Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:Pro Tondu
[Autor: Byrtus Antonin] [Datum: 28.03.2011 20:26:52]
Samozrejme,ze dam Karle na tebe jen mi to porad vrta hlavou co s tou karou je.Vis Kajo ono by to chtelo poradne to protahnout po dalnici.V lete pojedeme za brachou do Cech.Ten autak do tech 120km/h je zivy pak ale uz nejde tak do otacek.Ono je zas na druhou stranu pravda,ze nemam tolik najezdene.Nicmene,kdyz jsem vyjizdel z acek,mela najeto 24000,tak jsem se pristhl,ze jedu150km/h.Typicky syndrom chlapa,ktery roky jezdi stodvacitkou a presedne do modernejsiho vozu.O to vetsi bylo sklamani,kdyz jsem z Ostravy nemohl z Punta vyzdimat vice nez 120.Pak se auto po vymene vyfuku rozjelo,nicmene porad mam pocit,ze je auto line.Dal jsem si i zmerit tlaky az na zanedbabatelnou odchylku na jednom z valcu.Myslim si ale ze vuz je tak zprevodovan,prvni tri kvalty jsou nesekeny za sebe aby se v mestskem provozu dosahlo potrebne zivosti.Proto si mysim,ze k dosazeni konstruktivniho maxima budu muset 3.prev.stupni dat poradne zahulit.Problem je v tom ze jezdim jen kolem komina,takze tezko zjistim konstrukcni maximalku.Kazdopadne prvni vec je zjistit spotrebu ale i maximalku,protoze tyto veci spolu souvisi co rikas Karle.Taky by me zajimalo,jak zahrivat v tech nejvetsich mrazech vozidlo.Vim pravidlo je jasne.Nastartovat zaradit a jet.Ale mozna znas prvni typy Punta.Zamlzene,a navic zamrzla ta rosa na sklech,to pak jde o drzku.Vim pomohla by vymena topeni ale to uz bych Financne vykrvacel na relativne starsim vozidle,popr mas nejakou jinou Fintu.Kazdopadne se situace zlepsila po precteni jedne ze zdejsich recenzi.Totiz jednoduse nepoustet vnitrni cirkulaci vzduchu.Logicky samozrejme zdanlive pro me je nastartovat,nechat chvili na volnobeh bezet,pustit naplno topeni z ventilatorem,popr.si ocistit zvenku pripadnou namrazu.Vyhody na nejnizsi zatizeni zahraty motor,vyhrata kabina,hlavne odmrazene skla a tim padem zlepseny vyhled.Urcite jsem nekde cetl i zapory.Mym domenim je nejvetsi minus tohoto zpusobu,rozdilne zahrati motoru a prevodovky tak co ty na to Karliku!!Dalsi vecicka co by me zajimala je pouzivani ruznych aditiv do paliva,pripadne do oleje.Myslim si ,ze nejkvalitnejsi aditivum je kvalitni palivo,nebo kvalitni a vcas vymeneny olej.Presto jsem neodolal jezdim pravidelne tankovat do shhelky a sem tam naberu V-Pover.Vim,nema to vliv ani na spotrebu ani na vykon,presto muj nazor je nemamm tim co zkazit,spis naopak,treba vycistit palivovou soustavu,tak proc ne.Posledni vec,ktera vyzaduje radu odbornika a to nejen Karla je,jeste unosne podtaceni motoru za minimalnich zatizenich.Nemam otackomer ale vim ze tyto motory Fire jsou odolne a pruzne,takze sem tam po rovince ale minimalne motor lehce podtocim.Na druhe strane motor moc nesetrim v kopcich,tam se motor vycisti protoze mu dam po koulich.Nic ale neprehanim spise chci nahradit tu delsi trasu.Takze Karliku pis jsem vdecny a docela hltam kazde tve a nejen tve nazory.Proto piste i vy ostatni skusenosni je vzdy malo Cau Karliku i vy ostatni Diky Tonda
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]