Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:
[Autor: Jana] [Datum: 03.10.2010 22:41:38]
My už dávno říkáme lidem, že reklamní letáky nejsou pro ně, ale pro překupníky. Kaufland je nejlevnější, tak se tam stahujou. U nás například v den akce přijíždí až devět velkých dodávek vietnamských prodejců, kteří skupujou akční zboží ne po kartonech, ale po plných vozících. Pokud je omezení, udělají vláček, projedou přes kasy a třeba 5x se vrátí. A nikdo jim v tom nemůže zabránit. Co se týká stovnání s Globusem, naprosto s Vámi musím souhlasit, ale na to existuje určitý demografický rozbor. Globus a Hypernova jsou řetězce které navštěvuje "střední třída" naopak Lidl a Kaufland jsou řetězce, kam chodí ta nejnižší třída zákazníků a každý ze zaměstnanců vám to může potvrdit. Rozdíl v chování zákazníků se logicky odrazí v chování zaměstnanců, ať chtějí či ne. Nevím, možná by Vám někdo z Globusu dokázal odpovědět, zda-li mají podobné problémy, ale z naší filiálky Vám mohu prozradit, že kvůli kuřecím stehnům a pivu v akci už jsme museli volat Policii ČR pro ublížení na zdraví mezi zákazníky. Nic ve zlém, ale kvůli levnějšímu zboží dostat " po hubě" není zrovna ideální stav. Jo a ještě dovětek, proslíchá se, že onu stupidní službu zapisování, co není ,už konečně zrušíme. Není to pro zákazníky, ale opět pro překupníky, jak jinak říci tomu, že si za týden 1 člověk nechá zapsat 100 pytlíků bombonů či 60 čokolád. A není to Rom s rozvětvenou rodinou.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]