Czech NEXIA Club - pro vsechny majitele Daewoo Nexia

založil:
milos
dne:
01.08.2002 10:12:18
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Radovan (xxx.xxx.228.2)reagovat 23.11.2002 15:11:01
Baterie
Ahojte vsetci, co sa tyka vymeny baterie, ak auto nema palubny pocitac, je vymena baterie mozna. Naproklad fabia ma palubny pocitac, kde sa automaticky blokuje motor pri nedodrzani intervalu vymeny oleja atd. Ja mam Daewoo Racer s mikroprocesorovym riadenim zapalovania a casovacom, mal som bateriu vybratu mnohokrat, dokonca aj 4 mesiace a nic. Takisto som menil bateriu v Passate r.v. 96 a Opli Corsa z r. 97 a nic sa nestalo. Jedine co moze zablokovat motor, je ako u Corsy, ze ked klesne napatie pod 12V tak chip zablokuje starter proti poskodeniu elektriky. Takze ak nemas palubny pocitac, nic by sa nemalo diat. Je dost mozne, ze v tom servise chcu na tebe zarobit. Skus sa opytat aj niekde inde, najlepsie znameho automechanika. A co sa tyka nahrania dat do auta, mas niekde koncovku na pripojenie? Mala by byt niekde pri palubovke alebo motore.
 Ondřej (xxx.xxx.187.52)reagovat 22.11.2002 18:48:31
Baterie
Diky za nazor,na vymenu baterie jsem se ptal taky,v servisu mi rekli,ze musim pri vymene baterky obe propojit-proklemovat,pri nabijeni prodluzovacka.Rekli mi ze pri odpojeni baterky auto nenastartuji,proto nahrat software.Vim je to nejake divne,proto se radeji snazim ziskat co nejvic informaci a zkusenosti i z NEXIA clubu.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 22.11.2002 9:52:03
Vypnuta baterie
Zdarec, to s tim vypnutim baterie myslite vazne??!!:-) Tak to ja uz asi 6x nema ty ’data’. Presneji o jaky ’data’ by se melo jednat- to vam v tom servisu nerekli?.Co kdyz budete chtit mnenit autobaterii.Coz u stari 6-8let auto je normalni. Podle mne asi chteli rict,ze prijdete o provozni data(jako nejaky hlaseni danych systemu atd.,no asi ty data budou jenom s vstrikovaci jednotky.Protoze aspon ma nexie nema palubni pocitac atd.Treba u octavie, se do palubniho pocitace uklada posledni vymena oleje.A pak existuje kontrolka u tachometru, ktera signalizuje vymenu oleje.
 Ondřej (xxx.xxx.187.52)reagovat 21.11.2002 18:36:48
Svarovani
Dobry den.Mam dotaz na moznost svarovani CO a odpojeni ci neodpojeni beterie.Mam Nexii r.v.97 a je vybavena ridici jednotkou.Ptal jsem se v servisu tam mi akorat rekli,ze baterku nesmim odpojit jinak prijdu o data a auto nepojede(nutno nahrat novy software),ale jestli muzu svarovat pri zapojene baterce jsem se nedozvedel.Udajne lze pri zapojene baterii svarovat,je pry nejak chranena-to jsem jen slysel.Mate nekdo zkusenosti?Diky za odpoved.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 18.11.2002 13:28:54
Sterace
Zdarec,nekdo se ptal na sterace.Protoze prselo a ja mnel na aute stary sterace, tak jsem byl nucen koupit novy a to o delce 48cm.I kdyz na steracich nebylo zadne doporuceni pro nexii, tak tyto sterace jsou akorat.Vetsi(51cm) by uz nepasovali.
 sgt.Mike (xxx.xxx.75.82)reagovat 14.11.2002 19:16:05
chipping 2
Mam GL a posilovac mam. ??? Krom toho, urcite se ten vykon nepise po odecteni posilovace,klima,alternatoru, prevodovky atd. Je to vykon na spojce. To bys mohl tvrdit, ze motor auta s rozsvicenymi svetly ma mensi vykon nez kdyz zhasne. Co se tyce ridici jednotky, mam na mysli moznost predelani motoru (Kadett) z typu C16NZ na E16NZ. Ohledne dalsich vykonovych verzi (52kW tusim a dalsi), cetl jsem je v katalogu firmy Purollator (mimochodem vyborne olejove filtry).
 bosch (xxx.xxx.139.247)reagovat 14.11.2002 15:41:02
chiping
no nie som sice z daewoo, ale mam doma nexiu , ktora ma podla preukazu 57kW a nie 55kw. pytal som sa na to a zevraj je to sposobene tym, ze moja nexia je GL teda bez celej elektriky a bez posilovaca, ktory vlastne zerie tie 2kw ;) o 52kw som nic nepocul.
 sgt.Mike (xxx.xxx.107.176)reagovat 13.11.2002 22:19:38
chipping - Vladimir?
Dotaz na někoho, kdo má kontakty v Daewoo: Jsou faktické (mechanické) rozdíly v motorech 1,5 8V? Jsou verze 55kW, 57kW a někde jsem tuším viděl i 52 kW. Nebo se to liší (jako u Octavie) pouze počítačem? Je použitý program v řídící jednotce shodný jako v Kadettu E? A dotaz navrch - nemá někdu "vytuněnou" jednotku? Nebo nevytuněnou, ale na pokusy s přeprogramováváním? PS Svině myšácký, sežraly mi zapalovací kabely!! Dneska jsem koupil nové a vyměnil... :-)
 Lewis (xxx.xxx.1.34)reagovat 13.11.2002 19:03:09
Radenie
Xalani plne súhlasím s radením VLADIMIRA len tu 5. radím až za 90km/h niekedy ju potiahnem do 120 pri obiehaní. WINTT:Nesuhlasím Nexia jazdí ak je vpoho veľmi tixo do týx 120 km/h až potom sa dá hovoriť že počujem motor,ale len počujem na LPG na benzíne nexava o sebe počuť trolinku viac:-))))
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 13.11.2002 12:03:40
To:motor
Zkus vyzkouset jestli to je motorem, nebo necim jinym.Tzn pri neutralu zkus vyzkouset motor ve vyssich otackach.Jestli hluk bude jenom pri jizde, tak je chyba nekde jinde.Mne treba pri jizde strasne huci zadni loziska, jdu je tento tyden menit.Prehlusil jsem to radiem.!-)
 wintt (xxx.xxx.187.52)reagovat 11.11.2002 19:05:20
Motor
Zdravim vsechny.Chci se zeptat jakou mate zkusenost s "hlasitosti motoru".V nexii jsem nikdy nejel,az pred nedavnem a zdalo se mi ze je motor dost hlucny.Pri volnobehu v pohode,ale pri jizde to bylo v interieru dost slyset.
 bosch (xxx.xxx.139.247)reagovat 11.11.2002 17:28:27
to vladimir
ak mozem tak tako: vlado nemas s tym pravdu, ze motory lepsie znasaju vyssie ako nizsie otacky. podla jednej auto moto relacie kde hovorili zastupcovia tusim opel mercedes a ford, ze motory kludne mozu chodit na uplne najmensich otackach a vobec im to nevadi. samozrejme vsetko sa odvyja od motora, ak je vysokootackovy tak vysoke otacky. a k radeniu, tiez mam GL - z 1 na 2 ani neviem z 2 na 3 pri 30 z 3 na 4 pri 45-50 a z 4 na 5 pri 65-70 ale viem, ze 1 taha do 50 cosi 2 taha do 80 cosi 3 taha do dakych 125 a cosi 4 do 179 ;) 5 ani neviem ale urcite menej ako 4 a este k tym otackam cim nizsie preradujes tym nizsia spotreba a pri roznych dojazdoch ku krizovatke zjazde z kopca nikdy nevyradit rychlost!
 vladimir (xxx.xxx.78.194)reagovat 11.11.2002 17:15:30
razeni...
Nexia ma celkem dlouhy prevody, coz nezarucuje raketovy start, ale zato pohodlnou jizdu. Ja osobne radim vetsinou takto: z 1 na 2 ve 20km/h, z 2 na 3 ve 40km/h, z 3 na 4 tak v 60 az 70km/h a petku tam davam mezi 80 az 90km/h. Samozrejme zalezi na terenu, zpusobu jizdy a stylu kazdeho ridice. Kdyz ale treba predjizdim, tak tocim ctyrku klidne az do 120km/h. Ten motor to snese, ale nezneuzivam toho. Taky doporucuju auto hnat do otacek teprve az po zahrati motoru na provozni teplotu, kor ted v zime. Vas dotaz je popravde trochu zvlastni. Zdravi Vladimir PS: Motor vseobecne daleko lepe snasi vyssi otacky, nez kdyz ho clovek dusi pri nizkejch rychlostech az "cvakaj ventily".
 vladimir (xxx.xxx.78.194)reagovat 11.11.2002 17:07:36
vrakoviste...
Zkuste stranky www.autoland.cz. Je to rozsahlej web zabyvajici se autovrakovistema podle znacek aut (maji zastoupeny vsechny myslitelne znacky aut)a je tam odkaz i na znacku Daewoo. U kazde znacky auta je telefon (mobil) na kterej lze zavolat a oni vam reknou, zda ten dil maji, za kolik a kde je mozne ho vyzvednout. Moje zkusenost s touto sluzbou je celkem dobra. To vrakoviste se fyzicky nachazi asi 20km jizne od Prahy smerem na Kolin, ale nazev ty vesnice si uz bohuzel nepamatuju. Hodne zdaru a napiste jak jste pochodil! Vladimir
 mcl (xxx.xxx.45.162)reagovat 11.11.2002 15:50:30
To: Palo
Moja schema vyzera si takto: 0 - 40 1. stupen, 40 - 70 2. stupen, 70 - 100 3. stupen, v meste uz sa viac bojim :), 100 - 130 4. stupen 130 - 180 5. stupen, viac stupnov bohuzial nemam :), je to 16V. Ale 40 mozes ist kludne na 3.
 Palo (xxx.xxx.139.99)reagovat 11.11.2002 14:30:00
Radenie bez otackometra
Ahojte, najprv Vam dakujem za Vase podnety, odpovede a pokusim sa hned nadhodit dalsiu temu. A sice, kedze mam verziu GL, tak nemam na palubovke otackomer. Moja otazka znie, kedy je najlepsie preradovat resp. aky rychlostny stupen pri akej rychlosti zaradit, aby jazda bola povedzme optimalna (t.j. ani sportova ale ani uzkcitne setriaca). Moja schema vyzera priblizne takto: 1. rozbehnem hodim do 2. niekde medzi 30km/h a 40km/h supnem 3. medzi 50-60 preradim na 4. a okolo 80-90 hadzem 5. Je to tak v poriadku? A este jedna vec. Pri znacke 40km/h nechate zaradenu 4-ku, alebo to preradite na 3. (ja sa snazim znizit rychlost niekde okolo 50km/h a taham to na 4-tom rychlostnom stupni) Vopred diky za odpovede.
 Lewis (xxx.xxx.1.36)reagovat 09.11.2002 13:45:18
pre Pala :-)
Hold zdravíím Vás. Vladimir už napísal čo je doporucované, no v mojej Nasti r.v.1996 GLE 5dv.sedan je naliaty Madit super 2000 polosyntetika. Som jej 2. majitelom bola burana z predu nie vážne ma momentalne 185 000km pohon LPG tam bol montovaný pri 70.000 km BRC.Čo sa týka plynu len doporučujem je sice citit v kopcox ze netaha tolko co benzin,al nie je problem podradiť nie? Na brzdy sa nemožem stažovať mam predne po generalke menene valčeky dostičky dokonca i kotuče ihneď ako som Nasťu zobral zo servisu som si skoro na kržovatke rozbil hlavu o čelne sklo :-))) noo a teraz proste brzdii fajn nemam problem. Este raz som si posral tesnosť motora tak ze som nalial moc oleja asi o 1l no si vieš predstaviť kade všadial to tieklo:-)) teraz je pretesnena a čistučka:-) All: ludia mam problem so štartovaním bolo to v servise a vratili mi to s vymenenými sviečkovými káblami, magnet v rozdelovači bol puknutý dali mi iný už používaný /zadara/ prečistili motorček volnobehu a povedali že už je to OK.Po týxto zasahox sa odstranilo lietanie otačok na voľnobehu,niekedy skapala /benzín/,no štartovanie za studena na 5-6x zostalo ak je motor teplý xýti ihneď...na LPG otačky nelietali ani to nexcipalo. D za rady Inak s tankovanim nemam preblem na OMV ani Slovnaftkách, ale na Arale a starýx pumpax ako boli za komančov tak tam mi tiež pištol stale vystreluje a tak si pomalinky tankujem:-))
 sgt.Mike (xxx.xxx.107.30)reagovat 09.11.2002 12:34:21
Nadrz a filtr...
Poloha "10 hodin" pri cerpani paliva funguje, diky za tip. Sedadla vyzkousim, pripadne posadim do kufru nejmladsi sestru a bude delat "osahavace". PS: Nemam tuningovane sani vzduchu, tak jsem zatim koupil obycejny vzduchovy filtr FRAM. Mam s nimi dobre zkusenosti, stoji 136Kc (zastoupeni PennzOil, Harfa - naproti nadrazi Liben). Je to opravdu znat, investujte tech par korun.
 vladimir (xxx.xxx.77.30)reagovat 08.11.2002 23:56:16
nadrz+pazvuky vzadu
Ahoj vsichni po delsi dobe, pripojuju se ktem, kteri maji problem s neustalym vypinanim tankovaci pistole. Myslim, ze hrdlo je moc uzke a diky tlaku ktery tam vznika se mi tankovaci pistole porat vypina. Resim to tak, ze pistoli nezasouvam do hrdla nadrze az nadoraz, ale drzim to celou dobu v ruce jak je potreba- bohuzel. Jinak moje uz vicekrat na techto strankach zminovana Nexia je 5D hatchback a vzadu mi nic nevrzalo, ale rovnou bouchalo, jako kdyby byly vymlaceny silentbloky ulozeni tlumicu na zadni naprave. Delalo to operadlo zadniho sedadla, ktery je nedeleny a svejma uchytnejma cepama bouchalo o karoserii. Vsiml jsem si toho u vice Nexii (jakozto byvaly zamestnanec Daewoo Motor Czech). Je potreba to operadlo vyndat a omotat to izolackou. Pak to da na chvili pokoj. Co se tyce motoroveho oleje, tak dovozce doporucuje a pouziva olej Total Quartz 5W-40. Doporucuje se syntetika kvuli citlivym zdvihatkam ventilu (a la Opel). Moje Nexia (bez ABS) taky docela blbe brzdi. Oblozeni je v poradku,posilovac brzd a oba brzdove okruhy taky, ale pedal ma dlouhej chod a i po natlakovani pruzi a clovek musi trochu pritlacit, kdyz chce nejak razantneji zpomalit. Myslim, ze je na vine brzdova kapalina, protoze se to nezlepsilo, ani kdyz jsem nechal brzdy odvzdusnit. Chci ji nechat co nejdriv vymenit, tak uvidime. Jinak myslim, ze posilovac rizeni dodatecne domontovat nejde. Taky mi docela zchazi. Tezkopadnost rizeni jsem ale momentalne vyresil tak, ze jsem na auto nasadil zimni pneu o rozmeru 165/70 R13 (stejne pro Favorit/Felicia) a na uzsich gumach jde volant mnohem lip a lehceji. V technicaku mam sice povoleny pouze pneu 175/70 R13 + jeste snad nejaky 155 R13, ale myslim, ze na zimu to moc nevadi. Jinak jeste jednou vsem zpochybnovatelum techto korejskejch aut potvrzuji, ze pres zastaralejsi konstrukci a koncepci je i s nejchudsi Nexii GL lepsi svezeni, nez z poslednim modelem Felicie (Vlastnil jsem dve Feldy a tak vim o cem mluvim). Interier Felicie je sice esteticky zdarilejsi a na oko mozna kvalitnejsi, ale v Nexii je daleko lepsi posaz za volantem a auto je celkove mnohem lip odhlucneny. Tak uz vas nebudu zdrzovat a tesim se na protinazory. Vladimir
 veslo (xxx.xxx.81.193)reagovat 08.11.2002 16:26:20
Čaute NEXIACI
Mam NEXIU GL a strašne zhanam polepi na budiky neviete mi niekto poradit.Inač uz sa tesim na jar.Teraz na zimu sa idem s mojou nexiou zavriet do garaze lebo ze sa jej nepacia klucky na dverach.Takze klucky pojdu prec a ktomu troska pretiahnuta kapota na predne svetlomety + mensi otvor na privod cerstveho vzduchu k filtriku to bude kakao.Inac este raz dakujem za info ktim polepom,dufam ze to niekto vie zohnať.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42