Reagovat na příspěvek

informace o parkování - stížnost
[Autor: MILENA.DOCEKALOVAZ] [Datum: 22.01.2018 14:35:04]
Mám stížnost na pracovnici sl. Cínovou , která, když je v informacích, není dostatečně informována a odmítla mi až arogantně vydat čárový kod pro vyjetí po 2 HOD. BEZ POPLatku Bydlím u K.cca 5.min.autem , jsem v důchodu a používám berly. při posledním nákupu 15.1.,(měla jsem v košíku 33položek) řekla mi, že ve zbývajících pěti minutách to stačím nsházet do auta a vyjet. Já potřebovala ještě zajít do lékárny a něco sníst - bylo po 18té hodině. Přivolaný "VEDOUCÍSMĚNY"mi řekl abych si stěžovala u gen. ředitele a ukázal mi na jeho okno. Nakupuji zde od otavření K. bydlím v Rozdělovské ul.35 let.Chápu,že může být problém s náborem kvalifikovaných pracovníků, ale práce v informacích sned by o způsobu jednání k sppokojenosti zákazníků měla jim být zdůrazněna. Nebudu rozvádět, že jsem se vždy informovala, jaká je možnost s povolením výjezdu po 2 hod a byla jsem vždy ujištěna, že při viditelném větším nákupu to není problém. nvíc nutnost nákupu v rychlosti a téměř v poklusu omezuje v klidu větší nákup- a tedy i větší útratu. Tak NEVÍM, ZDA TOTO VŠECHNO MÁM ještě napsat . gen. řediteli, jak mi doporučil "vedoucí směny",ale podporující sl.Cínovou. asi před 2 měsíci se mi jiný ved,.směny omluvil za neinformovanost, ale tento měl vzhledem i jednáním naprosto jinou úroveń. Vím, že dokážu být ned věcí, víc vše beru s humorem, ale jednání sl.Cínové je jaksi za hranicí. Ostatně bych ráda bez emocí osobně projednala svou spokojenost i "připomínku a své dvacetileté zkušenosti" s chodem i celkovou spokojenost, až na tuto situaci k naštvání.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]