Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:blinkry
[Autor: Kotloš] [Datum: 22.04.2010 22:05:35]
Překontrolujte pojisku F1 označenou "SERVICES" , ale pokud vám svítí brzdová světla tak je v pořádku. Pak už jedině že je vadné relé směrových světel , U Punta I nevím přesně kde je ( mám Punto II ) ale podle schématu je na přepínači někde pod krytem .( To je bez záruky, beru to podle manualu na Punto I)Dál posílám výňatek z manualu :Rytmus blikání směrových a varovných světel řídí relé, tzv. čidlo směrových světel. Směrová světla jsou jištěna zvláštní pojistkou v pojistkové skříni. – Je-li rytmus blikání na jedné straně rychlejší než na druhé, je na „rychlejší“ straně vadná žárovka, nebo je přerušeno vedení. – Při všech jiných poruchách je většinou příčina v relé směrových světel. Osazení svorek na čidle směrových světel: svorka 31 je kostra (–, platí všeobecně zpravidla ve všech automobilech), svorka 49 je vstup relé (stále +), svorka 49a výstup relé. – Další přídavný kabel vede ke kontrolní žárovce v palubní desce. U vlečného zařízení může být k dispozici další svorka C2 pro kontrolku směrových světel přívěsu. – Nemáme-li k dispozici nové relé, vsuneme opatrně mezi svorku 49 a 49a v zástrčce relé slabý drát. Pozor: nesmíme poškodit citlivé kontakty relé. Konce drátu před zastrčením ohneme, aby neměly ostré hrany. Poškozené relé směrových světel znovu zapojíme. Kontakty jsou tak dlouhé, že lze relé i přes přemostění znovu nastrčit. – Zapneme zapalování. Zapneme-li páčku směrových světel, svítí směrová světla trvale na příslušné straně. Zapnutím a vypnutím páčky docílíme rytmu blikání. – Nesvítí-li směrová světla navzdory přemostění kontaktu relé, je závada ve spínači směrových světel nebo v elektrickém přívodu.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]