Reagovat na příspěvek

NEXIA - mé první dojmy (ruším tok diskuze, sorry)
[Autor: sgt.Mike] [Datum: 07.11.2002 0:46:19]
Zdravím všechny! Po důkladné úvaze a přečtení všech možných zdrojů na Internetu (včetně vaší diskuze) jsem se rozhodl koupit si vstupenku do klubu - Daewoo Nexia 1,5GLi 3d-hatch, 1997, býčí krev. Jakmile si půjčím digitál, pošlu foto, je to opravdu krasavec, musím se pochlubit. Ještě nemám ani SPZ ani jsem nestihl obout elektrony (mám). Chybí mi totiž bezpečnostní šrouby a nerad bych Nexii našel kolébající se na balvanech pod prahy. Jen pár prvních dojmů. Předesílám, že jsme vlastnil dost aut. Škodivkami počínaje (tý práce!), přes Rendlíky (děs!), Pažouty (hrůza!), Bajeriše Motor Wrak (cisternu a kreditku sebou!), Hnissana a já nevím co ještě. Po překvapivých a velmi dobrých zkušenostech s Nissanem jsem u něj vydržel nejdéle a trochu přivoněl k vozům, které vyrábějí "malý žlutý lidi". A asi už u nich zůstanu. Skvělé jízdní vlastnosti, dokonalý motor, nízká (s)potřeba VŠECH ropných produktů, neskonalá spolehlivost. Ceny náhradních dílů z druhovýroby (AutoŠtangle apod.) jako na Felacii. Takže, k Nexii: MOTOR - Kouká z toho opel, tj. nic moc to nejde, tak akorát (75 koní). Srovnávám s Astrou 1,4 rv.92 - ta je líná úplně neskutečně. Podle mne to mají na svědomí dost dlouhé převody, což je sice pohodlnější, ale... Jinak super tichý, je slyšet akorát krokovač "obstřiků". KAROSERIE - Bomba. Pokud mají ochranu aspoň trochu jako japonci, není čeho se bát v budoucnu. Srovnejte se shnilou Felacií s téhož roku. U Nissana (kompletní pozink!) byly po 13 letech problémem nosníky vzadu - pod kufrem, potom i vpředu (vůz ABSOLUTNĚ bez péče). A klasicky dveře. Uvidíme. PŘEVODOVKA - Na rozdíl od některých "recenzí" je tichá, řazení poměrně přesné. Přesnější, než u zmiňované Astry. Nelze srovnat s Nissanem, Toyotou, BMW (ani jsem to nečekal). Jen je dost dlouhá, jak jsem už zmínil. Jako by čekala na mnohem silnější motor (GSi??). JÍZDNÍ VLASTNOSTI - Dost dobré. Nemá sice více ramen na zadní nápravě (což byla specialita Nissan/pak Japonců - zavěšení vzadu je podobné přední nápravě), což poskytuje perfektní stabilitu v zatáčkách. Ale i Nexia sedí pěkně. Asi ono "rozšíření" Kadetta. NESROVNATELNÉ s Felacií. Lepší pocit z posilovače zaznamenán jen u BMW. BRZDY - Velmi dobré! Můj rudý ďáblík nemá ABS, ale nemohu si stěžovat. Nezkoušel jsem, zda po delším brzdění "vadnou". Ale ukažte mi auto, kterému ne! Pokud nemá chlazené kotouče. Neznám! Ještě bych zmínil, že brzdy jsou citlivé, nikoliv však jedovaté. Jsou mnohem citlivější, než například u Myšibuši Charisma (s ABS), u Nissana ad. INTERIER - Slušná výbava, mě ke štěstí chybí el. okna a ABS. Klima nechci, imobilizér zdržuje. Design odpovídá třídě, na mě naopak působí moderněji, než u Felacie (i té s novou tváří). JÍZDA - Něco mi vrže vzadu a něco na spojce, vysloveně na pedálu. Vzadu asi plato, já nevím, ale rozčiluje mě to. Ach jo, to zas bude hledání... NEPŘÍJEMNOSTI - Ukazatel nádrže. To je tak nepřesný, že po každé zatáčce začne ukazovat jinak? A co u benzínky? Mně se (ARAL) zahlcovala pistole, musel jsem čepovat skoro čůrkem. Takže zatím se mějte, přeji žádné nehody, zloděje a poškoditele.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]