Kaufland

založil:
kaufland
dne:
07.03.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Haha (xxx.xxx.223.222)reagovat 10.01.2012 14:17:43
RE:www.neco.cz
a co zkusit min mackat? jako mensi silou? :-D jinak děkuji, nad vaším příspěvkem jsem se zasmála :-D a to říkám pouze jako "normální člověk", zaměstnancem kauflandu nejsem, díky bohu :-D
MacekMacek (xxx.xxx.157.44)reagovat 08.01.2012 16:45:40
Ovoce a zelenina
Poslední dobou se tu objevily příspěvky na téma kvality ovoce a zeleniny v Kauflandu, některé byly podnětné a zajímavé, některé byly úplně mimo mísu. Pracuji v Kauflandu v úseku OZ již několik let (na pozici Vedoucí úseku), tak snad bych k tomu mohl něco napsat i já. Tak především - jak kvalitní ovoce a zeleninu nabízíme, závisí v první, druhé i třetí řadě na jednotlivých pracovnících na úseku OZ, až daleko za nimi je nákup, VOD, VO a další. Pracovníci oddělení OZ jsou ti, kteří jsou dnes a denně v přímém kontaktu se zbožím, a právě oni získávají nejvíce informací o stavu zboží, např. zda je potřeba přebrat cibuli, česnek, jaké dnes přišly citrusy, jestli nepřišly nahnilé, co je potřeba slevnit atd... Takže nesvádějme případné nedostatky v úseku OZ na dodavatele ve stylu: takhle už to přišlo a já to musím prodat. Nemusím a udělám maximum pro to, aby si zákazník koupil do odpoledních hodin čerstvé a nezkažené zboží. Některé věci samozřejmě neovlivníte. Například počet pracovníků na úseku. Pokud v slabší dny prodáváte řekněmě 12 palet ovoce a zeleniny denně v obsazení jeden člověk na ráno, jeden na odpoledne, pak se nedá stihnout vše. Mám informace, že např. v Globusu jsou na jednu směnu tři, čtyři pracovníci.... Takže je to hodně o politice firmy, o tom, jestli vám pomohou pracovníci z ostatních úseků, jestli máte vstřícné nadřízené, jestli máte kvalitní podřízené. Na konec prosba všem zákazníkům: pokud nejste spokojeni s kvalitou ovoce a zeleniny, řekněte mi to slušnou formou, velice rád si vás vyslechnu a případné nedostatky ihned odstraním.
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 08.01.2012 19:37:50
RE:Ovoce a zelenina
Cha, před vánoci nám došlo 5 palet mandarinek, celá dodávka přemrzlá. Máš pravdu, za tohle nemůže nákup, případně dodavatel, ale pracovníci obchodu. Víš je celkem zajímavé, že nás VKL, případně revize drbe byt za jednu nahnilou mandarinku, ale ve skladu ze kterého nám posílají zboží někdy v nevalné kvalitě se nic neřeší. Myslíš, že je v pořádku zlevnit zboží hned ráno, těsně po dodání? Podle mě to v pořádku není a chyba je opravdu někde jinde, než u pracovníků OZ. Možná namítneš, že takové zboží můžu reklamovat, ale všichni víme, co se s reklamacemi děje. Ano, co se týče kvality, jsou to pracovníci OZ, kteří ji do jisté míry ovlivňují, ale prosím netvrd, že dodavatelé, CS či nákup jsou z obliga. Když to vemu jednoduše, tak filiálky jsou zákazníci skladů, tak proč jim nemůžem špatnou dodávku vrátit? Vždyt my našim zákazníkům tuto záruku poskytujem.
 Dara (xxx.xxx.137.140)reagovat 08.01.2012 20:57:10
RE:RE:Ovoce a zelenina
souhlasim,naMorave to tak mame skoro denne.Je nam fakt trapne,kdyz zakaznik hned rano vatahne ovoce nebo zeleninu nahnilou...a domovka urcite nezahali :-))
MacekMacek (xxx.xxx.160.242)reagovat 09.01.2012 7:01:05
RE:RE:Ovoce a zelenina
Nepochopil jsi mne. Nikde jsem nepsal, že zboží, které nám na filiálky chodí, je ve 100 % kvalitě. Takže za to,co nám přijde samozřejmě nemůžeš. Ale jsi odpovědný za to, co zákazníkovi nabízíš na prodejní ploše, zákazníka nezajímá, že ti přišlo nekvalitní zboží. Takže např. když přišly ty nahnilé mandarinky, tak to těm lidem tam nebudu sypat jak prasatům, ale holt si stím musím pohrát, vytvořím třeba podložené čelo z 2 x 12 H a 4 L beden a budu jim to sypat do toho a z každé té desetikilové bedýnky prostě ty čtyři pět špatných kusů odstraním. Že to není standard a že máme prezentovat zboží v originál kartonech, to já si to v tu chvíli prostě obhájím. Nemůžeš plakat, musíš ty situace řešit. To, co se děje na DC opravdu nevím, nevidím do toho a ty také ne, třeba někdo právě kvůli těm tunám špatných mandarinek dostal vyhazov, to nemůžeš vědět.
 kkk (xxx.xxx.90.129)reagovat 09.01.2012 10:44:52
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
no já to pochopil velmi dobře a mohu říct že občas bych jim tam nedal nic a krám by byl prázdny. A když zavolám na centrálnu tak řeknou že toho tam maj také hodně tak at si poradím . Opravdu pěkné!!!!!
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 09.01.2012 10:52:54
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Záleží na VKL, u našeho si podložené čelo před vánoci neobhájím. A bohužel ve dvou lidech na směně v tyhle dny nemám čas pořád stát u mandarinek a přebírat je. Tak to bohužel je. I mě se nelíbí, že zákazník toto zboží najde, ale mám jen dvě nohy a dvě ruky. Fascinuje mě, jak management chce co nejvíc šetřit na hodinách a chce víc práce. Já se práce nebojím, ale nejsu nadčlověk.
 klára (xxx.xxx.57.182)reagovat 10.01.2012 9:49:07
RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Správně :-) Macek byl asi moc unavený jak jezdí ve svém služebním Audi,když si představuje práci na úseku OZ takto.
 jaja (xxx.xxx.24.7)reagovat 09.01.2012 10:53:31
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
mluvíš hovadiny co v této funkci děláš?Asi chceš aby si tě všimli a ty šplhala nahoru ,takový prdele potřebujou to je fakt hodně štěstí
 ar (xxx.xxx.143.153)reagovat 14.01.2012 7:51:11
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Naprosto suprově a výstižně napsáno (oba příspěvky)... Tvoje práce se určitě liší a to v kladném smyslu..je to o přístupu...plakat umí každý,ale něco vymyslet a pracovat s chutí.....:-)
 xDee (xxx.xxx.204.137)reagovat 15.01.2012 18:29:33
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Nejsem zelinář,ale vidím,co těm našim holkám kolikrát chodí za zboží.Nebála bych se říct,že to snad posbírali z kontejnerů kolem jiných řetězců...
 Namrzlé mandarinky (xxx.xxx.9.108)reagovat 11.01.2012 17:12:29
RE:RE:Ovoce a zelenina
Docela mě zajímá jak u Tebe namrzlé mandarinky vypadají,protože jestliže je pravda to co zde píšeš,je jediná možnost a to,že při přepravě bylo toto zboží uloženo u vyparníku v kamionu t.z.,že na začátku nebo na konci,protože do centrálního skladu takové zboží přijato nebylo a nebo se domníváš,že je namrzlé a to proto,že má uvolněnou kůru,jenomže toto vzniká tím,že je zboží přezrálé nikoliv namrzlé,navíc je dána i určitá vadnost,s kterou lze zboží přijat,protože se jedná o živé neustále pracující zboží,takže zasypeš-li takové mandarinky dojde k jijich popraskání a deformacím.Jinak podotýkám,že na úseku zeleniny je třeba neustále se zbožím pracovat a snažit se o jeho rotaci,ale musíme si připustit to,že je na tomto úseku velmi málo zaměstnanců a je někdy dodržování těchto základních pravidel nad jejich síly.Všichni si však musíme uvědomit to,že při zakládání zboží jej musím vizuelně prohlédnout a vadné kusy ovoce a zeleniny odstranit a nikoliv staré zboží zasypat novým.Docela mě zaráží však to jak píšeš,že ráno chceš ihned zboží dát do slev.To mě osobně zaráží fakt,když vidím jak někteří zaměstnanci zachází s jablky,které sypou z výšky a vůbec jim nedochází,že je doslova ničí.To samé je viditelné večer u brambor,které jsou zelené což znamená neprodejné,protože obsahují jed Solanin,což ostatně 99 % zaměstnanců na úseku zeleniny neví.Navíc mě zaráží,že chceš celou dodávku vracet aniž bys pro danou věc cokoliv udělal.Jenomže je třeba si uvědomit,že nákup DC a filiálky nestojí proti sobě,ale musí spolu spolupracovat jinak výsledný efekt se rovná nule.V některých věcech sice máš pravdu,ale v dalších bohužel ne.
 já (xxx.xxx.215.230)reagovat 12.01.2012 23:30:10
RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Tak abysme si to vyjasnili. Podle mě je namrzlá mandarinka ta, která má nahnilou slupku, ne prasklou. Z mého hlediska je mi jedno, jestli namrzly v Pyrenejích, nebo těsně za Olomoucí, já chci na filiálku přijímat zboží v odpovídající kvalitě. Ode dneška jsou znovu mandarinky v akci a kvalita opět katastrofální. Píšeš, že je dána určitá vadnost, s tím souhlasím, ale abych během hodiny vybral bednu (cca 15kg) shnilých mandarinek je nepřípustné. Moc nevěřím tvému tvrzení, že na CS takové zboží přijato nebylo ale budiž. Jak mám doplnovat zboží mě říkat nemusíš, v obchodě dělám 20 let, takže o tom taky něco vím. Nevím co tě zaráží na tom, že chci hned ráno zlevnit zboží, které je kvalitativně někde jinde, než by mělo být. To je myslím běžný postup (např. zčernalá karotka). Ještě k tomu CS. V úterý nám došla dodávka akčních pomerančů v síti totálně shnilá. Je zajímavé, že v ostatní dny bylo vše ok, jen ta úterní byla neok. Takže mám-li si to převézt dle tvého vysvětlení, dojdu k závěru, že pomeranče shnily buď přímo na CS, nebo ještě lépe cestou na filiálku. Když tedy tak obsáhle píšeš, jak se máme starat o zboží, tak nám všem ještě poraď, co máme dělat s těma shitama, co nám někdy dojdou. Reklamovat nejdou, jen si zhoršíme čísla v odpisech. Proč nemůže fungovat stejně vztah CS - dodavatel a CS - filiálka? P.S. o zelených bramborách vím, jen jsem neznal název toho jedu :-)
 Tupísek (xxx.xxx.48.203)reagovat 14.01.2012 21:05:44
RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
No to je fakt síla ty kecy tady. Pan Macek asi nebude VSZ/OZ, ale spíše VOD, které se snaží touto cestou motivovat zelináře k lepší práci. Pane Macku proberte se a nebo jděte rovnou dělat VKL, tam ty kecy uživíte a ještě vám za to zaplatěj. A o to přeci jde, nebo ne???
 já (xxx.xxx.215.230)reagovat 14.01.2012 22:08:33
RE:RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Já si myslím, že je to VKL, nebo někdo z centrály. Ale možná se pletu :-)
 jaja (xxx.xxx.201.88)reagovat 16.01.2012 9:58:14
RE:RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
No pravdou určitě je,že Kauf prodává odjakživa nejhorší brambory ze všech obchodů,u nás ve večerce prodávají brambory s vyšší kvalitou a levnější za kilo zde dáte 6 kaček.Dělám tady již 10 let tak to mohu posoudit.Nechápu ,ale proč na plakátech a etiketách musí být 2jakost je to tak i u Vás?Že prej kvůli ČOI kdyby něco našli,ale jak to mame vysvětlit zákazníkúm oni se nad tím často pozastavují
MacekMacek (xxx.xxx.174.76)reagovat 16.01.2012 15:49:22
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Vaše zelináře NUTÍ VOD, nebo VO FOOD prodávat nekvalitní brambory? To si nemyslím. Ohledně označení jakosti, u brambor se jakost neuvádí, pokud ji tam máte, je to špatně.
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 17.01.2012 16:30:27
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Nekvalitní je myšleno i nakoplé, překoplé, ukoplé, odkoplé atd.
 Opava (xxx.xxx.222.109)reagovat 18.01.2012 7:52:44
RE:RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
Jistě chápu,že děláš v obchodě 20 let,ale to není podstatné,můžeme se zde dohadovat jak chceme,protože pravda je na obou stranách,můžu Ti oponovat rzivostí,povrchovou vadou,která u citrusových plodů může dosahovat jedné 16 povrchu plodů,ale co není přípustné je hniloba a plíseň,jenomže zamysli se nad tím,že po nachystání hromada našich zákazníků zboží zničí,čímž vznikají škody a pro tebe odpisy,což je průser.Takže Ti přeji silné nervy a ať to zvládneš.
 jaja (xxx.xxx.24.7)reagovat 09.01.2012 10:50:36
RE:Ovoce a zelenina
Pravdu maš určitě v tom,že hodně záleží taky na počtu lidí na směně,měl by si snad každý uvědomit.že jeden na odpolední je velmi málo když ještě k tomu musí dělat objednávky a slevy a doplńovat a přebírat a poté uklízet a umývar a do toho ještě přijede někdo z vrchu a čumí jako kdyby se tam člověk škrabal sorry po PRDELI,ale sedět v autě a jezdit za dobrý prachy tak to by zvlad každej a nemusí mít ani maturu ne?


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436