Reagovat na příspěvek

Vše pro zákazníka
[Autor: ] [Datum: 24.7.2012 14:56:58]
No ano, je to věčný boj - nespokojený zákazník na jedné straně a obyčejný zaměstnanec prodejny, kterého ten nespokojený zákazník "obtěžuje", na straně druhé. Svou pravdu mají obě strany, jak už to většinou bývá. Nějaký čas fungovala záruka, že zákazník si akční zboží, které aktuálně filiálka nemá k dispozici, může objednat na informacích, a až zboží přijde, zákazník své zboží dostane. Takzvané požadavky zákazníků. Nebyla to vůbec špatná myšlenka, ale bylo to naprosto nedotažené do konce. Myslím, že ve finále na tom firma obrovsky prodělávala a úplně zbytečně, kdyby zavedla nějaká základní systém, pravidla, jako lepší informovanost infaček, elektronickou databázi požadavků, omezený počet vydávaných kusů zboží, docela dobře by to mohlo fungovat.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]