Plzeňský fotbal a vše okolo něj

založil:
Pesak
dne:
03.05.2004 18:14:37
odkaz:
www stránky
kategorie:
Sport
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 hugo (xxx.xxx.67.4)reagovat 18.05.2005 7:11:51
pro cernýho
Ještě k nesehranému utkání KSŽ Sp. Poříčí - Kdyně ( hosté se nedostavili).Tak jsme se oba spletli, SŘ sice platí, ale ani dle ORK PKFS hosté nezavinili, že se k utkání nedostavili, protože měli potvrzení od autodopravce a viníkem je tedy dopravní firma. Utkání musíme sehrát znovu, neboť dle ORK platí v tomto případě článek 37, odst. 2 SŘ. Tak nevim, co si mám o tom myslet. To opravdu v případě nedostavení se k utkání stačí doložit, že to oddíl nezavinil (porucha dopravního prostředku apod.) a zápas se bude opakovat? Rád bych znal názor někoho, kdo se ocitl v podobné situaci.
 Grimm (xxx.xxx.251.61)reagovat 17.05.2005 8:51:20
Kde jsi mě viděl "diváku"?
 divák (xxx.xxx.107.210)reagovat 16.05.2005 19:35:40
Už se dlouho nepsalo o Grimovi,že by se tak polepšil? Ne ne opět jsem ho viděl v akci je to strašný.O Kratochvílovi ani nemluvím,to je taky omyl rozhodčích.
 hugo (xxx.xxx.67.4)reagovat 07.05.2005 7:20:03
SŘ jde sice vykládat jinak, ale ne v tomto případě, znovu jsem SŘ pročítal a o tom, jestli hosté mohli ovlivnit to, že se k utkání dostaví, nebo ne, tam není nic.A nejsmutnější na tom je, že se STK ve svém zdůvodnění odvolává na články, které s tímto případem vůbec nesouvisejí (čl. 30, odst.3, čl. 38, odst.1. V SŘ je jednoznačně stanoveno, že když se hosté nedostaví, má být utkání kontumováno. Pokud chce STK řešit tyto případy i jiným způsobem, ať prosadí do SŘ změnu, která by řešila právě takovéto případy, když se jeden z týmu nedostaví bez svého zavinění k utkání.
 Gay (xxx.xxx.76.182)reagovat 06.05.2005 21:52:54
Re: tak pojďme polemizovat! SŘ. tedy zákon, existuje jeden ale stejně jak je to v zákoně výklad může být jiný! Otázka je jak STK posoudí to, že se hosté k utkání nedostavili! Jestli to mohli či nemohli ovlivnit! Pravdou je, že se toho dá snadno zneužít stejně jako mnohých článků v SŘ!
 bird (xxx.xxx.4.123)reagovat 06.05.2005 12:44:37
Re:Gay To není špatný nápad, ale my v týmu žádný ranaře nemáme, škoda :-). Nás většinou všichni pokopou:-):-).
 cerny (xxx.xxx.60.18)reagovat 06.05.2005 11:43:59
Čau Hugo, souhlasím s Tebou, SŘ platí pro všechny, nevím třeba se Kdyni opil o filipojakubské noci autobusák apod. nesehnali auta , tak zavolat je snažší, u nás se stalo, že jsme zapomněli registračky, vrátili se pro ně , ale zápis byl podepsán asi 3 minuty po čekací době, na hřišti jsme vyhráli 3:1, ve středu tvrdá kontumace prodomácí, ano souhlasím byla tam chyba někoho kdo ty registračky nechal doma. Já si myslíjm, ať si klidně žáčci to utkání sehrajou, ale do tabulky plazí jediný výsledek a to 3:0 pro domácí, hosté se nedostavili!!!!!!!! anebo nemáte na svazu potřebné zázemí. a vůbec jsme zvědav co Ti na to odpoví Gay, který s tebou rád polemizuje.
 hugo (xxx.xxx.67.4)reagovat 06.05.2005 8:21:38
nesehrání utkání
Zdravim, v neděli 1.5. došlo k nesehrání utkání KSŽ, Sp. Poříčí - Kdyně (hosté se nedostavili )- na STK doložili, že se jim rozbil dopravní prostředek (autobus?) a že z tohoto důvodu k utkání nepřijeli. STK rozhodla o opakování tohoto duelu na 18.5. od 17:00 hod. Pročítal jsem SŘ a nikde jsme nenalezl nějaký bod, který by toto umožňoval - dočetl jsem se, že když ( ve zkratce ) se hosté nedostaví, utkání má být kontumováno. Možná se pletu - chtěl bych znát názor někoho jiného na tuto situaci a zná-li někdo odpověď na otázku, dle čeho STK rozhodla tak, jak rozhodla, ať mi prosím odpoví. Slyšel jsme sice názorm, že u mládeže je v těchto případech více benevolence, ale myslím si, že SŘ by měl platit pro všechny stejně. Děkuji
 Turon (xxx.xxx.152.202)reagovat 05.05.2005 23:29:51
Setkání trénerů
V pondeli 16.5.2005 se uskutecni setkani trenerů v hotelu Rozvoj v Klatovech v 18 30.Náplní setkání je vyměna informaci mezi trénery ať už u žakovských družstev,tak i u dospělých.Jako host přijede Pavel Tobiáš z Marily Příbram,který bude kreslit i různé herní varianty,standartní situace,bude poskytovat odpovědi na dotazy a samozřejmě pokud bude mít kdokoliv k dannému tématu co říct,může samozřejmě vystoupit.Účast přislíbil i trener TJ Klatovy p.Zvonič.Možná bude přítomna i televize ZAK Prima. Kontakt na mě:Kamil Turoň 777-142714 nejlépe ve večerních hodinách S pozdravem Turoň
 Gay (xxx.xxx.76.155)reagovat 05.05.2005 22:43:21
Re bird: A patří do tvé taktiky kromě "ovlivňování" rozhodčích taky nasazování "ranařů" na méně psychicky vyrovnané hráče? Nemusíš mi odpovídat ale třeba budu někdy v budoucnu trénovat a tak by se mi to mohlo hodit! -:)
 emil (xxx.xxx.131.51)reagovat 05.05.2005 21:41:57
dík Birde.
 bird (xxx.xxx.4.123)reagovat 05.05.2005 14:14:58
Dobrá Emile, pokusím se, jen si nemyslím, že to používám sám, dělá to velká většina trenéů a vůbec je za to neodsuzuji, protože i tohle je součást jejich taktiky. Ale protože úplně přesně nechci prozradit takhle veřejně všechno, tak alespoň obecně. Snažím se při koučování mluvit na rozhodčího tak, aby měl rozhodčí pocit, že nám křivdí, že některá rozhodnutí proti mému týmu nejsou správná atd.atd. Jestli hraješ fotbal, tak víš o čem mluvím, já o tom opravdu nechci moc veřejně mluvit, protože je to prostě součást taktiky, nic jiného v tom nehledej, ten tlak o němž jsem mluvil a na nějž jsi se ptal je pouze a přesně o tomhle. Nic víc, nic míň. Promiň, ale víc o tom nechci mluvit, protože to jsou věci, které tady na webu čtou i rozhodčí a není mi příjemný takhle o tom veřejně. Odpověděl jsem ti takhle obsáhle jen proto, aby sis nemyslel, že se odpovědět bojím, nebo že se snažím z toho vycouvat. Ahoj, ať se ti daří.
 emil (xxx.xxx.131.51)reagovat 05.05.2005 13:21:44
Jak jsi Birde vytvářel ten účelový tlak na rozhodčího jako trenér? Jestli máš názor, že i od toho je tam trenér tak máš docela zajímavý názor. Jen přesně ten účelový tlak popiš? dík.
 bird (xxx.xxx.4.123)reagovat 05.05.2005 9:36:23
Za Košťálem si Emile stůj jak chceš, ve tvém názoru ti nikdo nebrání, ale právě proto, že sám píšeš, že víš co se ve fotbale děje a všichni mají máslo na hlavě, by se mělo tohle prostředí změnit. A to, že bys chtěl viděl v čele fotbalu člověka, který tvrdil, že o korupci nic neví, mně jen utvrzuje v tom, že jsi s tímto stavem spokojený. Jenom krátce ke tvé poznámce o másle na hlavě a invektivě o mém působení ve fotbale. Já žádné funkcionářské ambice nemám, proto nevidím důvod o to jakkoli usilovat, radši dělám fotbal na hřišti, to mi věř. A nevím, kde bereš právo o mně říkat, že i já mám máslo na hlavě, házej si laskavě do svýho pytle lidi, o kterých to víš. Já jsem nikdy nikomu nic nedal jen proto, abych ovlivnil utkání týmu které jsem trénoval a nikdy jsem nikomu ani nic takového ani neslíbil. To je prostě pravda. Výkon rozhodčího jsem se ovlivnit snažil několikrát, to uznávám, ale pouze jen tím že jsem při zápase účelově vytvářel tlak na rozhodčího, ale i od toho tam trenér je, to považuji za legální metodu. Současně ti chci říct, že znám dost trenérů i funkcionářů, o nichž jsem přesvědčen, že by korupční metody nikdy nepoužili. Ti lidé existují, a není od tebe fér prohlásit o všech, že mají máslo na hlavě.
 Fan (xxx.xxx.181.5)reagovat 04.05.2005 14:13:24
POPOVIČ - JAKO V HOKEJI ? PROČ NE ?
Možná nejlepší řešení. A neškodilo by, kdyby se dal dohromady s I.Haškem i s původně Košťálovým člověkem Malým (ten jako náměstek min.školství prosadil obnovení sportovních tříd a center stupidně zrušených za Klausovy vlády) Dnes na idnes : Teplický bos kandidaturu zatím pouze zvažuje Popovič šéfem svazu? Musí být vůle ke změně 04.05.2005 08:41 - T e p l i c e - Úspěšně šéfuje sklářskému gigantu Glaverbelu a také fotbalovým Teplicím. A teď se proslýchá, že by Štěpán Popovič mohl kandidovat na předsedu Českomoravského fotbalového svazu. "Lidé vědí víc než já. Minulý týden jsem strávil v Rusku a v pondělí jsem zase měl samé porady," pousmál se 59letý Popovič. -------------------------------------------------------------------------------- Z jeho dalších slov ale vyplývá, že kandidaturu přinejmenším zvažuje. Jak to tedy je? Faktem je, že mě pár lidí oslovilo. Žádný závazný příslib jsem ale nedal. Abych přikývl, musela by existovat velmi silná společenská objednávka. Fotbalové hnutí by muselo říct: Ano, chceme podobné řešení jako v hokeji, tedy nezávislého manažera (předsedou hokejového svazu je Vratislav Kulhánek ze Škody Auto). Nejsem si jistý, jestli taková objednávka existuje. Dokdy se tedy rozhodnete? Do 19. května. Termín, kdy končí uzávěrka přihlášek, znáte přesně. Žádnou jsem ale nepodal. Nemám chuť jít do nějakého boje a přesvědčovat lidi, že je správné udělat změny. Oni sami je musejí chtít. Jak poznáte onu společenskou objednávku? Musely by zaznít opravdu velmi silné hlasy z fotbalového prostředí, že si změnu řízení přejí. A zatím ty hlasy asi neznějí. Co chcete případně nabídnout? Byl jsem osm let šéfem Svazu průmyslu a dopravy České republiky, což je organizace obrovská a silná. A myslím, že jsem to dělal docela dobře. Abych kandidaturu podal, musela by být poptávka po nezávislém profesionálovi, který vyšel z průmyslové sféry, a ne po fotbalovém fandovi. Vůbec nehodlám kandidovat někde, kde bych měl třeba řešit vztahy Čechy - Morava. Na dubnové valné hromadě svazu neúspěšně kandidovali Ivan Hašek, Vlastimil Košťál a Pavel Mokrý. Jak jste ji sledoval? Jako všichni ostatní. Nepředstavuji si, že teď vystoupím a budu kritizovat Haška a Košťála. S oběma mám korektní vztahy. Myslíte, že ve fotbalovém hnutí vůbec existuje vůle po změně? Když ji neuslyším, nechci se utkávat v soubojích, které by mě stály čas. Můj celoživotní sen opravdu není být předsedou fotbalu, nepotřebuji se zviditelňovat. Ve svazu průmyslu jsem už poznal všechny možné krále, královny, předsedy vlád, prezidenty. Nejde mi o slávu, to mi věřte. Nabízím své zkušenosti. Hlavní téma ve fotbale je korupce. Jak byste s ní zatočil? Nechci dělat žádná silácká prohlášení "za korupci doživotí" a podobně. Řešil bych ji velmi tvrdě. Není to ale běh na krátkou trať. Jestli někdo zná recept na okamžité řešení korupce, je génius. A měl by se stát předsedou OSN.
 PS (xxx.xxx.131.51)reagovat 04.05.2005 12:56:42
Od nás ze severu kandiduje na místo předsedy za čechy pan Hosmann. Není to tak dávno a tuhle funkci zastával. A pamatuji si na ty zářezy rozhodčích. Že už tenkrát s tím něco neudělal? Teď se bije v prsa a podporuje pana Haška. Tenkrát za něj to bylo korupční jednání ze vším všudy. Teď sice policie přišla s odposlechy, ale z nich je patrnné, že jen funkcionáři slibovali, ale žádný rozhodčí si o peníze neříkal. A jak to skončilo u soudu v Kroměříži? Odposlechy jsou nezákoné, protože je povoloval činnovník poškozené organizace ,.ČMFS.,Je to výsměch. Funkcionáři nenabízejte úplatky a nebude žádné korupční prostředí.
 emil (xxx.xxx.131.51)reagovat 04.05.2005 12:45:08
kdyby jsi byl schopný tak, mužeš přístě kandidovat a řídit ty svazy, ale ty jsi asi lepší trenér. A už vůbec se neoháněj korupčním prostředím ve fotbale. Jako hráč vím co se děje, ale máslo na hlavě mají všichni a myslím, že i ty. Momentálně stojím za tím Košťálem.
 bird (xxx.xxx.4.123)reagovat 04.05.2005 10:40:53
Tak jak je vidět, naši delegáti jsou ve svém stanovisku neochvějní a volit budou zase jenom Košťála. No bodejť ne, podle mně jim tenhle stav ve fotbale vyhovuje. Nebudou tedy volit změnu k lepšímu, ale dál budou podporovat korupční prostředí mezi rozhodčími, kamarádíčkování funkcionářů a celkově neutěšený stav fotbalu. Ostatně není náhodou, že okresní fotbalové svazy a následně krajské svazy řídí rozhodčí, že?
 Lomax (xxx.xxx.45.98)reagovat 04.05.2005 7:13:15
Tkže zase budete volit Košťála? To opravdu chcete, aby fotbal zůstal ve špíně? Podívejte se na to, jsou lidi znechucení. Zvolte Košťála - a ztratíte zbytky důvěry. Prosím znovu, myslete vlastní hlavou a nplňte příkazy někoho jiného.
 Franta (xxx.xxx.131.51)reagovat 03.05.2005 17:31:58
Souhlasím, že Hašek by uměl sehnat peníze, ale pro vedení svazu se hodí více pan Košťál. Ivan Hašek už na svazu přece pracoval a jak to dopadlo. Je to schopný trenér a kultivovaný člověk. Ptám se jak by to dopadlo? Protože po shlédnutí televizní debaty mám takový pocit, že pan Hašek moc velký řečník není a pořad využil, aby jen na ostatní nakydal špínu. Chápu, že to byla jeho předvolební kampaň, kterou mu v ČT na objednávku za nemalé peníze připravili. Divím se. že po propadáku na valné hromadě má ještě chuť kandidovat. I malé dítě by si spočítalo, že voliči v Čechách mají svého kandidáta a pokud se Morava nepřispusobí dojde k dalšímu patu. A na to doplatíme všichni co děláme výkonnostní fotbal. Prostě pan Hašek je pro voliče nepřijatelný a troufám si za České delegáty říct, že budeme zase podporovat svého kandidáta.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107