Reiki

založil:
Pisiskvorek
dne:
22.08.2001 10:31:09
odkaz:
www stránky
kategorie:
Zábava
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Ondra (xxx.xxx.92.39)reagovat 04.12.2001 17:03:05
REIKI a náš život (směr)
Podle toho, co jsem se zatím o REIKI dozvěděl, bych řekl, že je to jistá vesmírná energie, která prostřednictvým nějakého člověka proudí, buď do něho samého, nebo do jiné osoby, a svými účinky jej ozdravuje (pomáha). Pokud by se tato formulace dala považovat za pravdě se blížící, potom mi vyvstávají nějaké nejasnosti. Podle mého názoru nemoci nás lidí souvisí s tím jak žijeme. Pokud se pozorně díváme kolem sebe a posloucháme, co nám život říká a chováme se podle toho, musíme s ním být v harmonii a tudíž musíme být i zdraví. Pokud by následující myšlenka se dala shledat reálnou, vyvstává další. REIKI je jistá forma energie. Tato energie může být předána člověku a nějakým způsobem mu pomůže. Jenže neodstraní příčiny naší případné nemoci. Ty příčiny musíme odstranit jedině my sami. My se musíme zamyslet a zjistit, kterým směrem nás život posílá a tím směrem jít. Ale co potom REIKI ? K čemu nám je, když jsme v harmonii se svým okolím ?
 Daniela (xxx.xxx.16.138)reagovat 06.12.2001 12:33:38
RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Ondro, mám 1. stupeň Reiki jen velmi krátce, takže si nejsem jistá, jsem-li způsobilá odpovídat na tvé zamyšlení. Ale uvedu naprosto konkrétní případ: Mám malého syna ve 2. třídě, který trpí silnou neurózou kvůli hysterické učitelce. Sám nemá šanci situaci zvládnout - nemůže se bránit - a přesun do jiné školy chvíli trvá. Reiki mu pomáhá, aby se nezhroutil a aby se jeho zdravotní problémy ještě více nezhoršily, než se nám podaří situaci vyřešit. A navíc si myslím, že existuje spousta lidí, kteří si svůj "nesoulad a disharmonii" buď neuvědomují nebo třeba zatím nevidí příčinu, cestu, atd. Jim lze zprostředkovat ozdravení, než se najdou a než se dokáží se svým problémem sami vypořádat. Někdy je to dlouhá cesta. Sama podle sebe vím, že jsem vždy po Reiki nesmírně uvolněná a dokážu lépe vnímat svůj vnitřní hlas.
 Martin (xxx.xxx.57.86)reagovat 07.12.2001 8:30:16
RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Ondro. Děkuji za tvůj píspěvek. Mám však k němu některá upřesnění. REIKI "léčí" právě příčinu problému a ne až jeho důsledek. Máš pravdu v tom, že zbavit se důsledku a zanedbat příčinu akorát vyvolá oddálení problému, ale ne jeho vyřešení. REIKI je "možnst, cesta" jak pracovat přímo s příčinou. Ať už REIKI bude na příčině "pracovat" jako "urychlvač nebo zpomalovač" tak v každém případě do problému vstoupí jako jeho "řešitel". REIKI je univerzální energie....čistá láska, která nás ovlivňuje ve všech aspektech našeho života... Děkuji ti Ondro a posílám moc a moc úsměvů do srdíčka.
 Jitka (xxx.xxx.108.245)reagovat 08.12.2001 9:32:40
RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Ondro. Jednoduché se neustálým skládáním, zkoumáním a kombinováním může stát složitým. Vyzkoušej to... Když máš doma květinu, začne chřadnout, když o ni nepečuješ. Ale květiny chřadnou, i když dostávají tu nejlepší péči.... Ale mezi členy rodiny vládne tzv. "dusno". Stačí vzít květináč do dlaní a .... Uvidíš a ucítíš, co se bude dít ... s Tebou. Člověk raději bezmezně věří miniaturnímu léku, ale účinku velké změny ve vlastním jednání a vystupování důležitost nepřikládá. NIKDO NENÍ DOKONALÝ. Nezkoumej, nečekej ....... ZAČNI. Budeš-li chtít o čemkoliv mluvit, jsem tu také pro Tebe a budu ráda, když se ozveš.
 Ondra (xxx.xxx.6.36)reagovat 14.12.2001 15:58:56
RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Danielo, Martine a Jitko, moc děkuji za vaše názory a úsměvy, které se přenesly až na mou tvář. Není mi však jasné, jak REIKI pracuje na odstranění příčin našeho problému. Možná bych to pochopil tak, že REIKI nám otevře cestu k jistým informacím, které nám náš problém pomohou vyřešit. Rozjasní nám. V každém případě chci REIKI vyzkoušet. Jsem přesvědčen, že láska je podstatou vesmíru. Ale asi jsem sešel z cesty a zapomněl jsem. Jak ji znovu v sobě objevit a dávat ji všem a umět ji přijímat ? Díky moc.
 František (xxx.xxx.11.114)reagovat 29.04.2002 12:04:33
RE:RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Ondro! My všichni jsme na tom podobně. Někdo víc a někdo míň. Vnímáme sebe jako oddělené od : ostatních, přírody, od svých "nedostatků",... A přitom to všechno jsme my. A jdeme ještě dál. Označujeme to, co je "mimo nás" jako dobré a špatné. To dobré jsme schopni přijmout, ale to "špatné" odmítáme. Ještě víc odstrkáváme od sebe. A tady vzniká napětí, energetická nerovnováha, základ psychiských i fyzických problémů. Reiki (láska) nás učí milovat bez podmínek. Učí nás přijímat i to, co se nám nelíbí. Co odmítáme. A pomáhá nám to přijmou do seme a rozpouští oddělení, která jsme si vytvořili během svého života. A všechno to se děje pomalu, jemně a s láskou. Co si více můžeme přát? František
 Libor (xxx.xxx.200.10)reagovat 17.12.2001 10:26:38
RE:REIKI a náš život (směr)
Ahoj Ondro! Je videt, ze o vecech premyslis a to je jiste spravne. Mas pravdu ze to, cemu rikame nemoc, je projev nase telesne schranky na neco co neni v souladu se zamerem nasi dusicky. Nase telo je vlastne komunikacnim prostredkem mezi nasim egem a nasi dusickou. Pokud tedy budeme tyto signaly vnimat, budeme je respektovat a ridit se jimi, budeme zit v souladu s tim co si nase duse preje, pak by jsme se meli s kazdou nemoci lehce vyporadat, meli by jsme prekypovat zdravim. Ano, ale ruku na srdce, existuje nekdo takovy mezi smrtelniky? A pokud ano, kolik takovych je? Je spoustu lidi, kteri tohleto nechapou a zoufale hledaji reseni svych "problemu". A co jim vlastne chybi? Laska! Laska ke svemu okoli, laska k sobe samemu, laska ke svemu "problemu" - cista laska - ta uzasna enerkie - reiki. Prostrednictvim kanalu reiki dostava tuto energii cela bytost - chci rict, ze pusobi nejen na nase telo, chci rict, ze laska se dostane az k nasi dusicce, a to je to, po cem nase dusicka prahne, to je to co je jejim cilem - ziskat lasku, prozit lasku, mit zazitek ciste bozi lasky! Timto spusobem tedy neni leceny pouze nasledek, ale i jeho pricina. Takto nejak jsem se pokusil vyjadrit slovy svuj nazor. Mejte se vsichni moc krasne a preji vam vsem, necht vase srdicka prekypuji laskou! Libor
 Jitka (xxx.xxx.88.236)reagovat 01.01.2002 10:30:10
PF 2002
Přeji všem, aby jste zůstali věrni své vnitřní pravdě a moudrosti a moc nad sebou příliš nevkládali do rukou ostatních lidí ani věcí vnějších. Žijte svůj život s důvěrou v jedinou sílu - v harmonii, zdraví a míru. Přeji všem žití v lásce.... Ať se touha vašeho srdce uskuteční......
 Petra (xxx.xxx.193.94)reagovat 16.01.2002 13:30:29
Může těhotná absolvovat zasvěcení Reiky?
Dobrý den, chtěl abych se Vás zeptat, jestli může těhotná žena absolvovat zasvěcení Reiky I. a jestli dodání energie léčitelem nemůže ohrozit plod. Děkuji.
 Radek (xxx.xxx.37.74)reagovat 21.01.2002 10:38:14
RE:Může těhotná absolvovat zasvěcení Reiky?
Ahoj, podle názoru mého mistra rei-ki i některých mistrů ostatních není zasvěcení v těhotenství problém. Zasvěcení se nepřenáší na plod, ale pouze na zasvěcovanou ženu. Z vlastní zkušenosti mohu vřele doporučit, já mám tři děti, poslední těhotenství své ženy jsem pomáhal ovlivňovat osm měsíců denně celkovým ošetřením rei-ki. Těhotenství proběhlo podstatně ve větší pohodě, porod byl bez jakýchkoli komplikací a dcera je v jedenacti měsících asi na úrovni roku a půl. Je podstatně vnímavější, ale také živější než ostatní děti v jejím věku. Také odolnost vůči běžným chorobám (nastydnutí atd.) je podstatně vyšší než u sourozenců a ostatních dětí. Radek - mistr Rei-ki
 Pavlína (xxx.xxx.77.12)reagovat 19.02.2002 20:56:18
RE:Může těhotná absolvovat zasvěcení Reiky?
Myslím si žě by to plod nemělo ohrozit.
 Pavlína (xxx.xxx.77.12)reagovat 19.02.2002 20:57:00
RE:Může těhotná absolvovat zasvěcení Reiky?
Myslím si žě by to plod nemělo ohrozit.
 František (xxx.xxx.11.114)reagovat 29.04.2002 9:32:59
RE:Může těhotná absolvovat zasvěcení Reiky?
Ahoj Petro! Často mluvíme o Reiki jako o energii. Taky to má ve svém názvu. Ale málokdy jí vnímáme jako lásku. Lásku, která nemá podmínky. Lásku, která přesahuje lidský rozměr. A právě láska nám pomáhá přijímat věci, osoby, činy, vlastnosti,..., které dosud odmítáme. A to je právě začátek disharmonie v nás. A tedy i začátek všech problémů. A bod, kde hledat harmonii a "uzdravení". A nyní k tvé otázce. Vlastně k jakékoli otázce. Stačí si položit správně otázku a odpověď najdeme v sobě. Dosaď si místo "Reiki" slovo "Láska". A všechno bude jasnější. Tedy : "Může těhotná absolvovat zasvěcení Lásky?". Práce s Reiki je velice prostá. Je to Láska a jako s láskou s ní pracujeme, prožíváme, předáváme, přujímáme,... Přeji vám hodně štěstí a Reiki (vlastně lásky) František
 Zdeněk (xxx.xxx.100.5)reagovat 21.01.2002 21:41:54
Zasvěcení
Co je to vlastně zasvěcení a od kolika let se provádí?
 František (xxx.xxx.11.114)reagovat 29.04.2002 10:21:27
RE:Zasvěcení
Někdy se nesprávně mluví, že se "otevírají" čakry. Ale není to tak. Čakry se nám otevírají a zavírají podle toho, jak vnímáme situaci, jak reagujeme. Stejnou situaci někdo vnímá příjemně (čakry má otevřené) a jiný nepříjemně (ten si čakry uzavře). To znamená, že určitou situaci přijímáme a nebo odmítáme. Při zasvěcení probíhá naladění čaker na vibraci Reiki. Já to vnímám jako přidání dalšího TV programu. Při zasvěcení probíhá silný proud energie, který také působí jako terapie. To znamená, že zasvěcovaný může prožívat různé pocity. Jak při zasvěcování, tak i v době po něm. Dostává silnou "dávku" energie (lásky), která působí na to, co odmítáme. Tedy na to, co nám způsobuje uzavírání čaker. Ne na situaci, ale na naši reakci, naše hodnocení těchto situací. Možná by pomohlo přirovnání. Ve studánce se je hodně "bahna" našich nesprávných přesvědčení, názorů a reakcí. A když do studánky hadicí pustíme prudký proud vody, bahno se zvíří a část se ho odplaví. Tak zpátky: zasvěcení je získání trvalého přístupu k Reiki (lásce bez podmínek). Stáváme se prostředníky Reiki. Já sám jsem inicioval nejmladšího asi 5-ti letého kluka. Asistoval jsem, když byly iniciovány děti od 3 let. A znám jednu Reiki-učitelku, která iniciovala svou dceru, když jí byl jeden den. Nemyslím si, že by něco bránilo v iniciaci. Pokud zaměníme slovo Reiki za Láska, pak otázka by mohla znít : "Od kolika let můžeme být naladěni na Lásku?" Přeji ti hodně štěstí František
 Míra (xxx.xxx.121.91)reagovat 08.02.2002 12:11:21
Hledam mistra v ČB
Zdravím Chtěl bych se zeptat, zda se v Českých Budějovicích nalézá mistr Reiki. Děkuji
 Magda (xxx.xxx.159.229)reagovat 20.02.2002 11:55:14
RE:Hledam mistra v ČB
Ano, nálézá. Jmenuje se Jaroslav Kovář a tel. spojení na něj je 0777-221073.
 TONA (xxx.xxx.78.7)reagovat 14.02.2002 20:55:37
PAVOL MISTR
TOKA KAO0
 Jarka (xxx.xxx.118.45)reagovat 20.02.2002 9:17:58
léčení divadla
Dala jsem si nelehký úkol.Prošla jsem II.stupněm Reiki a krom úžasných prožitků mých a rodinných příslušníků, kde jsem léčila jak jsem nejlépe uměla, rozhodla jsem se, že pročistím i vyléčím naše divadlo, kam jsem nastoupila před rokem a půl. Krom nedobrých vztahů na pracovišti jsem tak trochu nastoupila i do úpadku divadla co se týče návštěvnosti a výběru programů. Zkouším dávat celé budově reiki - dálkově, na jednotlivé programy,lidem....atd. zprvu se mi zdálo, že se vše zlepšilo, ovšem nyní již ztrácím naději. Lidé nechodí, ať jim nabídnu sebekrásnější pořady na kterých bývá jinde plno.. Poraďte mi prosím někdo co se dá ještě v tomto podniknout, má moje činnost smysl, příp. jak mám pokračovat.
 Jarka (xxx.xxx.118.45)reagovat 20.02.2002 9:24:13
vzkříšení divadla
Dala jsem si nelehký úkol.Prošla jsem II.stupněm Reiki a krom úžasných prožitků mých a rodinných příslušníků, kde jsem léčila jak jsem nejlépe uměla, rozhodla jsem se, že pročistím i vyléčím naše divadlo, kam jsem nastoupila před rokem a půl. Krom nedobrých vztahů na pracovišti jsem tak trochu nastoupila i do úpadku divadla co se týče návštěvnosti a výběru programů. Zkouším dávat celé budově reiki - dálkově, na jednotlivé programy,lidem....atd. zprvu se mi zdálo, že se vše zlepšilo, ovšem nyní již ztrácím naději. Lidé nechodí, ať jim nabídnu sebekrásnější pořady na kterých bývá jinde plno.. Poraďte mi prosím někdo co se dá ještě v tomto podniknout, má moje činnost smysl, příp. jak mám pokračovat.


stránky: 1 2 3 4 5