Reagovat na příspěvek

RE:
[Autor: magda] [Datum: 13.7.2017 15:25:49]
to je zajímavé, na informacích v havířovském kauflandu se vesele vykecává,a řada zákazníků ve frontě čeká na odbavení, nevím vlastně co tam ta ženská kromě drbání dělá, občas vydá nějakou tašku, jinak tam co chvíli projde někdo z personálu a hezky se drbe, pomlouvá, zešmešňují zákazníci, apod. Přitom leckdy ti zákazníci mají 2 x vyšší vzdělání než tupé hloupé a nesvéprávné jednoduché prodavačky, které neumí nic,a ještě krom toho markují nesprávně ceny u pokladny, a u toho stihnou, třebaže mají frontu u pokladny/fronty jsou tam nepřetržitě, přesto je zákazník s požadavkem na vydání záruky za čekání, jakési trapné poukázky, arogantně a zpatra odmítnut/ Protože chování personálu je skutečně arogantní a naprosto nepřístojné a irelevantní, jako osoba s právním vědomím z toho musím vyvodit důsledky. Není možno aby se personál kauflandu k zákazníkům, kteří tam chodí nakupovat, nosí tam peníze a vlastně jsou zdrojem výplat pro personál, choval jako chovanci v detenčním ústavu. Edit: ale mělo by tak být s nimi naloženo!Preventivně! Do kamenolomu s nimi - a flastr na hubu, aby nemohli drbat. Protože to je hlavní činnost prodavačů a personálu v kauflandu - vykecávání se, drbání, pomlouvání a urážení a okřikování /bezdůvodné napadání/ zákazníků
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]