Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:dotaz
[Autor: já] [Datum: 19.2.2012 16:00:11]
Tady nejde vůbec o nějaký Perwoll. Nechápu, proč bysme měli zákazníkům závidět, na to si přišel jak? Dále nechápu, z čeho usuzuješ, že se nám daří zle. My zcela chápem tuhle stížnost, ale výše jmenovaní manželé by ji měli podat přímo na vedení společnosti. My tam dole s tím asi těžko něco uděláme, výši dodávky nemáme jak ovlivnit. Tady jde o to, že si naštvaní lidé vybíjejí svou někdy oprávněnou zlost na nás, kteří za danou situaci mnohdy nemůžem. Já tvrdím neustále, že by si měl management zkusit minimálně měsíc pracovat v provozu, aby přestal vymýšlet hovadiny a skutečně zlepšil pracovní podmínky a pohodlí zákazníků (i dostatek akčního zboží).
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]