Reagovat na příspěvek

vybíjení baterie
[Autor: racer] [Datum: 16.04.2009 18:44:43]
Mámm problém s vybíjením baterie punto MK2 1,2 8V. Dohromady to bere 0,27 A. Z toho 0,1A bere radio sencor( po zapojení na klíček to klesne na 0,07A. Jelikož sem to zkoušel i zapojit přímo na odpojenou baterii a hodnota byla stejná, tak to bude vniří odpor radia. jediný řešení je zapojit na klíček i stálý napájení ale to se zas vymaže pamět). Dalších 0,1A bere okruh napojený na pojistku F53(směrová a vystražná světla, osvětlení přístrojů (přívod proudu přes baterii)). Problém se vyřeší, když odpojím přístrovou desku(100%funkční), do které jsem se pokoušel dostat, ale jelikož tomu bránily tlačítka Pc, hodin apod. tak jsem to radši vzdal. A zbylých 0,06 bere něco z okruhu pojistky F1 (centrální řídící jednotka /základní funkce). Když jsem to zkoušel několikrát měřit někdy před půl rokem celková hodnota 0,27A byla stejná, ale místo okruhu F53 0,1A bral 0,1A okruh F11(lamda sonda, tachogenerátor, palivová soustava). Bych potřeboval nasměrovat kam šáhnout. Rozdělávat půlku auta a zkoumat všechny kabely jesi není někde zkrat se mě moc nechce a kupovat řídíjí jednotku a přístrojovou desku už vůbec ne.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]