Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:RE:Stížnost na prodavacku.
[Autor: POKLADNÍ:] [Datum: 23.12.2011 8:44:17]
Bohužel znáš to pořekadlo,jak se do lesa volá tak se z něho ozývá,co se týká oné paní má-li problém s určitou pokladní není důvod přejít si nechat namarkovat zboží k jiné pokladně,jsi-li zaměstnanec naší firmy,určitě víš,že naši zákazníci si své mindráky hojí na pokladních,protože lidi na place jim mají možnost utéci a ruku na srdce všichni jsme jenom lidi,nikoliv otroci a ani se necítím jako hromosvod pro problematické lidi a za sebe mohu říci,že mě nezajímá časté agresivní a vulgární chování,kterému jsme víc než často vystaveni.Jestliže pokladní chovala nevhodně měla její chování paní řešit hned,takže si myslím,že její stížnost je bezpředmětná.To je můj osobní názor a na závěr dodám,že já bych na kase nedělala ani za nic,protože časté nechutné a vulgární urážky bych se svou povahou asi nezvládla.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]