Reagovat na příspěvek

RE:RE:dotaz
[Autor: já] [Datum: 18.2.2012 19:26:54]
Nevím, co se ti nelíbí na výrazu "nenažranost zákazníka". Tento výraz je zcela pravdivý. Stačí se podívat v akční den do vozíků zákazníků a zjistíš, že takových 70% lidí nakoupí taková kvanta akčního zboží, že by to normálnímu člověku vydrželo na 3 měsíce. Souhlasím s tím, že nemít v poledne akční výrobek nevrhá příliš dobré světlo na Kauf, ale mnohdy je to způsobeno opravdu tou "nenažraností". Český člověk je ujetý na slevy, mnohdy ani tu věc nepotřebuje, ale koupí ji jen proto, že je na ni 50% sleva. Já bych těm reakcím zaměstnanců rozumněl. Jak všichni víme, jsme odkázání na dodávky z DC a kdo to schytá od zákazníků - zaměstnanec, nebo nákupčí? A pokud tě za směnu seřve 10 zákazníků, že nemáš ne vlastní vinou akční zboží, tak je to opravdu na jejich knockout.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]