Reagovat na příspěvek

výpověď
[Autor: kača] [Datum: 11.5.2011 19:45:03]
koukala jsem na stránky Kauflandu a hrozně mne zarazila v sekci práce a kariera jedna věta "kvalifikovaní a motivovaní zaměstnanci jsou pilířem našeho úspěchu". To být kauflandem bych úplně vypustila, protože lžou uchazečům o zaměstnání. Ředitel/ka prodejny by měla mít manažerské schopnosti a hlavně by měla umět jednat se zaměstnanci, protože všude ve významých firmách platí, dobrý a spokojený zaměstnanec cíl k úspěchu, to se v tomto řetězci vůbec neděje. Místo, aby nadřízený svého podřízeného vedl a byl mu oporou a vzorem, jde ten řetězec těžce do prdele. Už ho válcují jiní. Dát zaměstnanci bez jědiného slova výpověˇa ještě v tomto pojetí je trochu moc a rána nefer jednání HLANĚ VYSOCE POSTAVENÝCH MANAŽERŮ a rozhodně to je špatná vizitka a pokud se takto chovají OD ŘEDITELE/KY POBOČKY AŽ PO MANAŽERY K ZAMĚSTNANCŮM, TAK TO JE NA OKAMŽITÝ VYHAZOV A TAKOVÝ LIDÉ TAM NEMAJÍ CO POHLEDÁVAT. Pracuji také jako manažer, ale chovat se takto ke svým podřízeným, tak už tam nepracuji a hlavně BY MNE HAMBA FACKOVALA. Nevím zda má Kaufland odbory, pokud ano určitě bych se na obrátila a také protože se jedná o zahraniční firmu napsala bych stížnost přímo na hlavní vedení. Pochybuji o tom, že toto vedení ví o tom, jek se jejich manažeři chovají k jejich zaměstnancům- vždyť to je vrchol. Kaufland se svým chováním vrací do let, kdy levná pracovní síla přicházela z ukrajiny. Je my jasné, že žádná odpověď od vedení nepříjde, ale proboha proberte se!!!! TO JE NA LIKVIDACI VEDENÍ. To bylo zase potřeba místo pro někoho z nadřízených tak se to přeci dělá. Stálo by zato zapojit právníky i stímto mám zkušenosti.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]