Reagovat na příspěvek

RE:zlodějka
[Autor: Jana] [Datum: 28.11.2011 22:50:51]
Setkala jste se se standartním postupem bezpečnostní služby. Bohužel i pro Vás platí, že naznalost neomlouvá. Jakýkoliv zaměstnanec jakékoliv Bezpečnostní služby je stejným občanem, jako jste Vy, se stejnými právy a povinnostmi. Pokud je zaměstnán pro nějaký subjekt, v tomto případě Kaufland, řídí se svými směrnicemi, tedy pokaždé, když něco začne hvízdat, má od zaměstnavatele povinnost to prošetřit. Jak to udělá už ta směrnice nejspíš neřeší. Pokud se Vám zdá jeho postup nepřiměřený, máte ihned na místě možnost si nechat zavolat někoho z vedení obchodního domu a vznést stížnost. ( mimochodem si budete stěžovat na firmu co pro Kaufland pracuje, nikoliv přímo zaměstnavateli dotyčného) a máte samozřejmě právo si nechat sepsat písemně, co se událo a s čím nesouhlasáte a toto pak poslat přímo vedení oné hlídací služby, v případě, že se domníváte, že došlo k porušení vašich svobod, máte samozřejmě právo podat na dotyčnou osobu trestní oznámení u Policie ČR. Podtrženo a shrnuto - setkáte-li se příště s podobným případem a to se klidně může stát, zachovejte klid a na místě se rozhodněte, jak zareagovat. Z Vašeho příspěvku vyplývá, že pokladní, tedy zaměstnankyně Kauflandu věc vyřešila k Vaší spokojenosti, ale pracovník Berpečnostní služby, tedy pracovník jiné organizace, než je Kaufland selhal. Proč tedy u Vás kaufland skončil ? Mimochodem, tyto bezpečnostné agentury, co hlídají v obchodních domech, nejen v potravinových své zaměstnance docela často střídají, takže se Vám klidně může stát, že stejný člověk Vás za pár dní zastaví někde v Globusu, Ikei a podobně.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]