Kaufland

založil:
kaufland
dne:
7.3.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 ar (xxx.xxx.143.153)reagovat 31.10.2012 6:14:05
RE:RE:RE:RE:RE:Jděte odsud
Já to také nechápu proč se do Vás obouvají-je na každém z nás si umět najít rovnováhu mezi prací a rodinným životem,i když přiznávám občas to je těžké. Ale stojí to za to,jsem u kaufu 12let,mám práci, rodina co jíst amohu podpúorovat dál děti na studiích....neříkám,že je vždy vše o.k.,člověk je kolikrát sedřený a vyšťavený,ale jakž takž zabezbečený-a že chtějí po nás práci je naprosto logické.. co by za to,co máme my někdy dali lidé v jiných zemích :-) tam,kde je ještě větší %nezaměstnanosti než u nás...je to jen o nás,kam až pustíme vedení,je potřeba slušným zbůsobem komunikovat a věřte,hodně věcí jde vyřešit-jen pracovat budeme muset stále :-)))
 jjjll (xxx.xxx.25.222)reagovat 1.11.2012 10:38:24
RE:RE:RE:RE:RE:Jděte odsud
Nemaš zase pravdu maš jen svuj nazor,co bys nemakal na zelce jsou daleko horší a těžší zaměstnání a Chlapi je vykonávají dnes a denně,a nakupovaní ?Myslím že v tom vede Globus ma lepší akce a lidi tam laka to,že obchody jsou moderní ,v létě kdy je plus35 tam lidi nepadají jako švestky a to nemluvím o OZ kdy je to zdechlé během dopoledne pak ti v jednu přijede Mirďa a diví se ,že je vše na slevu neb odpis každy i dítko pochopí že v létě se musí vše davat do chladu ale kam?
 já (xxx.xxx.215.230)reagovat 1.11.2012 15:03:54
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Jděte odsud
Aha a ty děláš kde? Taháš vozíky?
 jjjll (xxx.xxx.25.222)reagovat 2.11.2012 14:13:45
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Jděte odsud
Budeš se divit,ale u nas je taková situace ,že i my ženy děláme krom své práce i tuhletu ,že taháme vozíky a to jasme z 98procent ženy a co ty ,děláš jen na OZ?Na chlapa opravdu slabota,to už i záakazníci kroutí hlavou,hlavně když je venku slota a tahaj to baby
 já (xxx.xxx.215.230)reagovat 2.11.2012 15:07:59
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Jděte odsud
A co mám podle tebe dělat, přijít ti s tím pomoct? Situace je všude stejná, tahá kdo má ruky a nohy. U nás je to taky tak a někdy tahám i já. Spokojena? Pořád nechápu, co jsem ti udělal, že píšeš v takovém tonu.
 beruška (xxx.xxx.212.190)reagovat 31.10.2012 16:35:18
Kadaň
jak se Vám vede kauflanďaci??
 Beruška (xxx.xxx.30.209)reagovat 1.11.2012 7:15:14
RE:Kadaň
Velmi dobrá otázka,na kterou bych dala specifickou odpověď,kterou ovšem vzhledem k dobrým mravům nemůžu veřejně napsat.
 Dana (xxx.xxx.216.107)reagovat 9.11.2012 23:03:51
RE:RE:Kadaň
To jsi dala pěkně. Vzhledem k událostem posledních dnů, kdy nám po měsíci zase skončil zaměstnanec-nevydžel nápor, je to tu napjaté.Fakt dosz hrozný. Ale co dělat, když práce není?
 mirka (xxx.xxx.121.152)reagovat 1.11.2012 17:10:44
Kaufland vypich
jako teď už bývalý zaměstnanec, můžu říct že s tak šíleným vedením až možná na pana mohameda a také pana Bindera se vypich dočká brzy toho že na vypichu bude na každém oddělení jeden člověk a ostatní půjdou k šípku. Tam se nezkoumá čí je co vina ale rovnou tě seřvou a nejlépe hned vyhodí. v mém případě za slevy. pracovala jsem v mléčném, a už co jsem nastoupila jsem řekla panu vedoucímu že pokud na mě něco bude mít ať mi to řekne do očí že nemám ráda takové to vědí to všichni a ten dotyčný ne. takové chování je totiž pro mě s prominutím prasárna.nejen že na odpolední jsem byla skoro pořád sama a dokonce i jednou ve čtvrtek, že si někdy myslim že vedoucí by měl znát silné dny a podle toho plánovat směny a ne ve čtvrtek dát 3 lidi na ranní a na odpolední 1 člověka. a taky mi přijde dost jako podpásovka že tzv mé špatně vybrané slevy nebyly vůbec zapsané ve slevách a já nemám čas prohlížet celé mléčné kus po kuse co tam je a neni. zvlášť když je člověk sám. a nejvíc mě naštvalo že vedoucí nekomunikuje se zaměstnanci. ani mě nikdo neupozornil že jsem tzv. vybrala špatně slevy, možná poprvé a to jsem šla hned na kobereček k ředitelce.dokonce mi vedoucí ten den předával směnu co mě vyhodili, a neměl ani tolik slušnosti aby něco naznačil. a dost by mě taky zajímalo jaktože neplatí přesčasy když na kulturním školení nám řekli že ano. Ono nestačí že zaměstnanci jsou stresováni některými zákazníky ale ještě vedení se k uzaměstnancům chová jak k otrokům, co nemají právo samostatně uvažovat. a kor paní ředitelka by měla uvažovat o návštěvě psychiatra nebo přinejmenším kurzů sebeovládání nebo jak se má chovat k zaměstnancům. škoda že nešla na to školení protože to bylo spíš pro vedení než pro řadové zaměstnance.Opravdu v dnešní době kdy člověk by měl rozumně jednat mají vedoucí jednání jak z dob krále klacka.
 xxl (xxx.xxx.34.68)reagovat 2.11.2012 19:55:38
RE:Kaufland vypich
Na to se nedá nic říct jenom to ,že je to pravda.noví vedoucí a vyšší vední nemají žádné zkušenosti,ale buzerace a vyhrožování jim jdou docela dobře.Je to opravdu čím dál horší a na dobu kdy se říkalo ,že dobře už u Kauflandu bylo jenom smutně vzpomínáme.Vy nahoře chytněte se už konečně všichni za nos
 pracovník provozu (xxx.xxx.207.72)reagovat 15.11.2012 18:53:38
RE:RE:Kaufland vypich
Proto se ani nedivim, že na tolik lidi chce přejít na Podbabu.
 M (xxx.xxx.53.198)reagovat 3.11.2012 9:19:57
centrala
Dobry den, nahodou jsem zabrousila na tyto stranky a verte nebo ne, ale jako byvala pracovnice centraly Kauflandu, chapu situaci lidi na filialkach. Jak by ti vedouci pracovnici mohli chapat vase problemy, kdyz nejsou schopni resit ani svoje elementarni. Na centrale je skoro kazdy vedouci, nechapu ze jsou tu napr. BL se dvema podrizenymi (BL je vedouci useku), ale nikdo se neciti byt za nic odpovedny. Vytvari se stohy reportu a korespondence nemcum, kteri si tyto reporty pisi do vlastni naplne prace... Tak jsou tu stovky administrativnich pracovniku kteri nevytvari hodnoty. Nemohu zapomenout na nuly typu Piterak (homosexualni deviant, ktery je ted vedouci fiktivniho oddeleni v nakupu), Mironidis (vecne slizsky sef provozu), nebo Tucek (IT) na jednani s nim si musi brat plynove masky, jak nechutne smrdi a vypada jako by vylezl z popelnice. To je jen spetka z nech nejvetsich ritolezcu bez hodnoty, bez vlastniho zdraveho nazoru... Tito maji budovat neco na prodejnach?
 M (xxx.xxx.53.198)reagovat 3.11.2012 9:20:57
centrala
Dobry den, nahodou jsem zabrousila na tyto stranky a verte nebo ne, ale jako byvala pracovnice centraly Kauflandu, chapu situaci lidi na filialkach. Jak by ti vedouci pracovnici mohli chapat vase problemy, kdyz nejsou schopni resit ani svoje elementarni. Na centrale je skoro kazdy vedouci, nechapu ze jsou tu napr. BL se dvema podrizenymi (BL je vedouci useku), ale nikdo se neciti byt za nic odpovedny. Vytvari se stohy reportu a korespondence nemcum, kteri si tyto reporty pisi do vlastni naplne prace... Tak jsou tu stovky administrativnich pracovniku kteri nevytvari hodnoty. Nemohu zapomenout na nuly typu Piterak (homosexualni deviant, ktery je ted vedouci fiktivniho oddeleni v nakupu), Mironidis (vecne slizsky sef provozu), nebo Tucek (IT) na jednani s nim si musi brat plynove masky, jak nechutne smrdi a vypada jako by vylezl z popelnice. To je jen spetka z nech nejvetsich ritolezcu bez hodnoty, bez vlastniho zdraveho nazoru... Tito maji budovat neco na prodejnach?
 mudr (xxx.xxx.211.19)reagovat 4.11.2012 16:23:09
RE:centrala
ještě bych zmínil, té nuly na pozici VKL, nechápu proč jich berou z MAKRA, McDONALDs,nic neumějou,jen jezdí a zbytečně,obchod nechápou a rozdávají nesmyselné body
 xDee (xxx.xxx.11.187)reagovat 6.11.2012 9:16:09
RE:centrala
Docela by mě zajímalo,jaký je poměr mezi počty těch kancelářských krys a jim podobných individuí,nevytvářejících žádný zisk,ale pouze buzerujících a vymýšlejících stovky absurdností a zaměstnanci,kteří zisk vytvářejí.Mám pocit,že snad na jednoho z placu musí připadat nejmíň dva inkousti...:-/
MacekMacek (xxx.xxx.144.76)reagovat 5.11.2012 16:16:34
Spokojenost zákazníka na prvním místě?
ekonom.ihned.cz/c1-58287750-stastny-zamestnanec-je-klicem-k-vyssim-ziskum
MacekMacek (xxx.xxx.144.76)reagovat 5.11.2012 16:26:48
Spokojenost zákazníka na prvním místě?
Myslím, že to je velmi pěkný rozhovor a je potřeba se nad tím zamyslet. V Kauflandu je momentálně obrovská fluktuace lidí. Zaměstnanci jsou vyměňováni doslova jako na běžícím pásu. A myslím si, že vedení Kauflandu ví, jaké jsou náklady na zapracování nového člověka. Ale co s tím dělá, je druhá věc. Nějak jsem nepochopil asi už skoro rok probíhající nástěnkovou aktivitu - pověs si svého smajlíka a vyjádři tím svou spokojenost v práci. Upřímně řečeno, já ho tedy ještě nepověsil, z jednoduchého důvodu - takovéto ohodnocení spokojenosti zaměstnance mi připadá naprosto neúčinné. Proč? Je velmi jednoduché si vyrobi takových zelených nebo červených smajlíků (žlutí na co) třeba tisíc doma na tiskárně.
 tyjo (xxx.xxx.6.103)reagovat 5.11.2012 21:11:27
RE:Spokojenost zákazníka na prvním místě?
začal listopad a začalo se říkat že se budou snižovat úvazky na 6 hodin , jsou malé tržby. ušetřili hodiny na zaměstnancích a brigádnicích, kam tedy s penězi. a na centrále sedí dost lidí aby pořád něco nového vymýšleli. kolik máme asi druhů cenovek? myslíte že se šetří takhle?
 fííííí (xxx.xxx.244.178)reagovat 6.11.2012 7:08:02
RE:RE:Spokojenost zákazníka na prvním místě?
Pravda, na zaměstnancím se šetří ze všeho nejvíc. Je velice efektivní snížit úvazky, co se peněz týká, ale ve skutečnosti nařizovat zaměstnancům, že musí dělat od nevidím do nevidím, samozřejmě zdarma, pouze z lásky k práci a hlavně ke Kaufu. Ale takhle to přece nejde do nekonečna, existuje zákoník práce, který platí v Čechách a jeho dodržování by měla hlídat inspekce práce. Ale jak se říká "není žalobce, není ani soudce".Jak by se asi VOD divili, kdyby zrovna ta "jejich" filiálka dostala pokutu za nedodržení zákoníku. A že ty pokuty nejsou malé, někdy si zkuste přečíst stránky o inspekci práce, jsou tam i výše pokud a jdou do miliónů. Ale to by se musel vprvní řadě někdo ozvat, že?
 jjjll (xxx.xxx.25.222)reagovat 13.11.2012 15:20:43
RE:RE:RE:Spokojenost zákazníka na prvním místě?
Čaute všichni taky musíte dělat ty idiotské LIN testy?My nevíme kam dříve makame za tři a to po nas chcou něco nesmyslneho,něco koho někdo zaměstnal protože ten někdo potřeboval praci a teď vymýšlí kraviny na které není čas a které nikoho nebaví,no jo hlavně že za to shrábne ne?


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395