Reagovat na příspěvek

Ovoce a zelenina
[Autor: ] [Datum: 08.01.2012 16:45:40]
Poslední dobou se tu objevily příspěvky na téma kvality ovoce a zeleniny v Kauflandu, některé byly podnětné a zajímavé, některé byly úplně mimo mísu. Pracuji v Kauflandu v úseku OZ již několik let (na pozici Vedoucí úseku), tak snad bych k tomu mohl něco napsat i já. Tak především - jak kvalitní ovoce a zeleninu nabízíme, závisí v první, druhé i třetí řadě na jednotlivých pracovnících na úseku OZ, až daleko za nimi je nákup, VOD, VO a další. Pracovníci oddělení OZ jsou ti, kteří jsou dnes a denně v přímém kontaktu se zbožím, a právě oni získávají nejvíce informací o stavu zboží, např. zda je potřeba přebrat cibuli, česnek, jaké dnes přišly citrusy, jestli nepřišly nahnilé, co je potřeba slevnit atd... Takže nesvádějme případné nedostatky v úseku OZ na dodavatele ve stylu: takhle už to přišlo a já to musím prodat. Nemusím a udělám maximum pro to, aby si zákazník koupil do odpoledních hodin čerstvé a nezkažené zboží. Některé věci samozřejmě neovlivníte. Například počet pracovníků na úseku. Pokud v slabší dny prodáváte řekněmě 12 palet ovoce a zeleniny denně v obsazení jeden člověk na ráno, jeden na odpoledne, pak se nedá stihnout vše. Mám informace, že např. v Globusu jsou na jednu směnu tři, čtyři pracovníci.... Takže je to hodně o politice firmy, o tom, jestli vám pomohou pracovníci z ostatních úseků, jestli máte vstřícné nadřízené, jestli máte kvalitní podřízené. Na konec prosba všem zákazníkům: pokud nejste spokojeni s kvalitou ovoce a zeleniny, řekněte mi to slušnou formou, velice rád si vás vyslechnu a případné nedostatky ihned odstraním.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]