Reagovat na příspěvek

Kaufland vypich
[Autor: mirka] [Datum: 1.11.2012 17:10:44]
jako teď už bývalý zaměstnanec, můžu říct že s tak šíleným vedením až možná na pana mohameda a také pana Bindera se vypich dočká brzy toho že na vypichu bude na každém oddělení jeden člověk a ostatní půjdou k šípku. Tam se nezkoumá čí je co vina ale rovnou tě seřvou a nejlépe hned vyhodí. v mém případě za slevy. pracovala jsem v mléčném, a už co jsem nastoupila jsem řekla panu vedoucímu že pokud na mě něco bude mít ať mi to řekne do očí že nemám ráda takové to vědí to všichni a ten dotyčný ne. takové chování je totiž pro mě s prominutím prasárna.nejen že na odpolední jsem byla skoro pořád sama a dokonce i jednou ve čtvrtek, že si někdy myslim že vedoucí by měl znát silné dny a podle toho plánovat směny a ne ve čtvrtek dát 3 lidi na ranní a na odpolední 1 člověka. a taky mi přijde dost jako podpásovka že tzv mé špatně vybrané slevy nebyly vůbec zapsané ve slevách a já nemám čas prohlížet celé mléčné kus po kuse co tam je a neni. zvlášť když je člověk sám. a nejvíc mě naštvalo že vedoucí nekomunikuje se zaměstnanci. ani mě nikdo neupozornil že jsem tzv. vybrala špatně slevy, možná poprvé a to jsem šla hned na kobereček k ředitelce.dokonce mi vedoucí ten den předával směnu co mě vyhodili, a neměl ani tolik slušnosti aby něco naznačil. a dost by mě taky zajímalo jaktože neplatí přesčasy když na kulturním školení nám řekli že ano. Ono nestačí že zaměstnanci jsou stresováni některými zákazníky ale ještě vedení se k uzaměstnancům chová jak k otrokům, co nemají právo samostatně uvažovat. a kor paní ředitelka by měla uvažovat o návštěvě psychiatra nebo přinejmenším kurzů sebeovládání nebo jak se má chovat k zaměstnancům. škoda že nešla na to školení protože to bylo spíš pro vedení než pro řadové zaměstnance.Opravdu v dnešní době kdy člověk by měl rozumně jednat mají vedoucí jednání jak z dob krále klacka.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]