Reagovat na příspěvek

Spokojenost zákazníka na prvním místě?
[Autor: ] [Datum: 5.11.2012 16:26:48]
Myslím, že to je velmi pěkný rozhovor a je potřeba se nad tím zamyslet. V Kauflandu je momentálně obrovská fluktuace lidí. Zaměstnanci jsou vyměňováni doslova jako na běžícím pásu. A myslím si, že vedení Kauflandu ví, jaké jsou náklady na zapracování nového člověka. Ale co s tím dělá, je druhá věc. Nějak jsem nepochopil asi už skoro rok probíhající nástěnkovou aktivitu - pověs si svého smajlíka a vyjádři tím svou spokojenost v práci. Upřímně řečeno, já ho tedy ještě nepověsil, z jednoduchého důvodu - takovéto ohodnocení spokojenosti zaměstnance mi připadá naprosto neúčinné. Proč? Je velmi jednoduché si vyrobi takových zelených nebo červených smajlíků (žlutí na co) třeba tisíc doma na tiskárně.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]