Kaufland

založil:
kaufland
dne:
7.3.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 10.5.2016 9:30:15
RE:Nekecat, makat
No nevím tak úplně, jestli je tohle diskusní fórum k smíchu, některé věci, na které si tady lidi stěžovali, se záhy řešili, a divil byste se jak rychle. Nicméně, není to o tom nechat si srát na hlavu (s tím, říct svůj názor, nemám nikdy problém, stojím si za ním a je mi jedno, jestli se mě na něco zeptá VOD, VO nebo VKL). Jde spíš o to, že diskusní fórum je tak jediné kde si lidi mohou stěžovat, u nás se třeba dny otevřených dveří nikdy nekonali, zaměstnanecké karty zmizeli před jakou dobou a těžko si na filiálce odchytnete VKL a něco s ním budete řešit, když vás sotva pozdraví a jde dál. Tak kde to pak mají ti lidé ventilovat, než na diskuzích... Kaufland o nich dobře ví a věřte, že se mu nelíbí, ale holt když někde chybí ochota naslouchat, tak se to objeví jinde... Někdo se tomu možná zasměje, někdo to vezme vážně a začne s tím něco dělat. Je to individuální. Jen nějak nechápu co má Hosangův profil na FB společného s jeho prací. Věřte, že do luxuní restaurace nebo na víno do špičkových barů zajdu čas od času také, na profilu mám fotky z různých míst a kdo neví, že dělám v Kauflandu, tak dle profilu na FB to ani nepozná. Prachy vedení má, to ví snad každý. Z Kauflandu jsou zkrátka jen dvě cesty, buď se člověk spakuje sám a nebo se nehodí a zbaví se ho. Aneb ať žijí německé programy: Udržte si stálé zaměstnance, chovejte se k nim dle týmové kultury a važte si jich - v našem státě.
 Danča (xxx.xxx.207.26)reagovat 10.5.2016 12:30:22
RE:RE:Nekecat, makat
Moc pěkně napsané,u nás v ústí je to stejné,ředitel ani neví,jak se jeho zaměstnanci jmenují jménem,ptá se na to ekonomky,než k němu přijdou, a to věřte tomu, jich tam zbylo opravdu jen pár!teď se množí pracovní úrazy jeden za druhým,lidé jsou přetěžovaní,nejsou brigádníci,stálí jedou raní odpolední,noční-přijede vedení!!§, tak aby to vypadalo... a pak se dějí úrazy,lidi jsou sedření,kruhy pod očima,a pořád je vše špatně,různě vypomáhají na jiných úsecích,pak nestíhají vlastní práci,nebo svážejí vozíky!!!protože kaufland v ústí se zbavil i letitých zaměstnanců,kteří byli postižení a dělali tuto práci-vozíky,a jiné pomocné práce-parkoviště atd...v rámci šetření!! dnes nejsou peníze na nic,na brigádníky na pokladny, na noční brigádníky na vybalování,ani na učně,kteří stojí pana ředitele 17 kč na hodinu-jsou příliš drazí a nechce je na krámě,no kam tohle pospěje,to by mě teda zajímalo!!!
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 10.5.2016 17:42:21
RE:RE:RE:Nekecat, makat
Dančo ten konec vašeho příspěvku, co víc dodat. Kaufland má stále vysoké tržby, staví nové pobočky, takže těžko se dá říct, že krachuje, platy růst musí, takže o tom, že si lidé pracující v Kauflandu žijí mezi horními 10000 se určitě mluvit nedá, ale konkurence je vysoká a vše se zdražuje, takže pokud chce mít Kaufland nějaké zaměstnance, musí také proto něco udělat... Proto je správná otázka, kam tohle dospěje a hlavně komu to prospěje. Jestli má nejvyšší vedení za to šetření takové prémie, že by se jim vyplatilo, aby potopili postupně všech svých (cca.)125 poboček a vše by bylo v pořádku a v Německu se o ničem nevědělo, se mi nezdá. Ti lidé na těch pobočkách to nedají a pak to půjde tak rychle dolů (myslím celkovou úroveň) že už se z toho ten řetězec jen těžko vzchopí. Jestli tenhle dopad nikdo nevidí, je to smutné a nepochopitelné. Přece ti nahoře tam nesedí jen proto, že leštili někomu kliky, snad mají také něco v hlavách (a snad je to něco rozum)!
 Dobrý den (xxx.xxx.206.190)reagovat 10.5.2016 22:09:28
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě před lety se jednalo o poměrně slušné zaměstnání, kde si ženy vydělaly poměrně dobré peníze a jejich pozice měla ve společnosti ještě nějakou váhu. Dnes je realita ale zcela odlišná. Na prodavačky je kladen mnohem větší tlak ze strany zaměstnavatele, ale i zákazníka, přičemž jejich platy i postavení ve společnosti zůstávají stejné či dokonce upadají. Podle nejnovějšího průzkumu organizace Multikulturní centrum jsou podmínky dnešních pokladních a prodavaček v některých supermarketech skutečně tristní. „Neustálý tlak na výkonnost, neplacené přesčasy, různé nestandardní pracovní úvazky a pak také vytváření modelu, který jsme nazvali ‚univerzální pracovník‘,” shrnuje hlavní problémy těchto žen Ľuba Kobová, jež se na tuto problematiku zaměřila. V praxi se tento model projevuje tak, že z důvodu tlaku na flexibilitu dochází k zásadním proměnám práce prodavaček – v některých obchodních řetězcích tato pozice úplně zaniká v podobě, v jaké ji známe, a pokladní fungují jako univerzální pracovníci, které je možné poslat na jakýkoli úsek. Pokud není zrovna mnoho zákazníků na kase, může být z pokladní uklízečka, skladník nebo může třeba třídit zboží v regálech. Během své pracovní doby se tak vůbec nezastaví a často ani nemá čas se najíst. Dalším problémem, na který si shodně všechny prodavačky stěžují, je tzv. okrádání o hodiny. „Jde o to, že práce, jako je úklid na úseku, počítání kasy, se nemohou vykázat jako součást pracovní doby. Pracovnice se navíc často setkávají i s tím, že jsou jim prodlužovány směny bez nároku odměny za vykonanou práci – a jsou tedy nuceny vykonávat neplacené přesčasy. Zaměstnavatelé argumentují tím, že pokladní mají svou práci stihnout v pracovní době. Ale když se prodavačka mění v univerzálního pracovníka, který může dělat cokoliv, pak přece nemůže mít nikdy všechno hotové,“ krčí rameny další z autorů výzkumu, sociolog Tomáš Bek. Velmi nízké mzdy Průměrný plat pokladních v supermarketech, které se zúčastnily průzkumu, byl mezi 11 a 15 tisíci korunami hrubého – čistý příjem se tedy pohybuje poměrně blízko minimální mzdě. Bohužel tento fakt vede často k tomu, že ženy, které například samy živí děti, často kromě práce v supermarketu pracují ještě jinde. Není dokonce výjimkou, že na té samé prodejně mají kromě hlavního pracovního poměru i brigádu. Výsledkem je pak především to, že nemají vůbec žádný volný čas, a to ani na děti. A už vůbec nelze mluvit o volném čase na přátele nebo koníčky. V neposlední řadě pak má velké pracovní vypětí vliv i na zdraví – mnohé ženy se potýkají se zdravotními problémy, které si ale nemohou dovolit řešit, protože nemohou zameškat práci. „Půjdu teď na operaci s předloktím. Trápí mne křeče a těžké věci neunesu. Přesto jsem měla vybalovat stovky věcí. Samozřejmě jsem na to zaměstnavatele upozorňovala, ale považoval to za výmluvu,“ svěřila se prodavačka Lena. Práce, která se příliš nehodí ani pro migrantky Přestože se jedná o nízko-kvalifikovanou práci, cizinky tvoří mezi pokladními jenom asi 5 % z celkového počtu 180 000 zaměstnanců – tolik lidí v Česku obchodní řetězce zaměstnávají. Povolání pokladní totiž vyžaduje pokročilejší znalost češtiny. Byť bývá mezi migrantkami považováno spíše za stabilnější zaměstnání, přiznávají, že zároveň je o to náročnější, jelikož se často setkají i s nadávkami a výčitkami od zákazníků ohledně svého původu. Nejčastěji jim vadí, že českým lidem berou práci. Co by pokladním pomohlo? Většině z nich by ze všeho nejvíc pomohla možnost placeného hlídání dětí a především vstřícnost vedoucích prodejen v organizování směn. Možnost sladit pracovní a rodinný život je zkrátka nejdůležitější pro osobní spokojenost, mnoho žen na této pracovní pozici ji ale nemá.
 Dobrý den (xxx.xxx.206.190)reagovat 10.5.2016 22:10:24
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě před lety se jednalo o poměrně slušné zaměstnání, kde si ženy vydělaly poměrně dobré peníze a jejich pozice měla ve společnosti ještě nějakou váhu. Dnes je realita ale zcela odlišná. Na prodavačky je kladen mnohem větší tlak ze strany zaměstnavatele, ale i zákazníka, přičemž jejich platy i postavení ve společnosti zůstávají stejné či dokonce upadají. Podle nejnovějšího průzkumu organizace Multikulturní centrum jsou podmínky dnešních pokladních a prodavaček v některých supermarketech skutečně tristní. „Neustálý tlak na výkonnost, neplacené přesčasy, různé nestandardní pracovní úvazky a pak také vytváření modelu, který jsme nazvali ‚univerzální pracovník‘,” shrnuje hlavní problémy těchto žen Ľuba Kobová, jež se na tuto problematiku zaměřila. V praxi se tento model projevuje tak, že z důvodu tlaku na flexibilitu dochází k zásadním proměnám práce prodavaček – v některých obchodních řetězcích tato pozice úplně zaniká v podobě, v jaké ji známe, a pokladní fungují jako univerzální pracovníci, které je možné poslat na jakýkoli úsek. Pokud není zrovna mnoho zákazníků na kase, může být z pokladní uklízečka, skladník nebo může třeba třídit zboží v regálech. Během své pracovní doby se tak vůbec nezastaví a často ani nemá čas se najíst. Dalším problémem, na který si shodně všechny prodavačky stěžují, je tzv. okrádání o hodiny. „Jde o to, že práce, jako je úklid na úseku, počítání kasy, se nemohou vykázat jako součást pracovní doby. Pracovnice se navíc často setkávají i s tím, že jsou jim prodlužovány směny bez nároku odměny za vykonanou práci – a jsou tedy nuceny vykonávat neplacené přesčasy. Zaměstnavatelé argumentují tím, že pokladní mají svou práci stihnout v pracovní době. Ale když se prodavačka mění v univerzálního pracovníka, který může dělat cokoliv, pak přece nemůže mít nikdy všechno hotové,“ krčí rameny další z autorů výzkumu, sociolog Tomáš Bek. Velmi nízké mzdy Průměrný plat pokladních v supermarketech, které se zúčastnily průzkumu, byl mezi 11 a 15 tisíci korunami hrubého – čistý příjem se tedy pohybuje poměrně blízko minimální mzdě. Bohužel tento fakt vede často k tomu, že ženy, které například samy živí děti, často kromě práce v supermarketu pracují ještě jinde. Není dokonce výjimkou, že na té samé prodejně mají kromě hlavního pracovního poměru i brigádu. Výsledkem je pak především to, že nemají vůbec žádný volný čas, a to ani na děti. A už vůbec nelze mluvit o volném čase na přátele nebo koníčky. V neposlední řadě pak má velké pracovní vypětí vliv i na zdraví – mnohé ženy se potýkají se zdravotními problémy, které si ale nemohou dovolit řešit, protože nemohou zameškat práci. „Půjdu teď na operaci s předloktím. Trápí mne křeče a těžké věci neunesu. Přesto jsem měla vybalovat stovky věcí. Samozřejmě jsem na to zaměstnavatele upozorňovala, ale považoval to za výmluvu,“ svěřila se prodavačka Lena. Práce, která se příliš nehodí ani pro migrantky Přestože se jedná o nízko-kvalifikovanou práci, cizinky tvoří mezi pokladními jenom asi 5 % z celkového počtu 180 000 zaměstnanců – tolik lidí v Česku obchodní řetězce zaměstnávají. Povolání pokladní totiž vyžaduje pokročilejší znalost češtiny. Byť bývá mezi migrantkami považováno spíše za stabilnější zaměstnání, přiznávají, že zároveň je o to náročnější, jelikož se často setkají i s nadávkami a výčitkami od zákazníků ohledně svého původu. Nejčastěji jim vadí, že českým lidem berou práci. Co by pokladním pomohlo? Většině z nich by ze všeho nejvíc pomohla možnost placeného hlídání dětí a především vstřícnost vedoucích prodejen v organizování směn. Možnost sladit pracovní a rodinný život je zkrátka nejdůležitější pro osobní spokojenost, mnoho žen na této pracovní pozici ji ale nemá.
 Dobrý den (xxx.xxx.206.190)reagovat 10.5.2016 22:11:12
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě před lety se jednalo o poměrně slušné zaměstnání, kde si ženy vydělaly poměrně dobré peníze a jejich pozice měla ve společnosti ještě nějakou váhu. Dnes je realita ale zcela odlišná. Na prodavačky je kladen mnohem větší tlak ze strany zaměstnavatele, ale i zákazníka, přičemž jejich platy i postavení ve společnosti zůstávají stejné či dokonce upadají. Podle nejnovějšího průzkumu organizace Multikulturní centrum jsou podmínky dnešních pokladních a prodavaček v některých supermarketech skutečně tristní. „Neustálý tlak na výkonnost, neplacené přesčasy, různé nestandardní pracovní úvazky a pak také vytváření modelu, který jsme nazvali ‚univerzální pracovník‘,” shrnuje hlavní problémy těchto žen Ľuba Kobová, jež se na tuto problematiku zaměřila. V praxi se tento model projevuje tak, že z důvodu tlaku na flexibilitu dochází k zásadním proměnám práce prodavaček – v některých obchodních řetězcích tato pozice úplně zaniká v podobě, v jaké ji známe, a pokladní fungují jako univerzální pracovníci, které je možné poslat na jakýkoli úsek. Pokud není zrovna mnoho zákazníků na kase, může být z pokladní uklízečka, skladník nebo může třeba třídit zboží v regálech. Během své pracovní doby se tak vůbec nezastaví a často ani nemá čas se najíst. Dalším problémem, na který si shodně všechny prodavačky stěžují, je tzv. okrádání o hodiny. „Jde o to, že práce, jako je úklid na úseku, počítání kasy, se nemohou vykázat jako součást pracovní doby. Pracovnice se navíc často setkávají i s tím, že jsou jim prodlužovány směny bez nároku odměny za vykonanou práci – a jsou tedy nuceny vykonávat neplacené přesčasy. Zaměstnavatelé argumentují tím, že pokladní mají svou práci stihnout v pracovní době. Ale když se prodavačka mění v univerzálního pracovníka, který může dělat cokoliv, pak přece nemůže mít nikdy všechno hotové,“ krčí rameny další z autorů výzkumu, sociolog Tomáš Bek. Velmi nízké mzdy Průměrný plat pokladních v supermarketech, které se zúčastnily průzkumu, byl mezi 11 a 15 tisíci korunami hrubého – čistý příjem se tedy pohybuje poměrně blízko minimální mzdě. Bohužel tento fakt vede často k tomu, že ženy, které například samy živí děti, často kromě práce v supermarketu pracují ještě jinde. Není dokonce výjimkou, že na té samé prodejně mají kromě hlavního pracovního poměru i brigádu. Výsledkem je pak především to, že nemají vůbec žádný volný čas, a to ani na děti. A už vůbec nelze mluvit o volném čase na přátele nebo koníčky. V neposlední řadě pak má velké pracovní vypětí vliv i na zdraví – mnohé ženy se potýkají se zdravotními problémy, které si ale nemohou dovolit řešit, protože nemohou zameškat práci. „Půjdu teď na operaci s předloktím. Trápí mne křeče a těžké věci neunesu. Přesto jsem měla vybalovat stovky věcí. Samozřejmě jsem na to zaměstnavatele upozorňovala, ale považoval to za výmluvu,“ svěřila se prodavačka Lena. Práce, která se příliš nehodí ani pro migrantky Přestože se jedná o nízko-kvalifikovanou práci, cizinky tvoří mezi pokladními jenom asi 5 % z celkového počtu 180 000 zaměstnanců – tolik lidí v Česku obchodní řetězce zaměstnávají. Povolání pokladní totiž vyžaduje pokročilejší znalost češtiny. Byť bývá mezi migrantkami považováno spíše za stabilnější zaměstnání, přiznávají, že zároveň je o to náročnější, jelikož se často setkají i s nadávkami a výčitkami od zákazníků ohledně svého původu. Nejčastěji jim vadí, že českým lidem berou práci. Co by pokladním pomohlo? Většině z nich by ze všeho nejvíc pomohla možnost placeného hlídání dětí a především vstřícnost vedoucích prodejen v organizování směn. Možnost sladit pracovní a rodinný život je zkrátka nejdůležitější pro osobní spokojenost, mnoho žen na této pracovní pozici ji ale nemá.
 Dobrý den (xxx.xxx.206.190)reagovat 10.5.2016 22:11:52
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě před lety se jednalo o poměrně slušné zaměstnání, kde si ženy vydělaly poměrně dobré peníze a jejich pozice měla ve společnosti ještě nějakou váhu. Dnes je realita ale zcela odlišná. Na prodavačky je kladen mnohem větší tlak ze strany zaměstnavatele, ale i zákazníka, přičemž jejich platy i postavení ve společnosti zůstávají stejné či dokonce upadají. Podle nejnovějšího průzkumu organizace Multikulturní centrum jsou podmínky dnešních pokladních a prodavaček v některých supermarketech skutečně tristní. „Neustálý tlak na výkonnost, neplacené přesčasy, různé nestandardní pracovní úvazky a pak také vytváření modelu, který jsme nazvali ‚univerzální pracovník‘,” shrnuje hlavní problémy těchto žen Ľuba Kobová, jež se na tuto problematiku zaměřila. V praxi se tento model projevuje tak, že z důvodu tlaku na flexibilitu dochází k zásadním proměnám práce prodavaček – v některých obchodních řetězcích tato pozice úplně zaniká v podobě, v jaké ji známe, a pokladní fungují jako univerzální pracovníci, které je možné poslat na jakýkoli úsek. Pokud není zrovna mnoho zákazníků na kase, může být z pokladní uklízečka, skladník nebo může třeba třídit zboží v regálech. Během své pracovní doby se tak vůbec nezastaví a často ani nemá čas se najíst. Dalším problémem, na který si shodně všechny prodavačky stěžují, je tzv. okrádání o hodiny. „Jde o to, že práce, jako je úklid na úseku, počítání kasy, se nemohou vykázat jako součást pracovní doby. Pracovnice se navíc často setkávají i s tím, že jsou jim prodlužovány směny bez nároku odměny za vykonanou práci – a jsou tedy nuceny vykonávat neplacené přesčasy. Zaměstnavatelé argumentují tím, že pokladní mají svou práci stihnout v pracovní době. Ale když se prodavačka mění v univerzálního pracovníka, který může dělat cokoliv, pak přece nemůže mít nikdy všechno hotové,“ krčí rameny další z autorů výzkumu, sociolog Tomáš Bek. Velmi nízké mzdy Průměrný plat pokladních v supermarketech, které se zúčastnily průzkumu, byl mezi 11 a 15 tisíci korunami hrubého – čistý příjem se tedy pohybuje poměrně blízko minimální mzdě. Bohužel tento fakt vede často k tomu, že ženy, které například samy živí děti, často kromě práce v supermarketu pracují ještě jinde. Není dokonce výjimkou, že na té samé prodejně mají kromě hlavního pracovního poměru i brigádu. Výsledkem je pak především to, že nemají vůbec žádný volný čas, a to ani na děti. A už vůbec nelze mluvit o volném čase na přátele nebo koníčky. V neposlední řadě pak má velké pracovní vypětí vliv i na zdraví – mnohé ženy se potýkají se zdravotními problémy, které si ale nemohou dovolit řešit, protože nemohou zameškat práci. „Půjdu teď na operaci s předloktím. Trápí mne křeče a těžké věci neunesu. Přesto jsem měla vybalovat stovky věcí. Samozřejmě jsem na to zaměstnavatele upozorňovala, ale považoval to za výmluvu,“ svěřila se prodavačka Lena. Práce, která se příliš nehodí ani pro migrantky Přestože se jedná o nízko-kvalifikovanou práci, cizinky tvoří mezi pokladními jenom asi 5 % z celkového počtu 180 000 zaměstnanců – tolik lidí v Česku obchodní řetězce zaměstnávají. Povolání pokladní totiž vyžaduje pokročilejší znalost češtiny. Byť bývá mezi migrantkami považováno spíše za stabilnější zaměstnání, přiznávají, že zároveň je o to náročnější, jelikož se často setkají i s nadávkami a výčitkami od zákazníků ohledně svého původu. Nejčastěji jim vadí, že českým lidem berou práci. Co by pokladním pomohlo? Většině z nich by ze všeho nejvíc pomohla možnost placeného hlídání dětí a především vstřícnost vedoucích prodejen v organizování směn. Možnost sladit pracovní a rodinný život je zkrátka nejdůležitější pro osobní spokojenost, mnoho žen na této pracovní pozici ji ale nemá.
 Dobrý den (xxx.xxx.206.190)reagovat 10.5.2016 22:12:47
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě před lety se jednalo o poměrně slušné zaměstnání, kde si ženy vydělaly poměrně dobré peníze a jejich pozice měla ve společnosti ještě nějakou váhu. Dnes je realita ale zcela odlišná. Na prodavačky je kladen mnohem větší tlak ze strany zaměstnavatele, ale i zákazníka, přičemž jejich platy i postavení ve společnosti zůstávají stejné či dokonce upadají. Podle nejnovějšího průzkumu organizace Multikulturní centrum jsou podmínky dnešních pokladních a prodavaček v některých supermarketech skutečně tristní. „Neustálý tlak na výkonnost, neplacené přesčasy, různé nestandardní pracovní úvazky a pak také vytváření modelu, který jsme nazvali ‚univerzální pracovník‘,” shrnuje hlavní problémy těchto žen Ľuba Kobová, jež se na tuto problematiku zaměřila. V praxi se tento model projevuje tak, že z důvodu tlaku na flexibilitu dochází k zásadním proměnám práce prodavaček – v některých obchodních řetězcích tato pozice úplně zaniká v podobě, v jaké ji známe, a pokladní fungují jako univerzální pracovníci, které je možné poslat na jakýkoli úsek. Pokud není zrovna mnoho zákazníků na kase, může být z pokladní uklízečka, skladník nebo může třeba třídit zboží v regálech. Během své pracovní doby se tak vůbec nezastaví a často ani nemá čas se najíst. Dalším problémem, na který si shodně všechny prodavačky stěžují, je tzv. okrádání o hodiny. „Jde o to, že práce, jako je úklid na úseku, počítání kasy, se nemohou vykázat jako součást pracovní doby. Pracovnice se navíc často setkávají i s tím, že jsou jim prodlužovány směny bez nároku odměny za vykonanou práci – a jsou tedy nuceny vykonávat neplacené přesčasy. Zaměstnavatelé argumentují tím, že pokladní mají svou práci stihnout v pracovní době. Ale když se prodavačka mění v univerzálního pracovníka, který může dělat cokoliv, pak přece nemůže mít nikdy všechno hotové,“ krčí rameny další z autorů výzkumu, sociolog Tomáš Bek. Velmi nízké mzdy Průměrný plat pokladních v supermarketech, které se zúčastnily průzkumu, byl mezi 11 a 15 tisíci korunami hrubého – čistý příjem se tedy pohybuje poměrně blízko minimální mzdě. Bohužel tento fakt vede často k tomu, že ženy, které například samy živí děti, často kromě práce v supermarketu pracují ještě jinde. Není dokonce výjimkou, že na té samé prodejně mají kromě hlavního pracovního poměru i brigádu. Výsledkem je pak především to, že nemají vůbec žádný volný čas, a to ani na děti. A už vůbec nelze mluvit o volném čase na přátele nebo koníčky. V neposlední řadě pak má velké pracovní vypětí vliv i na zdraví – mnohé ženy se potýkají se zdravotními problémy, které si ale nemohou dovolit řešit, protože nemohou zameškat práci. „Půjdu teď na operaci s předloktím. Trápí mne křeče a těžké věci neunesu. Přesto jsem měla vybalovat stovky věcí. Samozřejmě jsem na to zaměstnavatele upozorňovala, ale považoval to za výmluvu,“ svěřila se prodavačka Lena. Práce, která se příliš nehodí ani pro migrantky Přestože se jedná o nízko-kvalifikovanou práci, cizinky tvoří mezi pokladními jenom asi 5 % z celkového počtu 180 000 zaměstnanců – tolik lidí v Česku obchodní řetězce zaměstnávají. Povolání pokladní totiž vyžaduje pokročilejší znalost češtiny. Byť bývá mezi migrantkami považováno spíše za stabilnější zaměstnání, přiznávají, že zároveň je o to náročnější, jelikož se často setkají i s nadávkami a výčitkami od zákazníků ohledně svého původu. Nejčastěji jim vadí, že českým lidem berou práci. Co by pokladním pomohlo? Většině z nich by ze všeho nejvíc pomohla možnost placeného hlídání dětí a především vstřícnost vedoucích prodejen v organizování směn. Možnost sladit pracovní a rodinný život je zkrátka nejdůležitější pro osobní spokojenost, mnoho žen na této pracovní pozici ji ale nemá.
 Autor (xxx.xxx.21.231)reagovat 11.5.2016 13:18:34
RE:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co na to říci pouze to že máš pravdu ale je také pravda to že si to děláme sami protože ohneme záda jsme potichu jenom bokem kde to vedení neslyší nadáváme to je náš problém chybí nám všem soudržnost a navíc mezi námi práce je dost už se o ni bát nikdo nemusí.Dokud to nějak bude fungovat nikdo s tím nic neudělá a naše české vedení si namastí kapsu - cílové odměny atd.
BonaBona (xxx.xxx.98.136)reagovat 11.5.2016 17:07:12
Šetření hodin
Nechápu proč se tak drasticky šetří hodinami že se brigádnikům neumožní dělat nějaké směny vždy VOD vyškrtla hodiny brigádnikům, brigádnici se naštvou začnou sami odcházet pokud nějaci jsou
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 11.5.2016 18:36:05
RE:Šetření hodin
Jak tomu bývá, ani to škrtání brigádníků nebude stačit, pak se vyhází pár zaměstnanců, nebo se přesune jinam, kde to radši sami zabalí a pak budou všem brigádníkům volat, aby se zas dostavili, že už hodiny jsou. Ale kdo ví, zda budou mít ti brigádníci ještě zájem. Kaufland se prý zaměřuje na stabilizaci zaměstnanců, tak tímhle směrem, kterým se vydali, to určitě vyjde!
 Re: (xxx.xxx.21.231)reagovat 12.5.2016 7:11:39
RE:RE:Šetření hodin
Věc je jasná již 2 měsíce se neplní plán a jak víme na hlavu každého zaměstnance je daná částka aby byl rentabilní do toho je třeba započítat přebujelý administrativní aparát který musíme živit proto nejsou brigádnici a jestli lidi padají na hubu je všem jedno.V tom je ten základní problém.
BonaBona (xxx.xxx.98.136)reagovat 12.5.2016 9:05:08
RE:RE:RE:Šetření hodin
Ale pak jim brigádnici budou dobří jak jim začnou sami zaměstnanci odcházet takhle tou cestou to nejde vest nebo kolik ji je třeba v důchodovém věku to s tím nepočítají
 Re: (xxx.xxx.21.231)reagovat 12.5.2016 13:33:33
RE:RE:RE:RE:Šetření hodin
Pamatuji si na to bude to už hodně let co mi bylo řečeno nač potřebujeme kmenové zaměstnance v Německu jsou na filiálce pouze VOD,VOFOOD,vedoucí pokladen-frische-příjmu a nonfoodu zbytek tvoří brigádníci.Nemají zájem mít kmenové zaměstnance,kterým musí platit dovolenou,13 a 14 plat.Pak mohou brát cílové odměny za ušetřené mzdové náklady.
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 12.5.2016 16:06:07
RE:RE:RE:RE:RE:Šetření hodin
Tak potom tedy nechápu, proč stále hledají na internetových stránkách nové zaměstnance, když se škrtají hodiny a začíná se propouštět. A vůbec to nechápu v Praze. Někdy na podzim se má otevírat nový Kaufland někde v Petrovicích a nabrat lidi bude zázrak (už teď je to problém aby šel někdo do obchodu vůbec pracovat). Všechny ty, co se jich teď zbaví, mohli nechat odsloužit léto (však stejně je půlka zaměstnanců na dovolených) a na podzim mohli nastoupit na ty Petrovice. Co je to za nerozum vše vyškrtat, vyházet a pak se budou divit že se nikdo nehlásí až je budou na podzim potřebovat? Nechápu z čí hlavy tyhle škrty jsou, ale nemají hlavu ani patu
 Šetření hodin (xxx.xxx.21.231)reagovat 12.5.2016 16:50:08
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Šetření hodin
To nechápu ani já,stále si nikdo neuvědomuje to že v obchodě jsou převážně zaměstnané ženy a matky které pracují svátky pátky soboty neděle za nejnižší platy protože ve službách se nikdy moc neplatilo a to že Kaufland platí z řetězců nejvíc není zadarmo nemusíme si nikdo zde na tomto fóru vzpomínat na přesčasy zdarma darované této německé firmě.A co se týká toho že nemohou sehnat zaměstnance bohužel nezaměstnanost klesá a každý si vybere zaměstnavatele který nemá takovou pověst jako Kaufland.
 xxl (xxx.xxx.34.66)reagovat 13.5.2016 19:52:55
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Šetření hodin
Nevím, jestli šetření hodin nedovede Kaufland ke krachu.Zboží stojí ve skladech ,proto že jej nemá kdo vybalit.U pultu a na pokladnách stojí fronty na které naši zákazníci nejsou naučení.Nadávají a z front odcházejí.Dopadne to tak,že příjdeme o spoustu zákazníků a tím pádem i o tržby.Nevím kdo tohle vymyslesl asi to musel být velký génius
 majka (xxx.xxx.211.126)reagovat 13.5.2016 22:12:55
vedeni
Ano..toho setreni maji dost zamestnanci..brigadnici ale i zakaznici..za kazdou cenu usetrit..to je cil ceskeho vedeni.
 ll (xxx.xxx.34.66)reagovat 15.5.2016 15:02:49
RE:vedeni
Tak už je to opravdu k neutažení.Na pultech po 3 zaměstnancích ráno 3 odpoleddne a v poledne jenom dva.Kde je nějakej úklid skládání zboží podle dodacího listu a kontrola zboží a jeho DMT.Jak si myslíte,že to můžememe dlouho vydržet.To českému vedení opravdu nezáleží na svých zaměstnancích? A už vůbec ne na zákazníkovi o co jim opravdu jde?Zákazníci jsou otráveni a odcházejí z front jak u pultu tak i od pokladen.Kam až to chtějí dohnat?Proč tedy otevírají nové filiálky?
 Vedení (xxx.xxx.21.231)reagovat 17.5.2016 11:24:59
RE:RE:vedeni
Slyšela jsem že jestli se urychleně nezačne plnit plán bude hůř.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395