala tak,že nemám výplatnice.A že je chyba asi na jejich straně a to by pak nastal cvrkot,ta osoba co výplatnice zadržovala by měla asi po ptákách.
 brundibár (xxx.xxx.182.80)reagovat 20.1.2013 22:22:06
RE:RE:RE:Stížnost na personalistku
Tak vidím,že personalistky jsou jako podle kopíráku. U nás v Ostravě to samé,napoprvé má u ní člověk pokaždé smůlu, každého vyhodí, že nemá čas. žije si jak ve skleníku a nemá ani páru o tom, jak se musí v kaufu makat. Lidi co přijdou za ní ve volnu nebo po směně nechá klidně hodinu čekat.
 mn (xxx.xxx.84.114)reagovat 23.1.2013 12:54:26
RE:RE:RE:RE:Stížnost na personalistku
I v Praze 8 je jedna taková. Sama se pasovala na "asistentku ředitele" takže dělá jen to, co po ní chce on, ale jak k ní jde nějaký "obyčejný" zaměstnanec, má smůlu. Buď si počká, nebo se musí nechat několikrát vyhodit či dořvat, než si na něj slečna personální udělá čas! Přijemná a ochotná, je asi 2-3 dny v každém měsíci (to má asi své dny) jinak je jak osina v zadku, kterou si někdo dovolil vyrušit v její pracovní době!
 pl (xxx.xxx.153.120)reagovat 4.2.2013 11:32:17
RE:RE:RE:Stížnost na personalistku
Ptala jsem se jen z principu, teď už s tím nic nenadělám. Jen mně to zajímalo. Možná se to stalo, protože v Kauflandu jsem byla pouhý brigádník.
 pppp (xxx.xxx.252.54)reagovat 24.1.2013 20:09:16
RE:Stížnost na personalistku
Tak to zajeťe k ním do jESENÍKUBudete koukat!!!
 Ich (xxx.xxx.178.176)reagovat 28.1.2013 19:07:45
RE:RE:Stížnost na personalistku
V Benešově to samé přes kopírák !!!


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395