Reagovat na příspěvek

chování ředitele Kauflandu v Benešově
[Autor: Jitka] [Datum: 21.5.2012 17:36:14]
Minulý týden manžel vracel basu s prázdnými lahvemi od piva. Místo potvrzení vypadl lísteček s výrazem Error. Po zavolání obsluhy a potom i ředitele Kauflandu v Benešově se ho pan ředitel jen zeptal zda má svědka na vrácení basy. Po odpovědi ne, mu pan ředitel sdělil, že je mu líto a odešel. Po dalším jednání v informacích mu obsluha sdělila, že mu večer, po inventuře, zavolají. Nikdo se ale již neozval. Nakupujeme tam již od otevření prodejny minimálně jednou týdně a dost nás toto jednání "ředitele" udivilo. Jak může někdo, s takovým chováním k zákazníkovi, řídit celou prodejnu? A jaký dává příklad svým zaměstnancům.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]