Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:
[Autor: KF] [Datum: 11.02.2017 17:13:39]
Nejsmutnější je, že v Lídlech přišli už na to, že diskont už tak nefrčí, zákazníci chtějí mít z čeho vybírat, chtějí mít zboží na dosah a pěkně naprezentované... V okolí předělávají jeden Lídl za druhým a nový styl Lídlu je přesně to, co býval dřív Kauf. Zboží pěkně v policích, sortiment se rozšiřuje, na paletách hlavně nápoje, mléka, vejce... a začínají Kaufu pěkně šlapat na paty... Ale ne vedení Kaufu jde proti času, chtějí rušit třetinu sortimentu, zavádějí diskontní prezentace, je to k smíchu. Zákazníků ubývá, nebaví je hrabat se v paletách, akční zboží věčně v nedodávkách a když už prolezou celý krám, otrávení až na půdu, k pokladnám, tak tam díky šetření hodin jen fronty, fronty a fronty! S tímhle systémem šlápl Kaufland hodně vedle, vedení které to vymyslelo - vykopat, vykopat ven co nejdřív, už tak budou mít co dělat aby tomu vrátili tu bývalou úroveň. Čím déle bude tohle přelídlovávání trvat, tím hůř pro Kaufland!
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]