Kaufland

založil:
kaufland
dne:
07.03.2002 11:28:10
odkaz:
www stránky
kategorie:
Obchod a Služby
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Danča (xxx.xxx.207.26)reagovat 08.01.2016 11:05:42
no tak když už může dělat ředitelku taková slepice jako Hrbáčková ,tak to už je do nebe volající,kdo toto rozhoduje, ví o tom co se tady děje někdo z Německa??????? v každém případě držím palce a ty odbory založte!!!
 xxxxxxxxxxxx (xxx.xxx.161.181)reagovat 08.01.2016 11:17:16
Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Tak VKL Červený je v propadlišti dějin a jeho oblast převzal VKL Hlisníkovský, za chvíli začne zavádět na své oblasti nové požadavky a manýry z oblasti předchozí, začnou lítat výpovědi a začnou obměny. Máte s ním někdo nějaké zkušenosti? Jsem u Kaufladnu přes 3 roky, ale to jak se neustále střídají VOD a VKL (a to asi nejenom v Praze) je šílený. Jak mají pak mít zaměstnanci a vedení nějaký kloudný vztahy, když se to mění jak na běžícím páse. Tohle je špatná vizitka celého Kauflandu a divím se, že jim to v Německu nevadí. Když je vedení k něčemu, odejde nebo se ho zbaví, když je k ničemu, drží se zuby nehty a pořád ho přesouvají, tak co tohle má za význam. Nikdo v Kauflandu nechce dělat, ti co dělají, odcházejí radši pryč a na těch, co nedělají, to Kaufland nespasí, je to k pláči
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (xxx.xxx.221.2)reagovat 08.01.2016 15:47:21
RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Vďyt je to jedno, kdo tam je, nakonec všichni dopadnou stejne, hlavně se zavděčit pánům nahoře, nikdo nám nepomůže, všechno si necháváme líbit, jsou to pokrytci a přizdisráči, hold prachy na těcto pozicích jsou fakt dobrý,žádný VKL, ani VL, si ani ve snu nedkážou představit co zažíváme před RF, u nás si lidi berou prášky na nervy, aby vydrželi tlak od VOD, a všichni se modlí ,aby z něho už konečně někdo udělal VKL, PROTOŽE TAKOVÉ PSICHO SI DOKÁŽE PŘEDSTAVIT JEN ČLOVĚK , KTERÝ JE ZAMĚSTNANCEM KAUFLANDU, TAKŽE SE OMLOUVÁM, ALE JÁ CHCI , ABY Z NAŠEHO VOD, BYL OD BŘEZNA VKL, a nikomu nezávidím , až ho někdo z vás dostane, protože, naše filiálka se modlí, ať to nejsme mi.................Už proběho několik stížností, a vždycky to někdo zametl pod koberec, když dostaneme známku za 3 , tak nám je vyhrožováno Zápisem z jednání, že on se nenechá přece vyhodit, nejde to popsat, to se musí zažít , 99% lidí za ním radči ani nejdou pro podpis, protože se ho bojí potkat.Nikdo z nás nem už odvahu se do něčeho pustit, protože má na každém useku nějakého známého, kterýho si tam příjmul, no fakt hnus........................
 Danča (xxx.xxx.207.26)reagovat 08.01.2016 20:35:55
RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
přesně jak u nás,hrbáčková nám kaufland rozmrcasila,pak nastoupil exot kučera,lidi co tam k něčemu byli povyhazoval,ty co se jen tak nedali,psychicky zničil,prášky na nervy nejsou vyjímkou,slušný vedoucí odstřelil za jejich manažerský plat je posílá vybalovat po ústeckém kraji po kauflandech,kde zase to dělá zlou krev tam,protože se zase tam lidi bojí o práci a nevědí,co si o tom mají myslet,k sobě si nabral lidi z interšpáru,co mu pochlebují a ksákají šipky do zadku a lidi ze zrušeného tesca a myslel,že ti to vytrhnou,ale ti zjistili,jaká je to tam zabijárna a skoro všichni jsou už pryč,uměle vyvolávané stresy před oblastním ředitelem,podvody s čekačkama,nucené obhajování vyplácení čekaček,když podle školení, i když se jich vyplatí třeba 30,tak se to má vyplatit a né aby za to infařka ještě byla šikanovaná a byla zvaná na kobereček a sjížděly se záběry s kamer,jestli byly fronty a proč vůbec vyplatila 30 kč!je to jedna verbež,když vidím při nakupování a poptávání jaká je pohoda v německém kauflandu a o platech ani nemluvě, je mi tady z toho zle!!!
 Danča (xxx.xxx.21.231)reagovat 09.01.2016 19:17:20
RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Jo milá Dančo vítej do klubu tak už jsi na to také přišla?Toto by chtělo být zaměstnavatelem roku je to vážně hnus.Co se týká VKL tak to je jasné za 100000 Kč měsičně zničí dobré zaměstnance jenom proto aby si udrželi svoji pozice.A aby toho nebylo dost očekávají od zaměstnanců vyjádření v jejich profláknuté Týmové kultuře ani se nedivím že si naši němečtí kolegové o nás myslí že jsme zaostalí.
 MIŠKA (xxx.xxx.13.182)reagovat 12.01.2016 15:47:42
RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
jo svata pravda DANČE přeju jenom hodně zdravíčka vím o čem mluvi a toho sráče KUČERU na něj taky jednou dojde ale chtelo by to co nejdříve.Je to šmejdvšech šmejdu ale nejhorší je to že ty svině KUČERA SAIFRT FINGR drži spolu proto jim z celeho srde přeju jenom to nejhorší nikdy jsem nebyla zaujata ale je to dobou a jejch chovánim tež at neco trefí p... Vnoučovou to taky není člověk.Mohlijsme se vykecat u p. Saifrta ale kničemu to nevedlo proto ja to jedna pakáž a souhlasim kdo uteče vyhraje ale kdo chce si vydělat i tu almužu tak trpi protože prace moc neni.
 Miška (xxx.xxx.21.231)reagovat 12.01.2016 18:21:58
RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Nevěř tomu Miško i u nás v Ostravě měli keců plnou pusu kolik lidí chce pracovat v Kauflandu a najednou zjistili že brigádníci utíkají tak jim přidali 85 Kč na hodinu ono dojde na všechny co si myslí že ostatní jsou póvl protože bez nás co pracujeme jako obyčejní zaměstnanci by nebyli nic.Ta arogance je přejde vzpomeň si na Geraldyho toho vyhodili takže ani ti naši VKL nejsou nedotknutelní a nadarmo se neříká že na každou svini se vaří voda stačí vyčkat a uvidíme kdo se bude smát na konci.
 13let (xxx.xxx.150.60)reagovat 15.01.2016 8:22:48
RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Na pana Hlisnikovského žádný VKL nemá,ať se zdá nepřípustný je to člověk se srdcem na pravém místě. Znám ho již 10 let a lepšího VKL jsme vážně neměli snad jen pana Truháře,ale toho vy si tady nikdo pamatovat nemůžete.Občas se na tyto stránky kouknu,ale věřtě,že je to síla co tady někteří dokážou napsat. Co na to dodat :PRÁCE NENÍ JEN V KAUFLANDU. to by si měl každý uvědomit.
 klakla (xxx.xxx.45.195)reagovat 15.01.2016 10:31:02
RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Ano, mate pravdu, pan Hlisnikovský je skvělý VKL a dokáže se zastat i řadového zaměstnance! Váží si člověka, kterého ta práce baví a má tu práci rád! Svoji práci VKL plní dobře a určitě ji nemá darovanou! S tím, jak jste psal(a) co tady někteří píšou, také se divím, protože pracovat se musí všude, neříkám, že ty věci se tam nedějí, ale pokud se mi tam nelíbí, nikdo mne tam nedrží, jestli však se bojím něco říct přímo, kvůli ztrátě práce, tak to lépe nemluvím ani zde, protože tím, že to nikomu neřeknete do očí a řešíte to někde ze něčími zády, chováte se úplně stejně jak ty osoby, které se tak chovají k Vám. Někteří tady nadáváte na mzdu…nikde není lehká práce, obzvlášť v dnešní době, kdy zaměstnavatel chce za malé peníze, velké výkony, ale myslím, že Kaufland má mzdu za hodinu, který jiný obchodní řetězec Vám ani nenabídne…
 joro (xxx.xxx.21.231)reagovat 17.01.2016 16:24:52
Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
zas tu píše nějaký hnědopich, bože Hlisníkovský je dobrý ???
 namjjd (xxx.xxx.39.101)reagovat 17.01.2016 20:36:39
RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Tak copak Ti udělal, že není dobrý??? Do očí mu to neřekneš, tak to řekni tady no...
 Hlísnikovský (xxx.xxx.21.231)reagovat 27.01.2016 11:57:52
RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Já pamatuji Hlisnikovského když mě žádal abych dala palety s cukrem na sebe - naštosovala a vše abych dala na obchod na hlavní ulici ale tehdy přišel jako nový a za učoval se takže jsem ho s jeho chytrým nápadem poslela někam.Jaký je nyní nevím nejsem jeho podřízená ale je pravda že v začátcích pěkně podlézal ale to se určitě změnilo.
 vvnuuo (xxx.xxx.54.255)reagovat 27.01.2016 13:22:52
RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Tedy, to Vám hodně špatného udělal, že by nebyl dobrý :-) , ale jak říkáte časy se mění, samozřejmě i kdyby tomu tak bylo pořád, tak jak můžou někteří z Vás ( řadoví zaměstnanci ) podlézat, aby byli dobří, tak proč by nemohl sám VKL :-) , ale určitě nemá tu práci darovanou!
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 02.02.2016 17:35:20
RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Že má pan Hlisníkovský svou práci rád, je vidět, který VKL by neměl, když už se na tu pozici dostane, ale že by si vážil lidí, které ta práce baví a zastával se jich? To tedy nevím, asi jak kde. Teď to spíš vypadá, že chce všechny stálé zaměstnance, co se snaží, aby ty filiálky nějak vypadali, vyházet a nahradit je těma nově příchozíma, kteří nebudou vědět, která bije a za chvíli mu s tím stejně seknou. Hlavně když mu nebudou oponovat. U nás je VOD už na mašli, myslím, nejspíš si to půjde brzy hodit. A není to o tom, že by se mu bál někdo něco říct, jeho to spíš asi ani nezajímá, chce aby bylo jen po jeho a jestli to má hlavu nebo patu, to už je věc druhá. Ono se snadno řekne, že když se vám někde nelíbí, tak s tím sekněte a běžte jinám, ale když člověk bere 15 čistého, má platit hypotéku a živit dvě děti, tak si těžko může vyskakovat
 kikkism (xxx.xxx.57.20)reagovat 03.02.2016 12:12:32
RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Pan Hlisnikovský asi také musí plnit nařízení, které mu přicházejí z vedení, jinak by Vás asi ta firma nemohla zaměstnávat, to jste ještě za tu dobu nepochopili???, že za Vaše výsledky je odměna plat! A pokud opravdu dobře pracujete, tak určitě s ním nebudete mít problém!!! A pořád to samé dokola...to si opravdu myslíte, že jako platy Vám dají jenom pro Vaše krásné oči???, protože jinde se asi nemusí pracovat že??? a ještě za míň peněz!!!
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 04.02.2016 18:53:14
RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
A vy znáte ty nařízení shora? VL chtějí mít plné akce, plné filiálky, aby se po oddělení neválely kartony a igelity a nestálo tam x palet, když je tam jeden zaměstnanec. Pak nějaké věci ohledně čísel a tabulek. A to je tak vše. To ostatní jsou výmysly nadřízených (ať už VKL nebo VOD), jak zaměstnat podřízené a prudit je, aby náhodou neměl někdo málo práce. A když se pak někdo na filiálku trefí a je to špatně, kdo dostane největší pojeb? Samozřejmě ten nejnižší článek, který to oddře na úseku a ani mu za to nikdo nepoděkuje. Vy pořád děláte, jak když je na filiálkách 75-80 zaměstnanců a dělá jich jen 5 a ostatní si to chodí jen odsedět na kuřárnu. U nás se za den udělá práce, až to není hezké a lidí dělá dost. Dokonalé to stejně nikdy nebude, to by muselo být x dní zavřeno, jsme lidi, ne roboti a ty obraty se na něčem udělat musí (takže na plných regálech z kterých zboží nebude ubývat, se to asi neudělá). Rozhodně nikdo nečeká, že dostane plat za krásný oči, ale když vybalíte za den 3-5 míchaček, stavíte čela z akcí, které musíte neustále doplňovat, sbíráte kartony a igelity, odpovídáte stovkám zákazníků na dotazy, sotva se dojdete najíst nebo na wc, tak se to někomu zdá málo? A co byste si tedy představoval/a vy, aby si člověk ten plat zasloužil? To by mě vážně zajímalo. A co by si představovali ti VKL? Málokterý z nich v dnešní době vzešel z nějakých nízkých pozic, aby prošel tím obchodem a věděl, co to obnáší (a zrovna pan Hlisníkovský je u firmy řadu let, aby to věděl). Ale ono se asi rychle zapomíná na to, jaké to bylo tam dole, když jde pak člověk nahoru...
 bukinnj (xxx.xxx.40.42)reagovat 05.02.2016 9:01:43
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Asi kdybych o tom nevěděla, tak bych o tom nepsala, ale máte pravdu, je ok. 50 zaměstnanců, 30 - kuřárna 20 - obchod, ale ti to nevytrhnou, položme si teď otázku, kdo je přijímal, VOD a VO ne VKL, takže, že Vám ten zbytek nepomůže za to asi pan Hlisnikovský nemůže... Proč Vám zrovna ten pan Hlisnikovský leží v žaludku???, když kolektiv je takový, že na oko jste všichni jeden tým, jeden druhého chválite - pak se žerete a jeden druhému by jste nepomohli, aby jste měli míň úkolu na hlavě. A pan Hlisnikovský si asi dobře pamatuje začátky na prodejně, proto asi po Vás vše vyžaduje, aby se nemusel vrátit na začátek a také si uvědomte, že konkurence řetězců je hodně vysoká, takže tomu se snaží, aby jste měli ty platy a pracovní místa...V jiných obchodních řetězcích jsou také akce, stojí čela atd. a to po dobu celé akce, ne jak v Kauflandu, kde po 3 dnech čelo nahrazujete neobratkovým zbožím, takže se u toho čela celý týden nenadřete a plat máte největší ze všech obchodních řetězců!
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 07.02.2016 8:08:56
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
No nevím, co a jak o tom víte nebo nevíte, ale pokud děláte u Kauflandu (nebo jste někdy pracovala) na provoze to asi nebylo a pokud ano, nevím, na jakém deziluzním obláčku jste létala. Jednak byste věděla, že to, že má Kaufland z řetězců největší peníze neplatilo dobré 3 roky nejméně, ani s přidáváním, které proběhlo za poslední rok, to stále neplatí (maximálně je to srovnatelné s jinými řetězci, ale netvrdím, že i jinde neberou o dost méně, záleží také na regionu) nicméně jakýkoliv řadový zaměstnanec to potvrdí. Co se třeba těch akcí týče, tak člověk, co pracuje na provozu Kauflandu ví, že sklady nejsou nafukovací, ceny jsou podtržené (proto jinde mají akce po celý týden, protože jejich akční cena je pomalu podobná té, která je u Kauflandu běžná) a centrála má neustále malé zásoby akčního zboží! To jsou důvody, proč se nahrazuje zboží na čelech pak neobrátkovým zbožím, ovšem ve chvíli, kdy akce jsou, neustále se ta čela obměňují. A 50 zaměstnanců - 30 kuřárna, 20 obchod? Tak to nechci vidět filiálku, kde to takhle funguje. To by měl Kaufland měsíčně sotva statisícové obraty, ne milionové. Neznám VOD který by si držel nadpoloviční většinu zaměstnanců, kteří by proseděli směnu na kuřárně - navíc sama píšete - že těch 20 to nevytrhne. A co z toho tedy vyplývá? Že by se těch 30 mohlo dál vesele vybavovat na kuřárně a těm zbylým 20 ještě naložíme, protože nedělají dost...? A jestli máte tak málo práce, že je čas pomáhat ještě ostatním, od jejich úkolů, tak to klobouk dolů, mě se ještě nic takového, jako je "mít čas" na něco jiného, než stihnout svou práci, nestalo... Pan Hlisníkovský mi v žaludku neleží, (otázka možná je, proč vy se ho zas tak vehementně zastáváte) nicméně, pokud jde VKL po obchodě a nelíbí se mu najednou věci, které tam jsou od začátku jeho působení na oblasti, celou řadu týdnů a předtím nevadily, tak si buďto vymýšlí neustále nové hlouposti, aby zatápěl VOD a nebo neví roupama co by - a to se týká naprosto všech VKL. Vy jste asi hodně žhavá na prachy, když pořád předhazujete ty plat\y a pracovní místa. No VKL zaměstnance ze svého tedy určitě neplatí a kdyby žádné zaměstnance neměl, tak není ani potřeba mít VKL, protože by nebyl ani žádný Kaufland. Takže kdo potřebuje víc koho? Zaměstnanci VKL nebo VKL zaměstnance?!
 klomkks (xxx.xxx.37.133)reagovat 07.02.2016 10:13:15
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Nebojte, žhavá na prachy nejsem, ale můžete mi říct, který tedy z potravinářských řetězců má větší mzdu než Kaufland? A tím asi chcete říct, že se ho zastávám, že jsem mu ho vykouřila, to jste na velkém omylu milá paní, nejsem lehká holka, mám své zásady, takže si dejte pozor co píšete! Jenom vím, že není špatný a uvědomte si, že může přijít někdo horší. A to, že chce změny?, také si asi vyměňujete spodní prádlo, nenosíte ho 5 let na sobě. Určitě víte, když je zboží na stejném místě, tak se neprodává, tak je dobrá obměna. Takže, to tak nechodí, že vlezprdelkové a osoby, které kouří na kuřárně (kamarádi VO, VOD) nejsou?, opět podotknu, kdo takové zaměstnance nabírá, že ne VKL, tak ti ostatní co tady píšou o tom, že musí pracovat za druhé si to asi vymýšlí, tak jak já. Zde ovšem jde vidět, že jste dokonalá osoba pro Kaufland a zbytek je odpad...Podle toho co píšete, byla by jste vhodná ho zastoupit, ale asi mají jiný názor na to a za druhé jak by jste dostala ten příjem co pan Hlisnikovský, také by jste to vyžadovala a ne-li nebyla by jste horší!
 KF (xxx.xxx.161.181)reagovat 08.02.2016 16:21:12
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Červený je fuč, nastoupil Hlisníkovský
Nikde nebylo psáno, že mají jinde vyšší mzdy, jen že Kaufland nemá nejvyšší. Minimálně dva další řetězce mají stejné mzdy jako Kaufland. Ale jaké, to si zkuste zjistit sama, nebudu tady dělat reklamu jiným... No zásady můžete mít jaké chcete, to vám nikdo nebere, na to, abyste mu ho vykouřila, nemusíte být lehká holka, ale nic takového tady nepíšu. Máte evidentně bujnou fantazii, když si domýšlíte mezi řádky, co chcete, aniž by to někdo napsal a zřejmě se to netýká jen mého předchozího odstavce, (už to srovnávat častost výměny spodního prádla s čímkoliv z obchodu je absurdní). Nevím jak u vás, ale u nás se zásadně neprodává zboží v nejvyšších policích, proto jsou tam tzv. ležáky, ale to je další z věcí, které by třeba VKL měli prosazovat na Centrále, kde si cucají plánogramy nesmyslně z prstu, aniž by věděli, která bije přímo na obchodě. Dělat věci od stolu umí kde kdo, ale aby měly smysl a hlavu a patu, to je umění, kterého v ČR aby pohledal... Kdo je kamarád s VO nebo VOD netuším a ani mě to nezajímá. Pochybuji o tom, že je tam někdo s někým kamarád. Kaufland je tak maximálně jedna velká drbárna plná "kolegů" nikoliv kamarádů. U nás na kuřárnu chodí výhradně kuřáci, se vztahy k VO/VOD ani žádným kamaráděním to nesouvisí, tito lidé kouřili už když na Kaufland nastupovali a chodí tam, ač se s VO snášejí v dobrém, nebo se nenávidí. To tak bývá... Pan Hlisníkovský ať si své místo nechá, stejně jako ostaní VKL, i kdyby brali půl milionu měsíčně, taková pozice mě nezajímá a dělat jí nechci. Od lidí kolem sebe vyžaduji stejně jako od sebe práci, která je užitečná a je k něčemu, aspoň co se provozu na obchodě týče (to jest: uklizená oddělení, doplněné zboží i akce, pokud možno nízké odpisy a slevy a vstřícné chování k zákazníkům). Přijde mi však nesmyslné neustálé měření dvojím metrem, to že si někteří vymýšlí hlouposti a chtějí po ostatních psí kusy, jen aby neměli náhodou málo práce, případně věci typu, že když přijede VKL na filiálku, která je totálně v rozstřelu, všude se válí kartony, mají tam díry jak vrata v regálech, ceny jim nesedí, značení nijaké - kde potom řeší jak dát filiálku dohromady, aby nevypadala tak příšerně (což je logické) a pak přijede někam, kde je fůra zboží, nikde se nic neválí, ceny odpovídají a začne se bazírovat na detailech: Tu je nakřivo cedulka, tu je ulomený roh lišty, támhle je moc šero... výsledná známka obou filiálek pak shodně za 4??!! WTF takhle pracovat, asi by mi nešlo ani spát, takže nemějte obavy, já být horší, než tihle z vrchu shlížející na ten póvl dole, opravdu nemůžu.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436