Diskutujte o všem, co se děje kolem televizního trhu u nás aneb Někdo začít musí

založil:
telecvok
dne:
25.03.2003 12:12:41
odkaz:
www stránky
kategorie:
Zábava
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 buri (xxx.xxx.76.251)reagovat 25.03.2003 14:29:38
Televize
Na televizi se dívám poměrně často."Kabelovka" mi umožňuje sledovat až 12 česky a slovensky mluvících programů, přesto se nejčastěji dívám na ČT. Zrovna včera dávali na ČT2 mého oblíbeného Almodóvara, a když film skončil, tak jsem si říkal, že je fajn, že máme v nabídce program, který mě ukáže filmy, které nejsou masovou záležitostí. Kina je promítají jen ve větších městech, a pokud nebydlíte někde poblíž, máte smůlu. Z toho plyne, že bych se nerad dožil toho, že by byla např. ČT2 privatizována a přeměněna na nový komerční kanál.Těch už máme myslím dost. Ne všechno, co však ČT provádá a vysílá, se mi líbí.
 buri (xxx.xxx.76.251)reagovat 25.03.2003 14:33:31
Televize
Na televizi se dívám poměrně často."Kabelovka" mi umožňuje sledovat až 12 česky a slovensky mluvících programů, přesto se nejčastěji dívám na ČT. Zrovna včera dávali na ČT2 mého oblíbeného Almodóvara, a když film skončil, tak jsem si říkal, že je fajn, že máme v nabídce program, který mě ukáže filmy, které nejsou masovou záležitostí. Kina je promítají jen ve větších městech, a pokud nebydlíte někde poblíž, máte smůlu. Z toho plyne, že bych se nerad dožil toho, že by byla např. ČT2 privatizována a přeměněna na nový komerční kanál.Těch už máme myslím dost. Ne všechno, co však ČT provádí a vysílá, se mi líbí.
 Telemanie (xxx.xxx.4.185)reagovat 01.04.2003 14:21:35
RE:Televize
Nemyslím si, že reálně hrozí privatizace ČT2. Pokud by k ní ale došlo, možná by se vyčistilo programové schéma celé ČT. Almódovar by běžel od osmi večer, sportovní redakce by musela dvakrát rozmýšlet, jestli se nabourá do programu s nějakým přenosem apod. Stačí se podívat na schéma ČT2. Připadá Vám normální repríza celého Dobrého rána dvě hodiny poté, co skončí?
 buri (xxx.xxx.76.251)reagovat 02.04.2003 16:44:25
RE:RE:Televize
Ano, připadá mi vcelku normální, že repríza Dobrého rána běží na ČT2 od 09.OO, vždyť všichni nevstávají před šestou. Časový rozvrh dne je u každého jiný,spousta lidí je v ten čas doma a to nemám na mysli pouze starší spoluobčany. Ve skladbě Dobrého rána máte zprávy, informace, rozhovory, písničky... k různým činnostem , když vstáváte, se to hodí. Nejsem si jistý, zda-li by můj oblíbený Almodovar běžel ve 20.00 hodin, pokud by ČT měla k dispozici pouze jeden program.Současný systém chápu tak, že "jednička" vydělává na "dvojku", získává prachy na to, abych české herce mohl vidět v akci, nikoliv pouze při vyprávění anekdot či historek z natáčení
 Telemanie (xxx.xxx.4.185)reagovat 15.04.2003 8:55:55
RE:Televize
Ano, všichni nevstávají před šestou, někteří vstávají dokonce i kolem poledního, mělo by se tedy Dobré ráno opakovat i od 13:00? Nejsem proti jeho repríze v 9:00, jsem proti tomu jak ta repríza vypadá. Proč se nejedná o hodinový sestřih doplněný AKTUÁLNÍMI zprávami?
 Lubas (xxx.xxx.101.4)reagovat 25.03.2003 15:27:25
Televize je jenom taková bedna
Televize je jenom taková bedna a přiznám se, že jsem docela rád, když nic nedávají, alespoň mě to k ní netáhne a dělám něco užitečnějšího. Jinak nesouhlasím s názory, že TV musí být šiřitelem kultury, ale je to samozřejmě velké plus, pokud se tak děje. Dále nesouhlasím s netolerancí k prostomyslnější části národa za to, že vyžaduje vše vysvětlovat více polopatě a sleduje jednoduché až přímo bezduché věci. Nakonec nesouhlasím s démonizováním komerčních TV. nabízejí prostě zboží, které se dobře prodává. Pokud vyrazí s něčím neprodejným, nezbyde jim nic jiného než zboží "stáhnout z pultů", jak už se mnohokrát stalo. Není pravda, že lidi zbaští všechno.
 Telemanie (xxx.xxx.4.185)reagovat 01.04.2003 14:25:10
RE:Televize je jenom taková bedna
S komerčními televizemi máš pravdu. Je tu ovšem jedno velké ALE. Existuje tu nemalá skupina lidí, která má na svém přijímači zaseknutý jediný komerční kanál a nepřepnou a nepřepnou. A ti zbaští opravdu všechno.
 Lubas (xxx.xxx.101.4)reagovat 01.04.2003 16:24:21
RE:RE:Televize je jenom taková bedna
Prosím, prosím, nebavme se o dospělých lidech. Ti mají plné právo dívat se na cokoliv, co chtějí a nikdo jim do toho nemá co kecat. V případě dospělých jsem proti jakékoliv regulaci. To bychom se vraceli ke komunismu. Uznávám ale, že je tu jedno veliké ALE: to jsou děti. Po 22. hodině nemají u obrazovky co dělat, respektive v té době by to mělo být plně pod kontrolou rodičů. Je to komplikovaný problém. Naše generace třeba měla maximálně tak 2 programy ČST a v horší kvalitě ORF1 a ORF2. A tak jsme se scházeli u známých a sledovali příšerně "namluveného" Ramba, Komando atd.... Nikdo netíhnul k nějaké "kultuře", když jsme byli na výchovném koncertu, tak jsme tam hrozně blbli. Čili bych řekl, že je to pořád stejné, akorát dnešní mladí mají ty "Ramba" atd... naservírované až pod nos.
 Telemanie (xxx.xxx.4.185)reagovat 15.04.2003 9:04:32
Televize je jenom taková bedna
Omlouvám se, ani já samozřejmě nevolám po zavedení jakékoliv regulace, té jsme si užili už dost. Děti po 22.hodině u televize jsou záležitostí jejich rodičů. Navíc si myslím, že Rambo, pokud dojde k jeho repríze bude vysílán v sobotu odpoledne. Míra zobrazovaného násilí se posouvá stejně rychle jako zobrazování erotiky.
 Lubas (xxx.xxx.101.4)reagovat 17.04.2003 8:03:15
Druhý dech
Tak jsem se podíval znovu na seriál Druhý dech, a musím říci, že to bylo naposledy. Naprosto nesourodá slátanina neskutečného množství minipříběhů a postav, nechybí tam snad žádný známý český herec. Proč to ale píšu. Velice mi vadí i styl natáčení nejen tohoto seriálu. Nevím, jak to přesně popsat, ale určité seriály mi připadají hodně nesourodé, špatně sladěná hudební složka, horší kvalita zvuku, střih. No a když se podívám na tvůrce těchto seriálů, mají většinou společného jmenovatele: Hynek Bočan. No a jsme u toho. Hynek Bočan se ujal pokračování Nemocnice na kraji města. Čili, nepředbíhám, ale nevidím to bůhvíjak dobře. Styl tohoto režiséra mi prostě nesedí.
 Telemanie (xxx.xxx.4.185)reagovat 17.04.2003 9:58:35
RE:Druhý dech
Na druhou stranu Hynek Bočan natočil také jeden z nejlepších seriálů let devadesátých - Zdivočelá země.
 Lubas (xxx.xxx.101.4)reagovat 18.04.2003 8:06:45
RE:RE:Druhý dech
Aha, omlouvám se, ještě jsem si vzpomněl na ten příšerný seriál o té zvířecí klinice, už nevím, jak se to jmenovalo. Zdivočelá země je celkem kuriozní seriál v tom, že jeho druhá řada předčila řadu první. Těch prvních pár dílů o mladých kovbojích mě fakt moc nebralo, ale pak už se ten seriál ubral docela dobrým směrem. Ale to bylo z minulosti, Bočanovy seriály ze současnosti už tak "slavné" nejsou.
 Lubas (xxx.xxx.252.218)reagovat 21.10.2003 16:24:19
Tak jsem měl asi pravdu
Tak jsem měl asi s těmi obavami ohledně nové Nemocnice... pravdu (nerad). Když dám stranou scénář, tak i z jiných hledisek je tam až příliš mnoho chyb (střih, zvuk, dialogy, celková atmosféra). Zlaté Četnické humoresky. O třídu lepší seriál a mnohem lépe vynaložené miliony.
 Kokr (xxx.xxx.162.89)reagovat 15.11.2003 17:38:50
Četnické humoresky
Jsou vůbec na internetu nějaké opravdu dobré stránky o seriálu Četnické humoresky?
 Jirka (xxx.xxx.208.158)reagovat 16.01.2006 20:27:03
RE:RE:Četnické humoresky
Bohužel, ani to nefunguje.