Reagovat na příspěvek
Akční zboží OZ - (ne)kvalita [Autor: Zelinář] [Datum: 17.04.2012 18:34:50] |
Chtěl bych nadhodit téma, co si myslíte o znehodnocování zboží zákazníky v úseku OZ.
Dle mého názoru mají až 50%-ní podíl na nekvalitě:
1. akční jablka apod. na čele - přehazovat kartony, rohy kartonů do jablek, pokud dojdou v L, tak pěkně označkovat spodkem bedny
2. jahody - pokud to jde otevřít balení a povyměňovat si jahody, to samé borůvky, maliny a ostružiny
3. hrozno - nejprve je nutno bytelně ochutnat a pak hurá do toho nejspodnějšího kartonu, nevadí že kartony vyházíme navrch vína, z každého kartonu á 5 kg zůstane 0,5-1 kg kuliček
4. banány - z každého trsu odebrat 1 kus a zbytek z co nejvyšší výšku vhodit do kartonu
5. volné ořechy a spol. raději bez komentáře !!!
6. ředkvičky - řádně prohrabat, co kdyby tam byly náhodou o 2 mm v průměru větší a tudíž asi o 15 g dusičnanů těžší !
7. balené houby - vždy propíchnout folii a otestovat, u hlívy její pevnost
8. kedlubny, nejlépe na čele v akci - vždy odhodit lupení zpět do kartonů s kedlubnami, i když před nimi jsou přepravky a koše, ostatní se přeci také rádi podívají do zeleného ; to samé květák
9. rajčata keřík - vždy pečlivě otrhat, stvoly i se zbylými plody odhodit z co největší výšky zpě t do kartonu
10. balená rajčata - zásadně rozhrabat, přeházet vaničky na sebe
11. cibule nejlépe za 3,90 v akci a na čele - vždy důsledně oloupat
12. karotka svazek - řádně otrhat a zvážit
13. kapusta a zelí - nejprve otrhat do velikosti tenisových míčků, odhodit zpět do zboží a teprve potom zvážit
A takhle bych mohl pokračovat, ale právě jsem z toho vypisování chyt´ nerva.
Takže pište co vy na to, neříkám, že jsou všichni takoví, jsou i slušní zákazníci.
Výše popsané dělají zejména:
1. důchodci - pondělní a čtvrteční ranní je za trest
2. rákosky (tváří se, že včera spadli z Marsu, nerozumí šéski)
3. dámy nad 50 let, zkušené frontové bojovnice bývalého režimu
Prostě urvat výhradně pro sebe, co je po nich za bordel a znehodnocené zboží, to je nezajímá. často si představuju, že tihle zákaznící přijdou domu, zapnou bednu, šťorají se v nose, nadávají na všechno možné a hlavně si myslí, jací jsou slušní lidi. Humus. Bezohlednost !
|