Reagovat na příspěvek

Stížnost na prodavacku.
[Autor: Iva] [Datum: 17.12.2011 17:05:01]
Dobrý den,nebudu tady říkat nejaka jména,ani své,ale to,co se děje v Kauflandu v Teplicich,nemá obdoby.Bohužel mám smůlu na jednu a tu samou pokladní.Nutno pododnout,ze jsem bílé pleti,aby si to nekteri občane nevysvetlovali jinak.Jezdím do Kauflandu pravidelne nakupovat,protože ho mám nejblíž,ale ještě jsem se nesetkal s ptodavackou,jako je tato.Je to starší zena-korpůletni postavy,která měla volno na kase.Položila jsem na pas svůj nákup,s tím,ze ho zaplatím.Za mnou nikdo nestal.Paní se zacala bavit se svou kolegyni.Asi po 3 min.,mě čekání,než si dane prodavačky proberou své zalezitosti,mě čekání přestalo bavit,a požádala jsem další pokladní,jestli bych u ni nemohla zaplatit.Ta mi řekla,ze si mám počkat,a ze mě ta pokladní u které jsem stala s nákupem obslouží.Ta se na mě podívala zpusobem,ze ji otravuje a ještě se drze zeptala:Co je?Naces jsem ji odpověděla,ze bych rada zaplatila.Takovej opovrhlivej obličej,co nahodila bych nikomu nepřála.Zboží jsem nechala na kase,s tím,ať si ho strčí někam.Tohle by se v Nemecku nestalo.Za takové jednání by tato zena letěla na hodinu!Uvědomte si jedno.My jsme také lide,a ikdyz jsme slusny,neznamená to,ze si necháme všechno líbit.Na tuto prodavacku jsem následně slyšela další stížnosti.Podle mě tam nemá co dělat.Ikdyz je to postarší zena,měl by ji někdo naučit,jak se ma chovat k zákazníkům.Díky tomuto jednání,které není ojediněle,jsem Kaufland zavrhla,a raději pojedu do města do Intersparu,kde jsou vlidnejsi.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]