Reagovat na příspěvek

RE:RE:vedeni
[Autor: xxxxxxxxx] [Datum: 14.1.2016 13:35:47]
Tak ony jsou "výkony" a "výkony". Je vedení, které má úspěch a které nemá, ale ty filiálky jsou různé. Je to neustálé měření dvojím metrem, co jedněm prochází - druhým ne, co jedni oddřou, druhým spadne do klína... Např. VOD Šťastná co je teď na Palmovce, byla předtím už někde jinde a odevšad šla pryč. Všude na ní nadávali. Její působení na Palmovce je prazvláštní - ale její praktiky a taktiky tu hodnotit nebudu, spíš jde o to, že Palmovka je z Prahy snad nejméně výdělečná filiálka udržet jí je asi menší problém, než udržet Vypich nebo Michli a stejně - nejlepší ředitelkou je pak Šťastná, protože má "super výsledky, filiálku naklizenou, čísla dobrá" a ředitel/ka Vypichu/Michle má se vším 5x víc práce, větší obraty, větší problém udržet filiálku uklizenou a je o to horší, než někdo, kdo to má v podstatě za hubičku. Nevím jak u vás, ale u nás chodí na zaměstnance občas pochvaly "od zákazníků (jestli se to tak dá nazvat)" a je zajímavé, že je dostávají ponejvíc ti, kteří se nepředřou, ale povídají si půl směny s kolegy nebo zákazníky. Co z toho vyplývá? Nedřete se, mějte všechno na háku, půl směny prokuřte nebo prokecejte - a budete na tom lépe než když se budete honit, dřít pro kaufland a stresovat se, že jste, i když jste zůstali v práci déle a zadarmo, stejně něco nestihli. Prachy budete mít stejné a tu práci přece za vás někdo udělat musí! A když ne, koho vyhodí? No samozřejmě že ty, co dělají nejvíc, protože toho za ty netáhla nestihli udělat dost, i kdyby se sedřeli. A pak se najdou jiní, které si opět zaučíte na to, aby dřely za vás! To je kauflandská týmová kultura v praxi (kort když si navíc rozumíte s někým z vedení)! Ten, kdo si dovolí říct něco VOD (nebo výš) může být jen člověk, který se nebojí o práci, ale kolik se takových dnes najde...
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]