Reagovat na příspěvek

RE:problém
[Autor: Jana] [Datum: 2.12.2013 14:30:04]
Pokud si toto náhodou přečte nějaký zákazník, pak pochopí, že německá firma Kaufland je jen nepatrně lepší než německé Pracovní tábory za války. V Kauflandu platí heslo : každý je nahraditelný. Myšleno je to ale na ty, co zákazníci potkávají. Zaměstnanci prochází neustálými školeními, většinou nařízenými na dobu volna, jak se mají na zákazníka chovat, jak se mají usmívat a podobný voloviny. Proč bych se na zákazníka neusmívala, on za ten bordel nemůže. Jen musí zákazních pochopit, že zaměstnanec, který zůstal na celý krám sám a má na starosti celý koloniál, cukrovinky a drogerii a mezi tím musí lítat posilovat pokladny, protože nějaký panák nahoře, co bere 100 tisíc měsíčně zkrátil hodiny, a je na krámě osmou, nebo i desátou hodinu, přeházel pár tun zboží a nestihl si ani skočit na svačinu, že tento zaměstnanen je na pokraji kolapsu a není už schopen se na Vás usmívat. A na rozdíl od Vás ho zítra čeká další podobná šichta. Tolik k vaší připomínce. Skutečnost je ale poněkud jiná. Drtivá většina zákazníků "výběrového řetězce Kaufland " jsou důchodci, romové, ukrajinci a další spodina společnosti. Slušný člověk si už dávno rozmyslel, jestli má cenu navštěvovat řetězec, který mu lže ve všem, co kde napíše či řekne.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]