Napište zde svůj názor

založil:
samotaar
dne:
19.05.2002 13:05:54
odkaz:
www stránky
kategorie:
Kultura a Umění
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Jiri (xxx.xxx.233.154)reagovat 09.03.2004 11:22:59
RE:Trošku pomýlené
Rekl bych, ze trosku pomylene to ma p.Kriz.On tam totiz jasne uvedl, kolik nemeckych divizi bylo z boje vyrazeno a kym.Jen se to chce naucit cist.Dodavky zap.spojencu Rusku cinili pouhych 5 % prostredku ktere nakonec na valku vynalozil SSSR.
 Brylik (xxx.xxx.98.33)reagovat 07.02.2004 21:55:03
MOLODCY
Ahoj pratele/ Jsem velice potesen ze ekzystuje tato diskuse/ Ne mohu souhlasit se vsemi nazory uz jenom z toho duvodu ze jsem ukrajinec a muj deda v teto valce zahynul.Kazdopadne amerycka propahanda je stejne prehnana jako kdysi sovetska(sssr uz je historiji,amici nabiraji tempo) Ale jestli vas zajima trochu horka pravda zkuste sehnat nikde par knih od Viktora Suvorova. CAO
 Amneloth (xxx.xxx.136.160)reagovat 15.03.2004 20:28:26
Stalin byla snad větší svině než Hitler.
Co je horší než mučení a zabíjení vlastního lidu, to co dělal Stalin po celou dobu jeho vlády? Vždyť to bylo v zájmu jeho vlastního státu, nebo jaký to tehdá bylo zřízení. Hitler aspoň zabíjel jiný, a ne svůj vlastní národ - podle mě by se mělo stydět spíš Rusko, než Německo.
 Wolfík (xxx.xxx.113.156)reagovat 23.03.2004 8:05:14
RE:Stalin byla snad větší svině než Hitler.
Sorry, ale těžko říct, kdo byl větší svině. O Hitlerjugent,jsi jistě slyšel. Podle informací uváděných v knize (Velé bitvy 2. světové války, v kapitole o Berlíně), se píše, že Berlín bránili jen starci a děti (Hitlerjugent). Tedy spíš už to děti ani nebyli. Byli tak z fanatizovaní, že bych s nima asi nepokecal :-) Ale jde o to, že to byli přeci jen děti. A Hitler byl takovej sobec, že je nechal nesmyslně bránit Berlín (před rudou armádou). Hodně z Hitler Jugent zařvalo, při palbě z děl a ti kteří nechtěli bojovat, vojáci SS oběsili. Navíc němci taky stříleli do vlastních a ne málo. Němci měli koncentráky, rusové zase tábory na Sibiři. Věřím i tomu, že v koncentračních táborech skončila i pěkná řádka němců. Takže bacha, všude jsou hajzlové a nikdo není ten hodnej ani spojenci. Hodní jsou jenom delfíni a babičky :-)
 Wolfík (xxx.xxx.113.156)reagovat 23.03.2004 7:53:34
Lidi se nezmění
Nejsem ani historik ani psycholog, ale nemůžu se vyrovnat s tím, že lidi jsou jen lidi, tudíž se řežeme, podvádíme, lžeme a vůbec jsme na nic. Tolikrát jsem už slyšel, jak by bylo skvělý, kdyby tu určitý druh hmyzu, organismu, atd... nebyl. Dlouho jsem si myslel, že právě člověk se odlišuje od zvířat tím, že má rozum a cit. Dávno vím, že to tak není a nikdy nebylo (až na vyjimky). Schválně zeptejte se svého svědomí a uvidíte, že politické zločiny nejsou tak daleko, jak by se mohlo zdát. Všude jsou dobří a špatní. Někdo je bohatej, někdo chudej a někdo chytrej, někdo citlivej. A to platí i o národech. Každý národ má určitou charakteristiku. Avšak lidé dnes nejsou hodnější než dříve. Jsou jen chytřejší, ví co si můžou dovolit (většinou). Stejně tak jako národy, tudíž politikové ve vládě jsou taky lidi. A ne málo z nich toho zneužilo, či zneužívá. (Mám na mysli moc.) K tomu názoru bych se vyjádřil asi takto: Spíš to bude pravda. Avšak protože jsou všude lidi a koukají co by kde urvali, či vytěžili, tak ne všem informacím se dá věřit a to platí i dnes. Takže si myslím, že Druhou světovou válku sice rudá armáda vyhrála, ale za jakým účelem? Zachránit, nebo vytěžit? Kdyby ti nahoře (Stalin, Žukov, atd...) chtěli zachraňovat, nebyli by jsme (a spousta dalších národů) v režimu komunismu a samozřejmě následovala mírová okupace. Stejně tak i spojenci. (Avšak ti, alespoň co já vím, neznásilňovali tolik, co rusové. Kdo ví, jestli pro to, že byli v té době trochu chytřejší, nebo proto, že nebyli tak na*raní. :-)) Takže za osvoboditele považuju (a vzdávám jim čest) jen ty lidi (vojáky), kteří opravdu s tímto vědomím bojovali, či jednali, léčili, atd... za účelem pomoct. A těch bylo opravdu pramálo. Ať už mezi vládami, vojevůdci, či prostým lidem. Můj dědeček je už hodně starý a chtěl bych mu tímto udělat malý památník: Za druhé světové války pracoval jako slévač, když se dozvěděl, že jej přeloží do Rakouska pracovat pro němce, nalil si horké olovo do boty, aby nemusel jít. A takových případů bylo jistě mnoho. Tomu říkám frajeřina a pomoc v boji proti fašismu. Ne, když si nějáký politik spočítá, odkud kam a za kolik. Díky za přečtení Wolfík :-)
 Wolfík (xxx.xxx.113.156)reagovat 23.03.2004 7:54:24
Lidi se nezmění
Nejsem ani historik ani psycholog, ale nemůžu se vyrovnat s tím, že lidi jsou jen lidi, tudíž se řežeme, podvádíme, lžeme a vůbec jsme na nic. Tolikrát jsem už slyšel, jak by bylo skvělý, kdyby tu určitý druh hmyzu, organismu, atd... nebyl. Dlouho jsem si myslel, že právě člověk se odlišuje od zvířat tím, že má rozum a cit. Dávno vím, že to tak není a nikdy nebylo (až na vyjimky). Schválně zeptejte se svého svědomí a uvidíte, že politické zločiny nejsou tak daleko, jak by se mohlo zdát. Všude jsou dobří a špatní. Někdo je bohatej, někdo chudej a někdo chytrej, někdo citlivej. A to platí i o národech. Každý národ má určitou charakteristiku. Avšak lidé dnes nejsou hodnější než dříve. Jsou jen chytřejší, ví co si můžou dovolit (většinou). Stejně tak jako národy, tudíž politikové ve vládě jsou taky lidi. A ne málo z nich toho zneužilo, či zneužívá. (Mám na mysli moc.) K tomu názoru bych se vyjádřil asi takto: Spíš to bude pravda. Avšak protože jsou všude lidi a koukají co by kde urvali, či vytěžili, tak ne všem informacím se dá věřit a to platí i dnes. Takže si myslím, že Druhou světovou válku sice rudá armáda vyhrála, ale za jakým účelem? Zachránit, nebo vytěžit? Kdyby ti nahoře (Stalin, Žukov, atd...) chtěli zachraňovat, nebyli by jsme (a spousta dalších národů) v režimu komunismu a samozřejmě následovala mírová okupace. Stejně tak i spojenci. (Avšak ti, alespoň co já vím, neznásilňovali tolik, co rusové. Kdo ví, jestli pro to, že byli v té době trochu chytřejší, nebo proto, že nebyli tak na*raní. :-)) Takže za osvoboditele považuju (a vzdávám jim čest) jen ty lidi (vojáky), kteří opravdu s tímto vědomím bojovali, či jednali, léčili, atd... za účelem pomoct. A těch bylo opravdu pramálo. Ať už mezi vládami, vojevůdci, či prostým lidem. Můj dědeček je už hodně starý a chtěl bych mu tímto udělat malý památník: Za druhé světové války pracoval jako slévač, když se dozvěděl, že jej přeloží do Rakouska pracovat pro němce, nalil si horké olovo do boty, aby nemusel jít. A takových případů bylo jistě mnoho. Tomu říkám frajeřina a pomoc v boji proti fašismu. Ne, když si nějáký politik spočítá, odkud kam a za kolik. Díky za přečtení Wolfík :-)
 BroniiiK (xxx.xxx.123.36)reagovat 31.05.2004 14:27:33
Deutschland uber alles..!!!!!!!!
 Waa’Claw (xxx.xxx.165.20)reagovat 16.06.2004 11:59:19
K ankente c.2 - A mohli jsme?
A moli jsme se rokem 38 branit?
 Jana (xxx.xxx.82.234)reagovat 24.06.2004 12:45:11
Hmm...
Chvíli jsem si pročetla názory vás některých a nedalo mi to, abych nezareagovala. Osobně nejsem příliš znalkyní druhé světové války, takže se nemůžu s nikým hádat, jestli bychom se Hitlerovi ubránili nebo ne apod. Osobně si však myslím, že Rusové měli na porážce Německa velmi význačný podíl a že současné vyzdvihování západu a hlavně Ameriky je někdy trochu přehnané. Zároveň však i západ měl jistý podíl na vítězství, který mu také na druhé straně nesmíme odpírat.Je třeba snažit se vidět věci pokud možno objektivně a ne černobíle, i když je to někdy těžké...
 Franta (xxx.xxx.212.130)reagovat 23.08.2004 13:53:43
US pomoc
Pročítám to tu - v jednom z úvodních příspěvků někdo píše, že americká pomoc SSSR byĺa 5%. Podle historických výzkumů to bylo kolem 17 %. A to si myslím že bylo docela zásadní množství. Kupříkladu na začátku války byli stíhací úspěchy rusů dosovány téměř výhradně na aircobrách a huricanech. A prakticky celou válku jezdili rusové v amerických autech (jeep, nákladní vozy). Při obsazování Berlína byli dokonce nasazeny 2 tankové brigády vyzbrojené Schermany.
 Franta (xxx.xxx.212.130)reagovat 23.08.2004 13:53:43
US pomoc
Pročítám to tu - v jednom z úvodních příspěvků někdo píše, že americká pomoc SSSR byĺa 5%. Podle historických výzkumů to bylo kolem 17 %. A to si myslím že bylo docela zásadní množství. Kupříkladu na začátku války byli stíhací úspěchy rusů dosovány téměř výhradně na aircobrách a huricanech. A prakticky celou válku jezdili rusové v amerických autech (jeep, nákladní vozy). Při obsazování Berlína byli dokonce nasazeny 2 tankové brigády vyzbrojené Schermany.
 bla (xxx.xxx.24.34)reagovat 25.11.2004 20:30:47
rusové měli peklo
 tom (xxx.xxx.191.210)reagovat 07.12.2004 18:30:19
neco na tom je...
 Maros (xxx.xxx.217.75)reagovat 13.12.2004 18:26:32
Ten pocet SSSR mas prehodeny.Inac plne suhlasim. Je to dost smutne ze to musi napisat 16r.chalan.
 Milan Jeneš (xxx.xxx.170.94)reagovat 12.01.2005 18:10:42
Moc hezky napsaný
Jsem rád, že po dlouhé a hodně dlouhé době se taky našel někdo, kdo američanum neleze do zadku. Souhlasím s tím, co si o tom napsal. M.
 Kdokoliv (xxx.xxx.192.90)reagovat 15.02.2005 22:29:10
???!!!!???
No nebyl bych s tou naklonosti na ruskou stranu tak nateseny. Ja bych rekl ze Ruda armada mela veliky o nic mensi o nic vetsi vliv na porazku rise nez USA. Ovsem s tim ze bychom se ubranili nemecku bych moc neveril. Je to blbost !!!!! Myslite ze byli cesi tehdy jini nez dnes ??? Ze by se nebranili kdyby meli prostredky, a slouzici vojaky ?? Proste nemecko, se zbrojilo hodne let do predu ( v podsate s valkou pocitali ) nikdo jiny ne proto neni mozne aby nekdo v evrope byl lepe vyzbrojen nez Nemecko. Myslite si jako, ze by se nikdo nebranil ??? Proste Nemecko melo OHROMNOU armadni silu. Dokonce i vetsi nez vase oblibene rusko. Stalin byl z Hitlera a NSDAP totalne POSRANY. Snazil se s nim pakovat, ale Hitler s nim vyjebal. Byl hloupy az to boli. Sam Lenim pred smrti nechtel aby to pako vladlo (diktovalo) Rusku. Rusku se povedl jeden jediny krok a to vytizstvi u Stalingradu. Pote mel cestu jen polovicne lemovanou Nemeckou armadou. Hitler stahoval jednotky do Afriky, potom je stahoval za druhym blbcem Benitem na jih evropy. Pak zase na zapad. A pak uz z toho byl tak dojebany, ze se sejmul. Posral si to SAM, SAM a zase SAM. Dobre mu tak mel nechat tu fasistickou prdel ve vychodnim nemecku. AMERICANE- Nemeli tu jejich cestu zase tak jednoduchom, o nic jednodussi ani tezsi nez Rusove. Ano na vetsine invaznich plazich meli volnou cestu, ale to jen diky skvelemu naplanoavni, casovani .... BTW. SES TROCHU POSRAL S TIM ZE MELI NA OMAZE JEDEN KULOMET TAK JAK TO JE VE RYANOVY????? Ti muzi tam se skoro nehnuli z mista cele hodiny. A na ostatnich plazich to taky nebylo moc k opalovani. Jo mozna by se mohli opalit MGckama nebo taky granatama z minometu. Ardeny --- Tady se vojaci nehly cele dny !!! V mrazech a v minometnem desti. NAVIC SSSR BYCH ANI OSVOBODITELEM NIKDY NENAZVAL. AMERIKA DALA MOZNOST SVOBODNEHO VYBERU. KOMUNUSMUS,NACISMUS OBOJI JE TO STEJNY HUMUS. ZLATA DEMOKRACIE. To co jsem napsal, neznamena, ze jsem nejaky chlapecek co ma plnou hlavu Ameriky. Jsem cech a jsem na to hrdy. Je mi zle z toho co dnesni amerika dela. BTW. Autore !!! Precti si neco o komunismu ? Aby si vedel co je tva Ruda Armada zac !!!!
 mira (xxx.xxx.156.218)reagovat 28.02.2005 21:59:15
souhlasim bez vyhrady
 Bohuš Kisza (xxx.xxx.26.26)reagovat 20.07.2005 15:50:17
Názor
Možná mám staromódní pohled na historii, ale Rusům opravdu nelze upřít podstatný podíl na vítězství, ale Rusové ho dosáhli jen za cenu obětování celé generace mladých chlapců, takže názory mladíka s levicově anarchistickými sklony neberu. Mnohem více oceňuji sebeobětování mladých Čechů, Poláků, Belgičanů, Nizozemců,příslušníků Commonwealthu i Vámi opovrhovaných Američanů, kteří se bez přinucení a podle svého svědomí dokázali obětovat pro dobrou věc.Nestavějte je níž v žebříčku obětí války, ve skutečnosti stojí výš. Nejsem si jist, že byste se zachoval v jejich situaci lépe, spíše bych Vás tipoval na potanciálního politruka.
 koudy (xxx.xxx.76.178)reagovat 29.11.2009 23:04:13
RE:Názor
v 18 nebo ve 20 skoro kazdej kluk chce do války. Už si to asi nepamatuješ viď? :-)
 tito (xxx.xxx.12.112)reagovat 05.01.2006 20:25:55
To je pravda
+


stránky: 1 2 3 4 5