Fiat Punto

založil:
FiatPunto
dne:
9.2.2003 20:10:45
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 alex (xxx.xxx.19.120)reagovat 13.4.2010 23:40:54
poradte prosim
poradte prosim aky je rozdiel medzi tymato dvoma parametrami hladam sučiastky na Fiat Punto v EPER a ked napišem do vyhladavača moje VIN tak my vypiše 2 možnosti no neviem ktora patri mojmu Puntiku 1ponuka-1.2 60CV 44KW 8V E3 5P ACTIVE a 2 ponuka 1.2 60CV 44KW 8V 5P ACTIVE -MOT.BR. DA6800000A7000000 (OPT.229) a čo to je to OPT.229? dakujem za všetky odpovede
pepa_11pepa_11 (xxx.xxx.133.235)reagovat 16.4.2010 23:11:53
Stěrače - zastavení v dolní poloze
Zdravím příznivce značky FIAT! Prosím o radu. Po vypnutí předních stěračů (nebo jejich zastavení cyklovačem) mi raménka zastavují asi 8cm od dolní polohy (měřeno ve středu stírátka). Bohužel to vadí dost ve výhledu. Zkoušel jsem vyčistit doběhový spínač dle návodu v tomto fóru, ale výsledek žádný. Nemá někdo zkušenost s opravou nebo možností seřízení doběhu? Děkuji!
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 17.4.2010 11:08:12
RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Pokud se zastaví vždy na stejném místě, tak stačí vyndat ramínka stěračů a nandat je do správné polohy. ( je tam tisíchran, tak to jde bez problémů)
pepa_11pepa_11 (xxx.xxx.133.235)reagovat 17.4.2010 20:40:13
RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Děkuji za odpověď. Stěrače se opravdu zastavují ve stejné poloze. Ale po jejich opětovném spuštění, pokračují cca těch 8 cm dolů a pak vykonají pohyb nahoru a normálně běží. Po jejich zastavení tu sestupnou fázi nedokončí a zastaví se opět nad spodní polohou. Pokud bych stírátka přestavil, určitě by narazila do mřížky pod sklem. Auto je z bazaru a stěrátka byla v té dolní poloze, dají se tam ručně dotlačit. Myslím, že je pootočena poloha té páky na motorku (převodovce) oproti kotouči doběhového spínače. Nevím, zda ta páka není také na tisícihranu, pak by se dala přestavět. Zatím jsem celý stěrač nevzndával.
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 17.4.2010 23:08:08
RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Podívejte se na tyto stránky, je to sice na Punto I ale stěrače jsou stejné jako u Punta II. www.web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/sterm.htm
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 18.4.2010 9:27:36
RE:RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Vzpadá to na špatně nastavený doběhový kontakt, který vzpíná moc brzy. Jak je to řešené nastavování jsem zatím nikde neobjevil.
 Karel (xxx.xxx.127.231)reagovat 18.4.2010 12:17:20
RE:RE:RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Zdar jestli se mužu přidat já bych to zkusil tak ze bych stáhl tu kliku z hnac.hríd.motorku,pak zapl-vypl at si najde hřídel polohu,ručně si nastavil stěrače do sprav.polohy a pak nasadil kliku zpět na hřídel...tak asi tak
 gubeca (xxx.xxx.126.2)reagovat 18.4.2010 17:15:11
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
jo jo jo
pepa_11pepa_11 (xxx.xxx.133.235)reagovat 18.4.2010 21:26:55
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Díky všem za Váš zájem o můj problém. Na hřídelce motorku je opravdu matka, zkouknul jsem to zrcátkem. Takže ta páka půjde přestavit. Bude asi nutné vyjmout celý stěrač z vozu. Pokud se zadaří, dám vědět. Pokud ne, tak také. Zatím neprší, tak to bude asi až příští víkend.
pepa_11pepa_11 (xxx.xxx.133.235)reagovat 20.4.2010 21:28:12
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Stěrače - zastavení v dolní poloze
Takže jsem to opravil. Celou sestavu stěrače jsem vyndal a sundal páku z hřídele motorku. Ta je na drážkách podobě jako raménka stěračů. Bylo znát, že se zde páka protočila. Nasadil jsem ji do správné polohy a pod matici máznul lepidlo na závity a řádně utáhl. Snad to bude držet. Nejhorší z celé opravy bylo vydolovat ten plastový kryt pod raménky stěračů. Vše ostatní a zpětná montáž byla již hračka. Ještě jednou děkuji účastníkům této diskuze!
 pepan (xxx.xxx.222.183)reagovat 21.4.2010 12:07:33
Zdravím! Mám jen obecný dotaz. Čím ošetřit gumy kolem dveří, aby nepuchřeli.Díky
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 21.4.2010 15:54:03
RE:
Mě se nejvíce osvědčil lékařský glycerin který kupuji v lékarně. V autodoplňcích mají spousta přípravků na ošetčení gum , chce se jen podívat , téměř všechny jsou na bázi glycerinu.
 pegy (xxx.xxx.1.201)reagovat 22.4.2010 10:16:39
blinkry
ahoj Fiatáci, mám problém s PUntem, je to 1,3 r.v 1998 nějak mi začali zlobit blinkry, nechtějí ukazovat a ani na palubovce mi nesvítí kontrolky, prosím nevíte kde by mohla být chybička?Popřípadě jak to opravit?Nechce se mi s tím do servisu, jak se znám tak to bude jen nějaká maličkost...Díky za radu
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 22.4.2010 14:56:04
RE:blinkry
Varovná světla fungují, pokud ano tak to vypadá na vadné relé směrových světel. Kde je umístěno najdete v manuálu konkretně na váš typ Punta.
 Pegy (xxx.xxx.1.201)reagovat 22.4.2010 21:10:36
RE:RE:blinkry
NU právě, že nefunguji ani varovná světla, nevim co to je, ještě mi napadlo, zda to nemůže být třeby jen pojistka?
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 22.4.2010 22:05:35
RE:RE:RE:blinkry
Překontrolujte pojisku F1 označenou "SERVICES" , ale pokud vám svítí brzdová světla tak je v pořádku. Pak už jedině že je vadné relé směrových světel , U Punta I nevím přesně kde je ( mám Punto II ) ale podle schématu je na přepínači někde pod krytem .( To je bez záruky, beru to podle manualu na Punto I)Dál posílám výňatek z manualu :Rytmus blikání směrových a varovných světel řídí relé, tzv. čidlo směrových světel. Směrová světla jsou jištěna zvláštní pojistkou v pojistkové skříni. – Je-li rytmus blikání na jedné straně rychlejší než na druhé, je na „rychlejší“ straně vadná žárovka, nebo je přerušeno vedení. – Při všech jiných poruchách je většinou příčina v relé směrových světel. Osazení svorek na čidle směrových světel: svorka 31 je kostra (–, platí všeobecně zpravidla ve všech automobilech), svorka 49 je vstup relé (stále +), svorka 49a výstup relé. – Další přídavný kabel vede ke kontrolní žárovce v palubní desce. U vlečného zařízení může být k dispozici další svorka C2 pro kontrolku směrových světel přívěsu. – Nemáme-li k dispozici nové relé, vsuneme opatrně mezi svorku 49 a 49a v zástrčce relé slabý drát. Pozor: nesmíme poškodit citlivé kontakty relé. Konce drátu před zastrčením ohneme, aby neměly ostré hrany. Poškozené relé směrových světel znovu zapojíme. Kontakty jsou tak dlouhé, že lze relé i přes přemostění znovu nastrčit. – Zapneme zapalování. Zapneme-li páčku směrových světel, svítí směrová světla trvale na příslušné straně. Zapnutím a vypnutím páčky docílíme rytmu blikání. – Nesvítí-li směrová světla navzdory přemostění kontaktu relé, je závada ve spínači směrových světel nebo v elektrickém přívodu.
 PEGY (xxx.xxx.1.201)reagovat 23.4.2010 9:09:42
RE:RE:RE:RE:blinkry
děkuji za radu pokusím se na to podívat.ale tak nějak už tomu přestávám rozumět...Vyjela jsem s autem z garáže že ho umyju,blinkry nefungují...Postavila jsem jej na sluníčko a po chvilce blinkry problikávali.je to nějaké záhadné...Tovítě, jsem žena a ta autům moc nerozumí...Takže moje Punto senejspíše rozhodlo, že se mnou bude mluvit puze za slunce a tepla...tak nějak se mu asi nedivím :-D
 Petr (xxx.xxx.150.176)reagovat 27.4.2010 13:31:14
Poptavam
Celni sklo na fiat punto rv. 97, dik za nabidky
 gubeca (xxx.xxx.126.2)reagovat 27.4.2010 17:36:49
přibrzděné prědní kolo
výměna brzdové hadice cca 260kč,výměna brzdové trubky ke kolu 255kč,výměna brzdové kapaliny a punto valí jako motokára.
 karel (xxx.xxx.165.56)reagovat 28.4.2010 23:00:03
RE:přibrzděné prědní kolo
Super,tak hlavně že se zadařilo,ať to fachčí...


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173