Reagovat na příspěvek

Zvláštní přístup k zákazníkovi.
[Autor: PavelkaJaroslav] [Datum: 28.4.2010 11:38:34]
Před týdnem jsem se informoval v informacích Krnovského Kauflandu na možnost koupě 100ks 0,5l plechovek piva Kozel. Bylo mi zděleno , že je to možné si toto množství ojednat i ve větším balení kvůli lepší manipulaci. Dne 28.4.2010 jsem požadoval splnění této objednávky.Nebylo mi však vyhověno a pracovník , který měl tuto objednávku vyřídit to popíral ,přesto že pracovnice informací potvrdila , že si na objednávku pamatuje. Že člověk může zapomenout je možné co ale překvapuje je další přístup těchto zaměstnanců.Na mou žádost zda by mi mohli nějak z jednotlivýmí kusy plechovek , vzhledem k jejich většímu množství nějak pomoci, např.uložení llechovek do náhradního obalu, a to pomíjím , že pivo nebylo jedné objednané značky , nebyla ze strany zaměstnanců Krnovského Kauflandu vivinuta žádná vstřísná iniciativa . Myslm si , že když se Kaufland prezentije jako nejlepší prodejní řetězec mělo by vedení jednotlivých marketů věnovat pozornost i vstícnosti k zákazníkům.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]