Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:RE:
[Autor: Alois] [Datum: 14.05.2018 4:53:21]
Lidl Česká republika ZKUŠENOSTI ZAMĚSTANCŮ Klady.. jistota a stabilita společnosti... zaplatí přesčasy zápory... více hodin než 8.5 denně ,jste hodinově více v práci než doma... pracujete tam za 2-3 lidi navíc, práce není mezi zaměstnance spravedlivě rozdělená. Nadřízený jsou samolibý a povýšený , tím pádem už tak náročnou práci svým chováním jí podřízeným ztěžují. Neexistuje žádná hodnocení, pochvala, i když se snažíte,. Že jste šikovný poznáte podle toho, že vám přidají více práce . Jediné pozitivum je plat a jistota pracovního místa. To je podle mého názoru i to jediné, co u firmy drží i ty lidi, kteří zde Lidl hodnotí pozitivně. Někomu to zkrátka stačí a osobní život odloží stranou. Protože jinak je to katastrofa. Pracoval jsem u firmy rok jako zástupce vedoucího, celkem ve dvou prodejnách, tak vím, o čem mluvím, a dokážu odlišit i to, že je to samozřejmě často o lidech. Představte si, že ráno přijdete do práce, přidělíte zaměstnancům pokladny a práci na dobu před otevřením, a jdete vyskládávat 8 palet s ovocem a zeleninou. To musíte zvládnout sám za 2 hodiny. Každý den. Včetně cenovek, kontroly země původu, čistoty, kontroly čerstvosti a přemístění akčního ovoce a zeleniny podle měnících se plánů prezentace. (Jen výjimečně jste na to dva) Pak se otevře, zaměstnanci, kteří dopekli nebo doskládali mléčné produkty, jdou na kasu, a vy máte hodinu na to, abyste zapsali faktury do PC, vyřešili případnou reklamaci dodávky, odepsali ovoce a zeleninu, kterou je třeba vyhodit, a odeslali objednávku tzv. suchých potravin (tedy většiny sortimentu). Pak máte 30 minut na to, abyste spočítali zásoby masa, vypočítali jeho spotřebu na následující den a odeslali jeho objednávku a navíc ještě objednávku mléčného. Zpozdíte-li se o minutu, volá vám centrála, co je s objednávkou. Do toho volá pokladna, abyste šel udělat storno, při cestě zpět k rozdělané objednávce se vás na něco zeptá zákazník a vy musíte jít s ním a ukázat mu, kde je hledané zboží. Pak vás opět zavolá pokladna. Následně přijde dodávka palet s nápoji a podobně, což musíte jít vyskládávat, protože nikdo jiný to neudělá (pokladní je na kase, pekař ještě dopéká a brigádník musí dodělat své palety a jít domů). Pak musíte udělat kontrolu dat spotřeby u čerstvých potravin, do toho vás ale opět zavolá pokladna nebo zákazníci. Následně doplňujete zbytky ze skladu a připravujete např. mražené zboží do akčních vitrín na zítřejší akci. Do toho zaskočíte na pokladnu, protože se udělají fronty nebo má jedna z pokladních přestávku. Při cestě z pokladny další dotazy zákazníků a cesta zpět k pokladnám kvůli dalšímu stornu. Pak musíte spočítat zásoby ovoce a zeleniny, vypočítat spotřebu a odeslat objednávku, při malém zpoždění opět telefonát z centrály. Jste naběhaný, vysílený, zpocený, bez pauzy, a už je 14 hodin a končí vám směna. Tak je to každý den. Co se odpolední směny týká a přípravy akcí, vydalo by to na další takový popis. Pracujete sám, ve stresu, nemáte možnost během směny prohodit pár slov se zaměstnanci, jste celou směnu jen mezi regály a naběháte celkově kilometry. Na zaučení nových pracovníků nemáte čas a náladu, sám jste rád, že stíháte. Natož abyste je motivoval např. úsměvem nebo "vlídným slovem". Sám jsem to zažil z té druhé stránky řadového zaměstnance, když jsem nastupoval a "zaučoval" se. Nejen Lidl, ale jakýkoliv supermarket či diskont UŽ NIKDY VÍCE!
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]