Reagovat na příspěvek

jo tak to je
[Autor: nefertiti] [Datum: 8.10.2014 19:14:44]
Kdo zná Kaufland zevnitř, tak ví o čem zde píšu. Ale o vztazích v téhle německé firmě tu psát nechci, nakrkla mě jiná věc, jakou má  sebestředné vedení Kauflandu drzost uveřejnit na titulní straně letáku fotografii velmi spokojené nakupující ženy. No posuďte sami, fotografii přikládám.   Kdo chodí do Kauflandu pravidelně nakupovat zajisté ví, jak to chodí u pokladen. Je čtvrtek akční den. Obchod praská ve švech, každý se žene za svým zlevněným tovarem. Nakoupí co potřebuje a hurá k pokladnám, to to mám rychle za sebou. Možná se v tu chvíli tváří stejně, jako ta mladá žena na titulní straně akčního letáku. Úsměv však spokojeného zákazníka okamžitě přejde, když dorazí k pokladnám a uvidí ty nekonečné zástupy lidí, kteří čekají na zkasírování. Z dvaceti pokladen jede 12, proč jich neobsadí sakra víc? Kdo šetří, má za tři Důvody, proč směnová vedoucí neobsadí všechny pokladny jsou jednoduché, leč zákazník je nezná a svým způsobem ho to ani nemusí zajímat. Co mu je po politice Kauflandu, on chce co nejdřív vypadnout a nezajímá ho, že směnovka už nemá koho posadit. Sedí všichni kdo mají ruce a nohy a stále to nestačí. Pokladním hasičům (pracovníci, kteří jsou normálně na úseku a momentálně pomáhají likvidovat fronty na pokladnách) hoří vlastní úsek, v případě kontroly z vyšších míst mají problém. Slavné managery nezajímá, že zrovna v tu chvíli sedí na pokladně a tudíž nemůžou doplnit akční cukr. Ale zpět k té kauflanďácké politice. Hlavním cílem Kauflandu je co největší hodinový výkon. Ten se docílí co největším objemem vykonané práce v co nejmenším počtu lidí. Takže pokud si vedoucí pokladen dovolí na směnu obsadit dostatečné množství pokladních, je okamžitě zezhora kamenována maily, jaktože si dovolila překročit stanovený plán hodin. Na druhé straně, když směnu naplánuje podle zmíněného plánu, jsou ten den fronty a někteří zákazníci využívají nesmyslné Záruky rychlosti a jdou si na informace pro 30ti korunovou poukázku. A to je taky špatně, podle vedení přece žádné řady u pokladen nemůžou být, když máme tak skvěle navržený systém. Občas mě připadá, že Kaufland má vytvořený systém na tvoření systémů, které v 50% případů stejně nefungují.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]