Reagovat na příspěvek

RE:Stížnost na personalistku
[Autor: Já] [Datum: 16.1.2013 14:04:14]
Dobrý den, ve Vaší filiálce to asi nebude ojedinělé, u nás máme ten samý problém. Ne každý má na to, aby stejně hrubě a s podobnou intenzitou hlasu reagoval, to chápu. Důvody neakceptovatelného jednání personalistek spatřuji především v: 1. mimo vlastní personální práce je i sekretářkou VOD, vaří kafíčka pro návštěvy typu VKL, VL a pod., přeposílá a distribuje maily z VOD pošty 2. je na ní neustále vyvíjen tlak z centrály - garantky atd. 3. nechápe rozdíl mezi časovými možnostmi zaměstnanců provozu filiálky a jí coby kancelářskou sílou. Ona nechápe, že Vy jako pracovník provozu si nemůžete k ní dojít kdykoliv, ale jenom např. v rámci přestávky, případně před nebo po pracovní době. Stále pořád něco řeší a každý příchozí jí ruší a otravuje. Pokud k tomu všemu připočteme její problematickou náturu, máte před sebou k...u, kterou byste nejradši hned majzla. Málokdo se jí postaví, protože jí potřebují vlastně všichni. A tak kvete kult její osobnosti. Já jsem zaznamenal i situaci, že chtěla nechat 2 brigádnice důchodového věku čekat po noční šichtě 2 hodiny, aby jí podepsali jeden papír, což zabralo asi půl minuty. Poslal jsem je k ní a bylo vyřízeno. Kroutila se jako had, ale povolila. Jelikož tyto problémy u předchozí personalistky nebyly i při současném plnění stejných výše uvedených úkolů, vyvozuji z toho závěr, že ta stávající je prostě děsná namyšlená k...a. Takže na závěr, VOD, VO, VKL ten problém nevyřeší, protože ona je naoko na ně příjemná a pracuje pro ně, je prostě v jejich týmu. Já jsem to vyřešil ve smyslu "na hrubý pytel hrubá záplata" a měl jsem na 14 dnů klid, ostatním doporučuji minimalizovat s ní veškerý styk a na to minimum se k ní nejlépe telefonicky vždy objednat a domluvit čas návštěvy. Já si vyzvedávám výplatnice 2x ročně (na účtu je to dřív než to přijde vytištěné) a 1x ročně podepisuju daně. Pozdravím či odpovím na pozdrav. To je moje rada.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]