Reagovat na příspěvek

RE:dotaz
[Autor: Jana] [Datum: 24.2.2012 21:46:52]
Vaše rozhořčení se dá pochopit. Váš dotaz by však měl směřovat na vedení společnosti. Jeho zástupci rozhodně nesledují nějaká diskusní fora, před nimi se o ničem, co by Kaufland udělal špatně mluvit nesmí. Ti, co píší sem nemají sebemenší šanci cokoliv měnit, jediný, kdo může něco změnit jste Vy. Můžete si stěžovat vedení, můžete si stěžovat známým a můžete společně upozorňovat na to, co se Vám na Kauflandu nelíbí případně ho bojkotovat a nakupovat jinde, pokud to jde. Pracuji v Kauflandu skoro od začátku a klientela se velmi výrazně změnila. Jestliže se na počátku Kaufland srovnával s Globusem či Tescem,dnes patří mezi nejsociálnější řetězce, najdete zde většinou důchodce, romy, ukrajince, pochybné existence a pro ně jsou dělané akce. Bohužel všechny obchodní řetězce v ČR Vám nabízí tzv.AKCE a nikoliv slevy. Víte proč ? Pokud by zboží bylo označeno jako výprodejové, tedy slevněné, musel by řetězec podle platných zákonů mít toto zboží k dispozici po dobu 3 dni. Pokud Vám ale nabídne zboží v Akci, nemusí mít k dispozici ani kus !!!! Akční zboží v letáku totiž k ničemu nezavazuje a nikde nemáte dovolání, pokud ho nenaleznete na prodejně. A ještě dál. Pokud zboží na prodejně Kauflandu nebylo, mohl si ho zákazník nechat zapsat na informacích a později ho dostal za stejnou cenu. Tato služba byla podle nového vedení pro Kaufland nevýhodná, tak jí s okamžitou platností zrušilo. Takže příště dvakrát rozmýšlet, než jednou jet do Kauflandu pro něco, co je v reklamním letáku.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]