Czech NEXIA Club - pro vsechny majitele Daewoo Nexia

založil:
milos
dne:
01.08.2002 10:12:18
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 milosh (xxx.xxx.76.251)reagovat 20.08.2003 10:33:56
sraz - upresneni
pratele, mnozi se mi dotazy, jestli je sraz jen pro majitele upravenych nexii. takze to uvedu na pravou miru. SRAZ JE PRO VSECHNY MAJITELE NEXII, nemusite mit tuning, abyste mohli prijet, budeme radi, kdyz se prijedete inspirovat, jak svy zatim neupraveny auto upravit :)
 PetrN (xxx.xxx.181.35)reagovat 20.08.2003 8:24:53
Sviti kontrolka ABS
Pratele, prosim Vas jeste jednou o radu.. V posledni dobe mne zacala svitit kontrolka ABS. Kdyz nastartuji, normalne zhasne, ale po chvili jizdy se rozsviti a sviti porad. Predtim jsem s tim problem nemel. Neresil nekdo z Vas podobny problem? Dekuji za odpovedi. Zdravi Vas Petr
 Tomas (xxx.xxx.134.53)reagovat 19.08.2003 22:25:32
CHECK ENGINE
Urcite si daj urobit diagnostiku motora. U mna sa nakoniec ukazalo, ze to nebola voda v benzine ale preruseny kontakt od senzora rychlosti (o ktorom som doteraz ani len netusil), takze procesor mal info speed=0km/h, co malo za nasledok obcasne vygenerovanie alarmu, rozsvietenie kontrolky, zhasnutie motora (obcas neudrzal min. otacky) a pod.
 sgt.Mike (xxx.xxx.136.100)reagovat 19.08.2003 11:13:01
CHECK ENGINE
Me taky obcas kontrolka sviti a je to pouze kdyz jedu po dalnici konstantni rychlosti delsi dobu. Je jedno, jak treba 110-150km/h, proste se po cca deseti minutach rozsviti a pak zhasne. Asi to ma souvislost s benzinem, protoze kdyz dam plny plyn, uberu, plny plyn a uberu atd, tak to pak prestane skoro hned. Ted hodlam natocit plnou nadrz V-Power, tak uvidim. Zkousel jsem pripravek BG-MI3000, zkusim jeste BG44K a vymenit palivovy filtr... Nevite, kde mi vyctou stav jednotky, abych se dozvedel, co to je za chybu?
 milosh (xxx.xxx.76.251)reagovat 19.08.2003 7:33:40
SRAZ
no Ivane, sprint by byl dobrej, ale kdyz nas tam bude 10 misto rekneme 30, to uz by byl rozdil, co rikas? Polaci to meli v nejakym autokempu a pak jeli pres mesto atd.. to by mi stacilo :)
 Ivan (xxx.xxx.78.85)reagovat 17.08.2003 21:42:27
SRAZ
Ahoj Nexiáři, situace se srazem se má následovně: sehnat v Brně plochu ke srazu problém není, ale je již problém sehnat plochu, kde by šel uskutečnit náš oblíbený sprint. Byl jsem už na několika parkovištích, ptám se koho můžu, ale nic ideálního jsem ještě nesehnal. To, co jsem sehnal, rozhodně ideální není. A myslím, že Svaťa je na tom podobně. Proto bych se osobně klonil k tomu, uskutečnit zářijový sraz společně s klukama z Honda Clubu, i když to bude v Jihlavě. Doufám, že těch cca 80 km navíc kolegy ze SR neodradí. Pro Jihlavu hraje ještě ten fakt, že tam prý kluci budou mít měřáky na sprint a hlavně velkou plochu! Tak to je moje stanovisko.... Co Vy ????
 milosh (xxx.xxx.236.218)reagovat 16.08.2003 12:53:08
SRAZ SE BLIZI, ALEKDE BUDE?
dostali jsme nabidku poradat sraz spolecne s cleny HONDA klubu, ktery je v Jihlave. ja bych jej ale presto udelal nekde v okoli Brna, jak jsme slibovali, protoze ze Slovenska vas jiste prijede dost a abyste jeli jeste pres pul nasi ceske republiky se mi nezda moc dobrej napad. Musime byt taky trosku solidarni, ne? :) Vid Ivane a Svato?!!
 petr-nessi (xxx.xxx.84.187)reagovat 11.08.2003 20:27:14
olejový čidlo
čauky všichni,mám dotaz.Na dovolený se mi odporoučelo olejový čidlo(príma stav olej stříká tempem litr na kilometr)ale v servisu v Kolíně velice ochotný a na místě opraveno.Jen ten dotaz:z vrakoviště jsem si odvezl čidlo na Nubiru(200Kč)a to má jen jeden vývod na elektriku,zatímco Nexia má zásuvku a tři dráty???Mechanik připojil kontrolku,takže funguje v pohodě,ale neví někdo na co jsou tam proboha ty dva zbývající dráty?Mechanikova hlava to nějak nebrala a moje taky ne.Všechno ostatní je plně funkční tak nevím.Jo cena opravy za cca hodinu práce 100,-Kč,tak jsem si připadal jako v pohádce.Díky za radu a čus
 milosh (xxx.xxx.76.251)reagovat 11.08.2003 9:26:02
news + sraz
tak jsem po dovolene, bylo to prijemny, nebyt v tech vedrech v praci, ale uz musim makat :) v mailu se mi nashromazdilo par novych clenu vcetne zahranici, takze zitra muzete ocekavat velkou aktualizaci. udelal bych ji driv, ale nejak mi doma odesel modem :( a ted KE SRAZU !!! poprosil bych vsechny, co chteji prijet, aby mi napsali na mail a soucasne i Ivanovi. diky. Termin zatim neni definitivni, ale planujeme predposleni ci posledni tyden v zari, takze UZ ZA MESIC ;-)
 Granko (xxx.xxx.16.34)reagovat 08.08.2003 16:24:49
repro vpredu :-)
Ja tam mam Blaupunkty neviem ake (maju uz tu umelohmotnu membranu), priemer magnetu asi 9,3 cm, takze tam das skoro cokolvek. Pod nimi je cosi pruzne, co uhne, aj keby si to tam mal natlacit silou. Potrebujes lepraky s odstranitelnymi uchytkami, inak to tam nenarves. Pravy relativne ok, s lavym sa potrapis. Neprepichni si ich srobovakom :-)) a vymen kable.
 Juraj (xxx.xxx.68.146)reagovat 08.08.2003 11:43:40
repro v predu
Nakolko som si zohnal lepsie autoradio /Pioneer 3500MP/, tak som zacal vymyslat s reproduktormi. Vzadu som problem vyriesill celkom dobre, stare som vymenil za nove s rovnakym rozmerom, este sa tam troska musim popasovat co s castou vyskovou. Ale mam problem co vpredu? Niekto tu pise o Magnatoch Car Fit 102, ale mna by zaujimalo, ci to ma este niekto riesene nejakym inym sposobom? Ak ano, tak mi skuste poradit. Dakujem uz vopred.
 Tomas (xxx.xxx.134.53)reagovat 31.07.2003 20:43:23
Palubny pocitac
Vie niekto urobit zariadenie, ktore by zistovalo prevadzkove udaje napr. teplota motora, otacky, rychlost, aktualnu spotrebu paliva a pod. z konektora, ktory sluzi na diagnostiku motora do ktoreho sa pripaja tester co maju v servise. Nieco ako ten tester, ale bolo by to o moc mensie a napr. na nejaky LCD displej alebo pod. Skratka taky jednoduchy maly sikovny palubny pocitac :o)
 josef107 (xxx.xxx.184.10)reagovat 28.07.2003 21:33:41
radio
Prtosim autora Sguire at mi posle opravdu podrovnejsi postup odblokovani radia. Mam stejny problem.Na radiu bezi cas, kazetak jde. I kdyz jsem odpojil baterku na 15 min. tak stejne jen naskocil cas a po zadani /vyzkouseni vsech 3 kodu nic. Co je potreba jeste zmackout a drzet .Diky. josef107@centrum.cz
 josef107 (xxx.xxx.184.10)reagovat 28.07.2003 21:24:00
meric oleje v prevodovce
Ja panove Nexiari shanim na manualni prevodovce meric oleje. Koupil jsem cesky manual jeste 23.7.03 je tam vyobrazeni a popis ale merku jsem nenasel.Koupil jsem auto z Nemecka ma krasny digital pristroje nikde jsem nic takoveho v knize nevidel.Jevidet, ze nam sem vsechno nedavali.
 josef107 (xxx.xxx.184.10)reagovat 28.07.2003 21:18:38
brzdy
Tenco mu to tak neslafuje jako 120 tak tam ma asi ABS at si auto poradne prohlidne.
 PetrN (xxx.xxx.181.35)reagovat 28.07.2003 13:53:38
Sviti kontrolka ABS
Pratele, prosim Vas o radu.. V posledni dobe mne zacala svitit kontrolka ABS. Kdyz nastartuji, normalne zhasne, ale po chvili jizdy se rozsviti a sviti porad. Predtim jsem s tim problem nemel. Neresil nekdo z Vas podobny problem? Jeste se mi nechce do servisu... Dekuji za odpovedi. Zdravi Vas Petr
 milosh@centrum.cz (xxx.xxx.76.251)reagovat 28.07.2003 8:10:25
Dodatek k prihlasovani na sraz
tak pratele, pokud pojedete v zari na nas sraz, muzete to psat Ivanovi nebo me. Diky
 Ivan (xxx.xxx.109.129)reagovat 27.07.2003 20:43:15
přihlašování na Nexia sraz v Brně
Ahoj Nexiáři, abychom měli lepší přehled o tom, kdo přijede ten víkend kolem 20. září (snad se to, Miloši, nezměnilo ?!?!) do Brna na sraz, tak prosím piště na můj e-mail xivan@mail.muni.cz . Snad se nás sejde co nejvíc, očekávám i bratry (sestry?) Nexiáře ze Slovenska! Případné ubytování zajištěno v kempu (stany i chatky). Mějte se!
 Ivan (xxx.xxx.215.213)reagovat 27.07.2003 13:43:46
to Granko
O tom, že 16V motor je línější vypovídá i fakt, že na minulém srazu byly všechny Nexie, vyjma té mé a Poláka Lukase, 8V a ve sprintu jsme spolu s Lukasem obsadili poslední dvě příčky! Zajímavé, ale je to tak...
 Tomas (xxx.xxx.139.247)reagovat 24.07.2003 16:52:28
Kontrolka CHECK ENGINE
Uz asi mesiac sa mi obcas rozsvieti kontrolka CHECK ENGINE a po nejakej chvile 30sek-1min zhasne, prejavuje sa to hlavne v nizsich otackach a co je horsie, motor obcas uplne zdochne, zvlast na krizovatke je to dost neprijemne, ked clovek zosliapne spojku ze ide preradit a otacky klesnu na nulu. V manuali je popis, ze ak kontrolka obcas zasvieti a po chvile zhasne, nevenujte tomu pozornost. Napriek tomu ma to stve, zvlast to vypnutie motora ked svieti ta kontrolka. Bol som sa aj v servise na to opytat a chlapik povedal, ze som uz tento tyzden siedmi. Diagnoza: voda v benzine, a to tankujem na tej istej pumpe uz asi rok. Lenze dodal, ze sa to prejavuje hlavne ked je uz malo benzinu v nadrzi a vsetko svinstvo co clovek okrem benzinu natankuje (voda a iny sajrajt). No u mna sa obcas stane aj ked natankujem do plna alebo som v strede nadrze. Stalo sa uz niekomu nieco podobne?


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42