Reagovat na příspěvek

RE:Diskusní fórum
[Autor: ] [Datum: 4.5.2010 23:01:46]
Nelíbí se mi, že si řetězec Kaufland nahrazuje rizika, způsobená neprošetřováním reklamací. Již po několikáté se mi stalo, že jsem doma při zaznamenávání výdajů rodiny zjistil, že na pokladně je účtována jiná částka, než jaká byla uvedena u zboží. Vždy se jednalo o částku vyšší a v některém případě téměř dvojnásobnou a vždy u účtenky, která má větší počet položek. Jsem přesvědčen, že se jedná o promyšlený způsob podvádění zákazníků. Je téměř jisté, že málokdo si při větším počtu zákazníků bude kontrolovat správnost jednotlivých položek na dlouhé účtence. Ostatní zákazníci, čekající ve frontě u pokladny by to asi nesli dost nelibě a dali by mu to na vědomí. Na to Kaufland spoléhá a pokud se občas najde vyjimka, ostatní úspěšné triky mu to naprosto vynahradí.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]