Reagovat na příspěvek


[Autor: Zaměstnanec] [Datum: 19.1.2012 17:42:55]
Po přečtení pár příspěvků mi bylo opravdu zle z některých názorů.Dělám v Kauflandu a osočit ať pokladní nebo kohokoli v Kauflandu z toho že kradou a tak podobně je něco nechutnýho.Zajímalo by mě jak by si třeba podle některých z Vás primitivní pokladní pomohla tím že omylet namarkuje něco dvakrát nebo zamění kod pečiva.Jim to do kapes nejde a Kauflandu to jde do inventurních ztrát takže si tím jenom škodí.Většina důchodců nebo i mladších lidí nadávají na Kaufland ale to že je opravdu nejlevnější,že má pro zákazníky servisy čerstvosti,rychlosti pokladen nebo pultů popřípadě perfektně zaškolený personál na informací to opomíjejí.A co je na tom nejlepší?Ty co na něj nejvíc nadávají bývají ti kteří už v 6:30 ráno stepují před vchodem aby si nahamtali toho co nejvíc
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]