Proč jsou metaloví fanoušci líní chodit na metalové koncerty?

založil:
ctu
dne:
10.12.2000 20:46:50
odkaz:
www stránky
kategorie:
Kultura a Umění
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Osi (xxx.xxx.116.60)reagovat 12.12.2000 21:45:57
Už to fachá
Tak snad to už bude fungovat. Čekám Vaše příspěvky k článkům.
 vanena (xxx.xxx.108.239)reagovat 10.03.2001 12:12:57
JDE O VIC!!
Uz jsi nekdy poradal koncert? A ne v nejakym luxusnim klubu ale v nejake zapadle dedine? Uvedom si, ze dobra akce neznamena 5 nejlepsich kapel se super zvukem, ale je to taky atmosfera, kamaradi... Kdyz jezdis jen a jen za kapelami, chapu tve znechuceni. I kdyz je koncert shit, casto se bavis lip, nez kdyz je super, ale nalada sterilni.
 Osi (xxx.xxx.116.76)reagovat 10.03.2001 22:35:01
RE:JDE O VIC!!
O.K. Koncerty pořádám, chodím na ně a dokonce i na koncertech hraji. Chtěl jsem říct asi to, že spousta koncertů má katastrofální úroveň. Nevím jak se mám dobře bavit na akci, kde je 5 lidí, protože ani nebyly vyvěšený plakáty a kapelu z tohoto důvodu ani nebaví hrát. A přitom v dnešní době, kdy většina koncertů je na výměnné bázi, si za to můžou kapely sami. Znám grupy, které to dělají asi takhle. Pozvou spoustu kapel, kterým nic neplatí, protože jde o výměnu. Nepostarají se o propagaci ani o alespoň trochu dobrej aparát. Výsledek: Kapela je v pohodě, protože si zahraje na výměnu u spousty kapel (z nich většina to bere zodpovědněji), a navíc pořádá za minimální náklady, ale jinak to nikoho moc nebaví (protože je hnusnej zvuk, atd...) a akce tak končí fiaskem. Chápeš o co mi jde? Prostě ignorovat kapely, který pořádaj akce jen čistě pro svůj vlastní prospěch a ne pro fanoušky a kapely, které zvou.
 vanena (xxx.xxx.13.50)reagovat 18.03.2001 13:31:01
RE:RE:JDE O VIC!!
No jo, ale to uz sou extremy, kdyz nejsou ani vylepene plakaty, to uz pak nemusis pokladat otazku, proc nechodi lidi, to je potom jasny... Ale takovych akci zas tak moc nebyva a rekl bych ze obecne je navstevnost celkem slusna. Podivej se na to takhle - kdyz prijede metalova banda solidni urovne treba z nemecka, sejde se skoro vzdy minimalne nejakych 60 lidi, a v drtive vetsine je jich mnohem vic. To kdyz jeli po cechach tour Autoritar, na koncerty chodilo 10 lidi normalne, to se na metalove scene stane jen kdyz je organizace zfusovana. Myslim ze lidi chodi dost a je to supr, ze muziku kterou maji radi podporuji. A nemuzu se divit, ze kdyz je vstupne predrazene, kdyz koncert v pondeli, kdyz nejsou plakaty atd. ze neprijdou lidi. Jim bych to za vinu nekladl...
 Osi (xxx.xxx.176.70)reagovat 21.03.2001 13:52:46
RE:RE:RE:JDE O VIC!!
Ty nevyvěšeny plakáty jsou opravdu extrém, ale nemysli si. Já těch štací pár odehrál. Vím, že nepřipravené akce nejsou výjimkou, i když uznávám, že je jich menšina. Vůbec mi v tom článku nešlo o to, abych kritizoval lidi, že nechodí na akce, ale naopak některé pořadatele, kteří to fušují. Mluvím o kapelách které dělají akce jen a jen proto, aby jim někdo akci vrátil a vůbec je nezajímá kolik přijde lidí. Ale zase pozor - rozhodně nemám nic proti výměnám, spíš naopak. Je ale nutné z výměn vyloučit ty "chytráky". Praxe: udělám akci, perfektně ji připravím, o to aby přišli lidi se dobře postarám a pozvu grupu na výměnu. Pak oni pozvou nás, ale na tu jejich akci skoro nikdo nepřijde, organizace není, aparáty hrůza a nás to nebaví. OK, chápeš o co jde. Je třeba takovy chytráčky nechat vymyzet. Prostě s nimi nespolupracovat!!
 vanena (xxx.xxx.109.84)reagovat 29.03.2001 20:08:15
RE:RE:RE:RE:JDE O VIC!!
No, pak je to jasny a stoprocentne s tebou souhlasim!!!! Takovy vycuranky taky nenavidim (a na to ani nemusim v zadne kapele hrat ;-)) Naopak slava tem, kteri to berou poctive!
 madmax (xxx.xxx.22.81)reagovat 02.04.2001 13:44:05
koncerty
Jo plne s vasi debatou souhlasim, ale dovolte i muj nazor.Netyka se mensich koncertu, tancovacek apod. Chci mluvit o vetsich koncertech. S temi se v posledni dobe roztrhnul pytel. Ne vsak kazdy koncert ma strandartni zabezpeceni a reklamu. Plakaty nejsou, ceny napoju jsou predrazene, slovo "vyprodano" u nas asi neexistuje, cim vic lidi tim vic penez (napr. klub s kapacitou 800 lidi, vzdyt se jich tam veslo 1300). Poradatele casto arogantni. Za ochranku pred podiem se berou agresivni idioti kteri jenom cekaji aby mohli ukazat svou silu. Prostredi naprosto nevyhovujici pro koncert. A pak se vsichni divi ze fanousci neprisli na koncert. Sam delam koncerty, casto je i zvucim a osvetluji, pred nedavnem jsem i hraval. Vzdy jsem se snazil aby na koncertech bylo aspon nejake zazemi (prijatelne ceny, nejake jidlo, kvalitni zvuk,dobra propagace je samozrejmosti). Nekde vam pred koncertem zabavi fotak, co kdybyste si nahodou vyfotili kapelu a fotky prodavali. Nekterym poradatelum jde jenom o byznys. Je malo lidi? Nic zvedneme ceny napoju. O dalsich atributech koncertu ani nemluve. Clovek projede pul republiky, casto si vezme dovolenou a nakomec prijede do takoveho hnusu. Avizovane predkapely tu nejsou, rekne se nedojely, nebo zdravotni problemy. Kdyz se pak podivate na internet, zjistite ze tady kapela nemela vubec hrat. Mam takovych prikladu hromady (a konkretnich).
 vanena (xxx.xxx.13.50)reagovat 16.04.2001 14:53:17
RE:koncerty
Na velke koncerty prakticky nechodim, ale z tech nekolika malo kde sem byl mam naprosto stejny pocit. Jeste bych k tomu rekl tohle - bud beru koncert jako nejakej ten andros, pak jsou veci jako kapacita klubu, nazvuceni apodobne omluvitelne. Nebo beru koncert jako byznys a pak bych byt lidma co na ne chodi tvrde vyzadoval slusne zachazeni - kdyz uz si platim ty tezke prachy.
 Mordorus (xxx.xxx.112.180)reagovat 15.01.2003 19:22:01
lehka rada
Ja nevim odkud dotycni prispivatele jsou ale u nas v Brne kdyz nejaky koncert je tak je vzdy dobre organizovan.Nikdo prece nikoho nenuti aby chodil na kazdej koncer.Tak si vybirejte podle jmen kapel ktere maji ucinkovat.