Reagovat na příspěvek

RE:RE:
[Autor: Pavel] [Datum: 24.9.2009 22:50:38]
+ řeší stížnosti zákazníků, nesmyslné nařízení VKL, jezdí po ještě imbecilnějších školeních, v případě nepřítomnosti patřičné osoby ( a to bude stále častěji) musí doházet typové zboží a to včetně nápojů, bas s pivem, deseti a více kilových psích granulí atd. To vše samozřejmě jen tak bokem, ke své práci. A tvůj dotaz, jestli se dá s lidmi dohodnout, nebo jim jen nařizovat ? Vem to takto : máš zhruba 1/3 pokladních na hlavák, 1/3 jsou brigárníci, co někdy přijdou a jindy zase ne a 1/3 jsou pokladní hasiči. To jsou lidi z jednotlivých oddělení, co mají svou práci, ale protože Kauf šetří na těch dole, tak musí všeho nechat a jít honemvypomoci na kasu. No a poté, až fronty opadnou, tak se vrátí ke své práci, kterou musí samozřejmě dodělat. Takže každá návštěva kasy jim slušně řečeno zvedne adrenalin. Jo, ještě jsem zapoměl, jako vedoucí dne tě budou honit různí kontroloři, budeš zajišťovat opraváře, shánět urychleně naftu do elektrocentrály až vypadne proud, rovnat ve skladu vysokozdvihem palety, aby se tam dalo vůbec projít a další drobné radovánky. No a teď babo raď.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]