Reagovat na příspěvek

RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
[Autor: Tonda] [Datum: 20.03.2011 19:07:44]
Ahoj Karle!Tak jsi byl jeden z mala,ktery reagoval na me prispevky.Proto se na tebe opet s duverou obracim a prosim te o radu.Problem je v tom,ze jsem uz skusil vsechny opatreni vcetne tve rady,vymena cidla teploty nasavaneho vzduchu,vymenil jsem olej asi 4000km po prvni co jsem to koupil.Buhvi jak dlouho tam ten hnuj co jsem po prvni vymene vylil byl.Tak jsem si rikal vymenim to drive aby se to lip vyplachlo.Autak vypada na to kolik jsem do toho vrazil a na to,ktery to je rok vyroby opravdu skvele.Seda metaliza,lita kola proste spica.Problem je jen v te spotrebe.Nedal jsem to pravda tovarne zdiagnostikovat ale kluci tam v ridici jednotce nevidi problem.Vim jezdim jen kolem komina tim padem se motor nestaci zahrat ale zda se mi Kajo,kdyz natankuji za 2 stovky to je nejakych 6 litru,trochu moc rychly pad palivomeru,ktery je opravdu jen orientacni.proste po necelych 50km je ukazatel na stejnem miste,coz znamena10az12l.Otazka zni je to prilis,kdyz beru v potaz zimni podminky,vycetl jsem na netu ze auto je zahrato na provozni teplotu po 10km.Presto se mi to zda moc,zvlaste,kdyz uvazim jak striktne dodrzuji ptavidla usporne jizdy.Chce se mi zarvat ku... tak v cem to je co mi poradite,krome tovarni diagnostiky.Kde mam jistotu,ze narazim na skusene odborniky s charakterem.Prosim fiataci pomozte!!!Predem moc dekuji za sebemensi naznak dobre vule Tonda
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]