Reagovat na příspěvek

RE:RE:stížnost
[Autor: Jana] [Datum: 9.11.2011 9:11:02]
Co je to za nesmysl ? Pokud mě štve někdo z kolegů, vynadám zákazníkovi ? To je opravdu postavené na hlavu. Samozřejmě je otázkou, pokud takto pracovnice reagovala, proč k tomu došlo. Pokud by paní neřekla ani slovo, tak by k tomu jistě neměla důvod. Praxe je ale většinou jiná a mnoho zákazníků se prostě chová jako celý náš národ arogantně, bez sebemenšího pochopení, s povýšeností. U nás předevčírem přišel pán v obleku, "nic nekoupil" a proto se rozhodl z prodejny odejít okolo infa. Když narazil na závoru okamžitě vyjem na infačku se slovy to mi to nemůžeš otevřít krávo. No a když se ohradila, ihned chtěl zavolat vedoucí, že si bude stěžovat na sprosté chování zaměstnanců. A povedlo se, byl tak "šikovný", že ten koňak, co ukradnul mu vypadl na zem. I tohle jsou "vážení zákazníci"
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]