Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:
[Autor: KF] [Datum: 17.6.2017 20:31:31]
Dodatky jsou víceméně koncipovány tak, jako byly ty cca 5 let zpátky - je tam popis činnosti všech prací na obchodě (to je tam celou dobu) + přibyla práce správy, scanningu a těch pozic, které se ruší a sloučí v "asistenta prodeje". Ono je to ve stylu všichni mají dělat všechno - ale do určitých mezí - zaměstnanci frische by měli umět celé frische, zaměstnanci foodu zase oddělení foodu + nf, a pak jsou tu kasy a nějací ti pokladní hasiči. Bohužel díky komunikaci, která je mezi VOD, jejich nadřízenými a jejich nadřízenými - úplně o ničem, každý si to vyložil po svém a podle toho to také vypadá. Na Slovensku tohle funguje už nějakou dobu, ale všichni jsou stále na svých úsecích, jen se tu a tam naučil někdo něco navíc, kvůli zástupnosti v případě nemocí a dovolených. Bohužel v ČR opět vše vzhůru nohama - VOD cpou pokladní na pulty, pultaře na food apod.což jsou samozřejmě nesmysly. K čemu je někomu z pultů, že umí zboží foodu, když neumí maso nebo pekárnu atd. Na každém baráku už plno lidí odchází - navíc doba jednotlivého zápracu na každém oddělení je směšně krátká. Zajímalo by mě, kterým VOD nebo VKL, kteří ještě kdysi prošli kolečkem zápracu na Kauflandech, stačil týden na to, aby se naučili sortiment + veškeré práce okolo, na každém z úseků. U nás kdo byl na zápracu na VOD jen měsíce - dva strávil na OZ, a po lidech chtějí, aby to uměli za týden?? Nad tím zůstává rozum stát. A nejvyšší vedení si asi slibuje, že běžné zaměstnance vymění za brigádníky, kteří jim budou dělat dle jejich potřeb. S tímto přístupem Kaufland brzy narazí na dno jak potápějící se Titanic
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]