Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:RE:Kaufland dopis od VKL
[Autor: llll] [Datum: 31.07.2010 21:09:45]
Dobrý den, připomenu vám několik bodů, které po vás budu chtít. Akce 50% 1) akční artikly vždy na čele ( případně nahoře a z náběžné strany ale jen tehdy pokud bude zboží málo). 2) můžete si udělat i jednolité čelo - tj. bez gitru a podesty. 3) pokud je vaše středovka FOOD těsně před smrtí, můžete ji nahradit artikly z akce 50% (musí to řetězit - žádné víno, psí žrádlo a Trolli bonbóny dohromady). 4) zkontrolujte si plány nasazení pokladen atd.!!! 5) zkontrolujte si objednávky - MU a SB. 6) zkontrolujte si objednávky - mléčného úseku. 7) zkontrolujte si objednávky - O/Z na na čtvrtek, pátek a sobotu!!!!!!! A teď varování: chraň vás ruka páně pokud vám najdu slabou zeleninu ve čtvrtek, pátek nebo sobotu ( na akci 50% má být OZ na dvě řady). 8) zkontrolujte si objednávky - pečiva od přímého dodavatele. stále nemohu pochopit, že některým zvás nestačí jedna nebo dvě stížnosti na nedostatek ZÁKLADNÍHO pečiva v 18:00 večer. Pro ty slabší obchodníky: základní pečivo je - chleba, balený chleba a rohlíky. Můžete si teď pustit fantazii z uzdy a představit si, co si myslí zákazník co jde z práce a chce nakoupit pečivo a my nic nemáme? Myslí si toto: "Co to je za idioty, kundy, outsidery a neschopáky zasraný , že nemají 4 hodiny před zavíračkou chleba!!!!!" Vám to vážení VOD opravdu nevadí???? PS: jen tak mimochodem nad infem visí vaše fotka - takže zákazník vaši tvář zná...... 9) předpokládám, že máte všichni noční a nikoho z vás nenapadne doplňovat míchačky autodispa přes den!!! K objednávkám: Každý dement umí udělat objednávku tak, že se z toho pak celý týden vyprodává, to není nic obchodnického. Každý dement umí také udělat objednávku tak, že je v 16:00 na prknech, to také není nic obchodnického. Ale jen dement dement dělá tyto chyby den co den a týden co týden. Obchodnické je se trefit nebo mít zboží navíc , které si pak upravím dle potřeby korekcí další objednávky - to je obchodník, který prodává a trží. Obecné - k odstranění, k zavedení do praxe!!!...................i k zamyšlení. 1) v prvním trojbloku NONFOODu má být poze zboží s cenovkou "akce". Pro ty slabší: na etiketě je slovo "akce" napsané ve žlutém poli. Pokud je tam "levnější" tak to nesedí - jednoduchý návod: slovo "akce" má 4 písmena a "levnější" 8 písmen podle toho se můžete spolehlivě řídit. Pokud je na etiketě pouze název výrobku a žádné "slovo" je tam 0 písmen. Závěr: etiketu "akci" poznáte podle 4 písmen ve žlutém poli. No, pokud na tom nejste v počtech stejně jako s ABECEDOU. 2) nikdo nepoužíváte omluvenky, pokud chybí zboží. Jak vypadá omluvenka zákazníkovi: je bílé barvy a text je psaný červeně. A teď překvapení: jejich několik velikostí, lze se domnívat, že to má asi nějaký význam. Zřejmě podle velikosti prázdného prostoru tj, do malé díry dám tu největší a na prázdnou podestu položím tu malou co se dává do drogérie, to je přece logické, neeeee? 3) Zařezávání etiket se zbožím - nepřekonatelný problém a důkaz funkčnosti autodispa a vašich komunikačních a organizačních schopností viz. piktogramy. 4) Chybějící zboží a prázdné háky - tím nemyslím jednorázový výpadek ale trvalý výpadek, který vidím týden co týden. To je stejné jako K objednávkám. Je vůbec normální nemít takové zboží, které zákazník kupuje???? Jsem tedy obchodnik nebo ...........? 5) Špinavá prodejna, záchody, rohy, chladící místnost mopro, špinavá podlaha ve skladu, špinavé vstupní dveře - nikdo to nevidí, nikdo to neřeší. PS: pokud uvidíte chlapa co má: špinavé boty, špinavé kalhoty, usmolenou košili a mastný vlasy. Tak si opravdu myslíte že bude vonět, bude mít čisté trenky a bude oholený? Starou belu, ten borec smrdí a je to prase. OK, ale co si mám myslet o někom kdo má filiálku jak chlív?? Fakt si myslíte, že vám věřím, že se každý den koupete a že máte každý den čistou košili, trenky a ponožky? Sorry, ale nevěřím. 6) zboží pokud je to jen možné prezentujeme v kartonu, zvlášť pokud je to eurokarton a pokud je zboží prezentováno na podestě .........viz piktogramy. 7) doplněnost pokladních stojanů - promiňte ale někteří jste ve schopnosti si zařídit plné pokladní stojany zcela impotentní. Pikantní je, že někteří se v doplněnosti pokladních stojanů léčí stejně těžce jako impotence samotná - ovšem na pokladní stojany vám Viagra nepomůže.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]