Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:Ovoce a zelenina
[Autor: já] [Datum: 12.1.2012 23:30:10]
Tak abysme si to vyjasnili. Podle mě je namrzlá mandarinka ta, která má nahnilou slupku, ne prasklou. Z mého hlediska je mi jedno, jestli namrzly v Pyrenejích, nebo těsně za Olomoucí, já chci na filiálku přijímat zboží v odpovídající kvalitě. Ode dneška jsou znovu mandarinky v akci a kvalita opět katastrofální. Píšeš, že je dána určitá vadnost, s tím souhlasím, ale abych během hodiny vybral bednu (cca 15kg) shnilých mandarinek je nepřípustné. Moc nevěřím tvému tvrzení, že na CS takové zboží přijato nebylo ale budiž. Jak mám doplnovat zboží mě říkat nemusíš, v obchodě dělám 20 let, takže o tom taky něco vím. Nevím co tě zaráží na tom, že chci hned ráno zlevnit zboží, které je kvalitativně někde jinde, než by mělo být. To je myslím běžný postup (např. zčernalá karotka). Ještě k tomu CS. V úterý nám došla dodávka akčních pomerančů v síti totálně shnilá. Je zajímavé, že v ostatní dny bylo vše ok, jen ta úterní byla neok. Takže mám-li si to převézt dle tvého vysvětlení, dojdu k závěru, že pomeranče shnily buď přímo na CS, nebo ještě lépe cestou na filiálku. Když tedy tak obsáhle píšeš, jak se máme starat o zboží, tak nám všem ještě poraď, co máme dělat s těma shitama, co nám někdy dojdou. Reklamovat nejdou, jen si zhoršíme čísla v odpisech. Proč nemůže fungovat stejně vztah CS - dodavatel a CS - filiálka? P.S. o zelených bramborách vím, jen jsem neznal název toho jedu :-)
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]