Kaufland

založil:
kaufland
dne:
7.3.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 ůúpů (xxx.xxx.203.140)reagovat 19.12.2011 11:34:22
RE:Stížnost na prodavacku.
určitě mate možnost výběru jiných pokladních,když vám tahle nesedla,věřte,že k nám se mnozí chovají bezohledně a kdybycho to tady měli psat bylo by to na dlouho.Ano v Německu by se to snad nestalo nevím nemám zkušenost vy asi ano.Ale v Německu si taky svých lidí váží nedělají za pakatel a vůbec ne svátky.My mame bohužel zavřeno dva dny v roce,taky mame rodiny a chtěly bychom být doma jako ostaní.Zkuste dělat pět nočních den volna a nanovo pak si napíšem
 Iva (xxx.xxx.229.186)reagovat 19.12.2011 15:50:58
RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Dobrý den,ano,zkušenosti s prodavajicimi v Nemecku mám velmi dobre.A co se tyče prescasu a práce i já patřím k lidem,kteří pracuji,a mají málo volna.Chci tím říci,ze jsem také skoro porad v práci.Ale slušnost stále mám,ikdyz jsem vyčerpána.Já chápu,ze se musíte zastat svých kolegyn,nebo zaměstnanců,ale pokud je člověk slusny,tak by to mělo byt oboustrane.Nevím jak Vas,ale mě vždy učili,abych pozdravila ať už přijdu kamkoliv,a chovala se slusne.Tohle by mělo obzvlášt platit u pokladen,a nevím,jak by se situace,která se stala mě,líbila Vam.Já taky svého času byla prodavačka-pokladní,a nedovolila jsem si takhle jednat s lidmi.Měla bych za to padáka.A ano,mám právo vyberu,proto pojedu tam,kde se mi to nestane.Nejsem jedna z těch,kteří čekají na slevy,nebo stráví spoustu času v obchode.
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 19.12.2011 16:06:05
RE:RE:Stížnost na prodavacku.
No, musím se zastat té paní. Nevím co sem taháš problémy s přesčasy, to nemá nic společného s tím, co se píše výše. Zkrátka jestli se to odehrálo tak, jak je popsané, tak ta pokladní nemá v Kaufu co dělat.
 Ty (xxx.xxx.135.231)reagovat 20.12.2011 7:12:00
RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Jestliže se na to díváš takhle máš pravdu,ale je třeba se na to podívat i z jiné strany a to je ta,že se naši kouzelní zákazníci chovají jako prasata,kterým se tímto omlouvám,protože někteří jsou ještě horší.Nechci nikomu vyvracet jeho názor,ale nepřipojuji se k stížnosti ,u které jsem nebyla,protože každý účastník má na danou věc jiný názor a proto nejsem schopna dát paní stěžovatelce za pravdu.Jinak unáva zaměstnanců se může projevovat různě,i když by za daných okolností měli umět své emoce ovládnout.
 ikji (xxx.xxx.203.140)reagovat 20.12.2011 8:54:54
RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
To by tedy v Kaufu neměli dělat co hlavně naší nadřízení,když přijedou koukaj přímo do očí a čekají že my je snad budem zdravit první ,jsou to totiž vesměs chlapi mě se osobně stalo a je tomu asi deset dnů jsem šla na odpolko do prace s kolegyní už v pracovním takže by nemoh říct,že nas nezná koukal přímo až snad do žaludku a pusu neotevřel p.Sláma no my ho nezdravily a víte proč to on je snad chlap a měl by se dle toho chovat a přesčasy?At to všichni vědí ty chytré JÁ
 XXX (xxx.xxx.135.231)reagovat 20.12.2011 10:06:14
RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Je-li to takový hulvát,dělej to jako já,dívej se mu do očí a nezdrav,protože on přišel do místnosti de facto poslední a neumí-li pozdravit je to duševní chudák,který-by měl jít na lekce slušného chování.
 Re: (xxx.xxx.186.195)reagovat 20.12.2011 15:59:46
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Tak co je u Vás nového,vánoce už konečně pomalu končí,takže se v lednu začneme zase připravovat na velikonoce a na inventury,on klid snad nebude nikdy,držím palce ať to hravě zvládneme,jinak přeji všem šťastné a veselé vánoce.
 huh (xxx.xxx.203.140)reagovat 21.12.2011 14:04:31
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Máš pravdu jít by tam měla většina,protože nebýt nás co brzy vstáváme a fakt makáme ještě se k tomu nataháme,tak by nejezdili ve fárech,ale vlakem nebo busem,snad je to jednou napadne,protože na to normální člověk nepotřebuje žádnou školu.Veselé vánoce a hodně pevné nervy
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 20.12.2011 16:05:20
RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Ale vy odpovídáte úplně mimo mísu. Tématem tohoto vlákna je stížnost zákazníka. Jistě, jsou dva úhly pohledu, ale argumentovat tím, jak se k nám chová zaměstnavatel tu paní nemusí nijak zajímat. Ano, někteří zákazníci jsou na ránu, ale ruku na srdce, někteří zaměstnanci taky :-)
 POKLADNÍ: (xxx.xxx.135.15)reagovat 23.12.2011 8:44:17
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Bohužel znáš to pořekadlo,jak se do lesa volá tak se z něho ozývá,co se týká oné paní má-li problém s určitou pokladní není důvod přejít si nechat namarkovat zboží k jiné pokladně,jsi-li zaměstnanec naší firmy,určitě víš,že naši zákazníci si své mindráky hojí na pokladních,protože lidi na place jim mají možnost utéci a ruku na srdce všichni jsme jenom lidi,nikoliv otroci a ani se necítím jako hromosvod pro problematické lidi a za sebe mohu říci,že mě nezajímá časté agresivní a vulgární chování,kterému jsme víc než často vystaveni.Jestliže pokladní chovala nevhodně měla její chování paní řešit hned,takže si myslím,že její stížnost je bezpředmětná.To je můj osobní názor a na závěr dodám,že já bych na kase nedělala ani za nic,protože časté nechutné a vulgární urážky bych se svou povahou asi nezvládla.
 Ty (xxx.xxx.105.216)reagovat 25.12.2011 9:27:04
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Ty se řadíš mezi ně paní vedoucí
 já (xxx.xxx.99.251)reagovat 20.12.2011 16:27:09
RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Tak to mi na Slámu nesedí, když přijde k nám, tak vždycky pozdraví.
 Dara (xxx.xxx.137.140)reagovat 21.12.2011 12:40:55
RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
asi neznas dobre pravidla slusneho chovani,neco jineho je muz v prirozenem soukromem zivote a neco jineho nadrizeny a podrizeny...toho vzdy zdravis ty :-))
 jjjjjj (xxx.xxx.90.129)reagovat 21.12.2011 17:00:11
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
no to máš pravdu ,ale když příjde do místnosti jako poslední tak zdraví ne že ne ,
 Sláma (xxx.xxx.135.15)reagovat 23.12.2011 8:54:21
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Kdokoliv vkročí do místnosti jako poslední má pozdravit,zajimavé je,že naši němečtí kolegové zdravit umí a navíc jsou schopni podat ruku i těm,kteří ji mají často -pracovníci na zelenině-znečištěnou.Ani Lehmann se lidí na zelenině neštítil a pravidelně,každý rok nám ruku všem podal.Myslím si,že pan Sláma má do něj daleko.
 jkjk (xxx.xxx.203.140)reagovat 23.12.2011 17:11:46
RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
Ja pravidla znam a neznamena,že je to chlap s vyšší funkci ,tak ,že ho musím zdravit já,znám z okolí např.lékaře jestli chceš upřesnit z odd.ORL odkud to je jedno a nestalo se,že by nepozdravil první.K nám chodí nakupovat právník taky zdraví první a já si myslím,že pozdravit ženu byť by zametala na ulici a byl by to Klaus měl by zdravit on je snad přece chlap a ne hodit nevšimáka a přitom koukat do očí TRAPNÉ
 marek spak (xxx.xxx.241.118)reagovat 21.12.2011 8:25:03
rad bych vedel kde konci diska s pokladen vzdyd to za mesic musi byt pekny prachy kdyz v pokladne chybi musi to pokladni zaplatit jakou ma jistotu ze se trezoracka nespletla prece nikdy pokladni nevi kolik penez ma v kase kdyz nastupuje na smenu
 Dara (xxx.xxx.137.140)reagovat 21.12.2011 12:44:45
RE:
pokladni moc dobre vi,kolik je limit v kase,dyska konci v kauflandu.Mimochodem,nic dobreho pro pokladni....tim se ma za to,ze kdyz ma vic penez nez by mit mela,okrada vlastne zakaznika...takze prosim...zadna dyska..dik :-))
 marek spak (xxx.xxx.241.118)reagovat 22.12.2011 10:59:07
RE:RE:
tim jsem nemyslel nejake zavratne sumy ale tak 2 az 4 kacky za den o kterych ta pokladni vi protoze nektery zakaznici vam je proste nechaji trezoracky si za to pak koupi treba kafe a schovaji si ho na trezoru obycejna prodavacka si musi koupit kafe v automatu
 Dara (xxx.xxx.137.140)reagovat 22.12.2011 11:50:14
RE:RE:RE:
tak to si pockej az prijde Zeleny a pracovnice trezoru poleti,zadne kafe,vse se musi odvest jako trzba...:-))


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395